Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  42 4873
Hva er det man buffer marihuana / hasj med?
Er det vanlig å få buffa ut på markedet?
Sitat av Kommunisten Vis innlegg
Hva er det man buffer marihuana / hasj med?
Er det vanlig å få buffa ut på markedet?
Vis hele sitatet...
Tror svært på buffer ut MJ, men man kan sikkert bruke oregano?
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Hvodan buffer man marihuana? Legger treflis oppå det og håper folk ikke merker at det er der?
Marihuana er ikke buffa, dude. Hasj er noe annet.
I verste fall er marijuanaen grovt trimmet, med masse blader. Hasj inneholder hva faen som helst.
Jeg har hørt om Marijuana som er tynget opp med sukker. Sukkerert løses opp i vann og sprayes over MJ hvor det tørker og øker vekten.
Sitat av FredrikThaMan Vis innlegg
Jeg har hørt om Marijuana som er tynget opp med sukker. Sukkerert løses opp i vann og sprayes over MJ hvor det tørker og øker vekten.
Vis hele sitatet...
Slikt vil jeg tro er svært sjeldent i norge. Kan sikkert forekomme.. men det vil jeg ikke bekymre meg så mye for.
Brunt kan være, og er som regel buffet ut med mye drit, plastikk osv... Grønt er ikke det, men det har forekommet at glassbiter har blitt lagt til før å etterlikne krystaller. Som sagt, svært skjeldent!

Lenge leve forbudet, hurra hurra host pengekåte dealere host hurra

EDIT: Våt MJ veier mange ganger mer enn godt tørket som den egentlig skal være... Ufarlig men kjip hustling.
Sist endret av Spirituell; 16. april 2012 kl. 08:21.
Buffing av Weed forekommer ikke så sjeldent som dere skal ha det til. Ifjor sommer kom jeg over sprayet weed mange ganger. Asken blir svart og stiv, weeden brenner dårlig og smaker kjemisk syrlig om du smaker på det.
god som gull
Det forekommer at det blir buffet ut weed også, ikke si at det bare er bullshit når dere ikke vet noe om det. Har fått weed lacet med paracet, aldri vært så skuffet over lokale dealere.
Sist endret av mar10an; 16. april 2012 kl. 11:00. Grunn: skriveleif
Sitat av Apedop Vis innlegg
Slikt vil jeg tro er svært sjeldent i norge. Kan sikkert forekomme.. men det vil jeg ikke bekymre meg så mye for.
Vis hele sitatet...
Tror jeg opplevde det på den forrige jeg hadde. Den var selvfølgelig grønn, men var litt for glossy tenkte jeg. Har mikroskop, og det var en blankt lag over hele greia. Så ikke ut som thc krystaller liksom.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Emnet er dekket i flere tråder:
Hva er hasj blandet ut med
Glass i weed?
Knowledge is key
Dudew8's Avatar
Hørt om kverna glass og pulver/glass fra lysrør på weed.
Sist endret av Dudew8; 16. april 2012 kl. 18:30.
Forkommer at folk ''buffer'' weed ved å selge den ganske våt. Dermed veier den mer og folk tar mer betalt for den.
Marihuana har blitt buffet med glassfiber, men tror ikke det er noe som skjer ofte her til lands. Men det var ett problem i frankrike en periode, vet ikke hvor ille det er nå.
Ellers er det vell stort sett dårlig tørket pot, slik at den veger mer.
Dårlig hasj består vell mer eller mindre av plantematerialer enn olje, vært borti kanelhasj en gang. Men aldri plastikk og mye av det andre som jeg har lest her.
I det siste har det kanskje blitt mer populært og benytte seg av diverse rc'er for og gjøre dårlig hasj bedre?
Jeg har selv sprayet marijuana med diverse kjøkkensprayer for å øke vekten og solgt dette videre. Lenge leve forbudet og null kvalitetssikring på produktene!
Marihuana er somregel ikke buffet
Hasj er somregel ikke buffet

Myter, tror jeg leste et intervju med en fyr fra Kripos som sa at de aldri hadde fått inn hasj som var utblandet med noe annet.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av CountDrugula Vis innlegg
Marihuana er somregel ikke buffet
Hasj er somregel ikke buffet

Myter, tror jeg leste et intervju med en fyr fra Kripos som sa at de aldri hadde fått inn hasj som var utblandet med noe annet.
Vis hele sitatet...
Dette var sant inntil noen år siden, jeg finner ikke intervjuet nå desverre, men jeg mener å huske det var gjort før år 2000, og mye kan skje på 12 år. Soapbar hash er et kjent fenomen.

Sitat av Tawon Vis innlegg
Jeg har selv sprayet marijuana med diverse kjøkkensprayer for å øke vekten og solgt dette videre. Lenge leve forbudet og null kvalitetssikring på produktene!
Vis hele sitatet...
Klovn.

Er bare å ta kontakt med kripos og høre om de har funnet noen skadelige utblanding-stoffer i beslaglagt cannabis i Norge. For noen år siden var det ca. ikke eksisterende hvertfall, glass og slike ting folk prater om hadde aldri blitt funnet.
Fikk høre av noen canadiere at de sprøytet vann inn i selve stilken på budsa for å øke vekten.
Sitat av hideout Vis innlegg
Klovn.

Er bare å ta kontakt med kripos og høre om de har funnet noen skadelige utblanding-stoffer i beslaglagt cannabis i Norge. For noen år siden var det ca. ikke eksisterende hvertfall, glass og slike ting folk prater om hadde aldri blitt funnet.
Vis hele sitatet...

At weed blir sprayet med noe er ingen hemmelighet. Dette har dukket opp de siste 5 årene så vidt jeg har fått med meg. Weeden har unaturlig grønn farge, unaturlig belegg, unaturlig smak og asken blir svart og stiv. Nøyaktig hva som blir sprayet på vet vi ikke, og det er blitt nevnt alt fra sukkervann til insektsspray.

Weed sprayet med glassfiber kjøpte jeg faktisk for 6 år siden. jeg fikk små kutt i fingrene av å gni inn i tobakk, det knaste godt imellom tennene og man fikk skikkelig vondt i hodet av å røyke den.

Intervjuet med kripos er latterlig utdatert.
Sist endret av fetter; 17. april 2012 kl. 15:59.
Sitat av fetter Vis innlegg
At weed blir sprayet med noe er ingen hemmelighet. Dette har dukket opp de siste 5 årene så vidt jeg har fått med meg. Weeden har unaturlig grønn farge, unaturlig belegg, unaturlig smak og asken blir svart og stiv. Nøyaktig hva som blir sprayet på vet vi ikke, og det er blitt nevnt alt fra sukkervann til insektsspray.

Weed sprayet med glassfiber kjøpte jeg faktisk for 6 år siden. jeg fikk små kutt i fingrene av å gni inn i tobakk, det knaste godt imellom tennene og man fikk skikkelig vondt i hodet av å røyke den.

Intervjuet med kripos er latterlig utdatert.
Vis hele sitatet...

Det intervjuet dere nevner er ikke noe jeg henviser til. Kripos utaler seg hvert år om tilstanden på narkotikaen i Norge, og det er heller inget problem å ta kontakt med de for en uttalelse om de har tatt beslag av cannabis som har blitt tilsatt helsefarlige stoffer for ene og alene å øke vekten på stoffet. Med tanke på hvor ofte det blir snakket om hasj og weed som blir tilsatt gummi,bildekk, glass/whatever her inne så burde beslagene virkelig gjenspeile dette - Jeg har aldri hørt om noe av tilfellene, så vært av interesse om noen engasjerte seg for å finne ut av det. Finner det rart om det var en tendens på det norske markedet med farlige kuttestoffer tilsatt i cannabisen uten at det ble gjort kjent gjennom norsk media.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Weed kan vel blandes ut med avklipp fra hannplante?
ArbeidsledigProletar
hvorfor? HVorfor skal man ta vare på en hannplante sånn at man senere skal blande inn? blandene dens? Du er klar over at den må da i tilfelle skilles vekk fra hunnene og holdfes i live? Nei, tror nok ikke d et er et alternativ om du ikkke gror ute og/eller har mye plass. Dessuten har du jo cuttings fra planten budsa kommer fra om det skullve være fristende. Lag heller olje av dem, acetonmetoden.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Det er vel noe tullball jeg har hørt da Men det ble forklart med at hannplanten er verdiløs med tanke på thc-innhold, og at growers derfor bruker "leftover" hannplanter til å blande ut weeden med.
ArbeidsledigProletar
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Det er vel noe tullball jeg har hørt da Men det ble forklart med at hannplanten er verdiløs med tanke på thc-innhold, og at growers derfor bruker "leftover" hannplanter til å blande ut weeden med.
Vis hele sitatet...
om du ikke ønsker pollinering og masse frø og dårligere produkt kan du like greit kaste alle hannplanter.
En kompis av meg kjøpte en bag med grønt på 20-års dagen sin. Når han kom hjem oppdaget han at det var grinda hagegress han hadde betalt 800 kr for
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Det er vel noe tullball jeg har hørt da Men det ble forklart med at hannplanten er verdiløs med tanke på thc-innhold, og at growers derfor bruker "leftover" hannplanter til å blande ut weeden med.
Vis hele sitatet...
Dette er nok lite sannsynlig, iogmed at hannplanter ikke produserer frø-sekker, eller "buds" som vi liker å kalle de. Du vil få de karakteristiske bladene, men om du tørker disse blir de gule som høstløv. Å blande ut buds med gule tørklede blader ser både dumt ut og legger til veldig lite ekstra vekt.
jeg husker i starten da jeg var nybeggyner så dro jeg, dum som jeg var. På plata. der kjøpte jeg 2 gram. et gram av det var oregano, det smakte ikke så værst på toasten.
Til Dodecha: beklager jeg ikke så gjennom tråden men ''glass i weed'' virka ikke som det jeg lette etter.

Til andre: Har fått weed med gule tørkledde blader, den smaker syrlig ( røyken og og planten ), har hatt lite (hvis noe) funk, brent dårlig (med knasende lyd), hatt uvanlig grønn farge, engang fant jeg steiner i posen og generelt har weed vært suspect.

Angående hasj: har hørt at sobril er blitt mer vanlig å blande ut med, noen som er bekjente med slike rykter?
Sitat av Kommunisten Vis innlegg
Til Dodecha: beklager jeg ikke så gjennom tråden men ''glass i weed'' virka ikke som det jeg lette etter.

Til andre: Har fått weed med gule tørkledde blader, den smaker syrlig ( røyken og og planten ), har hatt lite (hvis noe) funk, brent dårlig (med knasende lyd), hatt uvanlig grønn farge, engang fant jeg steiner i posen og generelt har weed vært suspect.

Angående hasj: har hørt at sobril er blitt mer vanlig å blande ut med, noen som er bekjente med slike rykter?
Vis hele sitatet...
Da har de som dyrket dritten sikkert glemt å kutte ut næringa et par uker før høsting. Og at planten er full av nitrogen, da spraker det og brenner dårlig.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av SmokeyTheMan Vis innlegg
jeg husker i starten da jeg var nybeggyner så dro jeg, dum som jeg var. På plata. der kjøpte jeg 2 gram. et gram av det var oregano, det smakte ikke så værst på toasten.
Vis hele sitatet...
Når vi var nye kjøpte vi hasj på Plata, husker ikke helt hvor mye, tror det var 3 gram og vi betalte 450.. Tror det var mer hestebæsj enn hasj i de klumpene vi fikk.
Kamuflarne og GeirGeirGeir skulle kjøpe weed på Grønnland en gang og de fikk en plastikkposehaug av en shady neger. De fikk en neve med gress(som gress på plenen), tror de betalte 800 kroner.
Så det er en advarsel til alle dere andre, hvis det er rullet i en haug med plastposer, ikke betal for det.
Sist endret av PerPerPerPer; 26. april 2012 kl. 16:41.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Kommunisten Vis innlegg
Til Dodecha: beklager jeg ikke så gjennom tråden men ''glass i weed'' virka ikke som det jeg lette etter.

Til andre: Har fått weed med gule tørkledde blader, den smaker syrlig ( røyken og og planten ), har hatt lite (hvis noe) funk, brent dårlig (med knasende lyd), hatt uvanlig grønn farge, engang fant jeg steiner i posen og generelt har weed vært suspect.

Angående hasj: har hørt at sobril er blitt mer vanlig å blande ut med, noen som er bekjente med slike rykter?
Vis hele sitatet...
Det høres ut som du rett å slett har fått dårlig vare, ting som er høstet for tidlig og ikke blitt flusha skikkelig før innhøsting. Weed fra folk som ikke har peiling på dyrking, eller folk som selger avklipp og annet dritt fra plantene de har dyrket og tar det gode selv.

Det er desverre ingen fasit på hva slags dritt noen idioter putter i varene til naive folk. Om det er slike erfaringer du får fra "dealerne" dine ville jeg ha grodd selv eller droppet røykinga inntil man fant en bedre kilde.
Sist endret av Dodecha; 26. april 2012 kl. 17:59.
Heisann!
Er det slik å forstå at det de har i nærheten av oslo s er dårlige saker? Hvordan er det egentlig man skaffer seg bedre saker enn det de har der? Det eneste jeg/vi vet om er det de kaster etter deg rundt oslo s..
For å få bedre saker må du bare skaffe numre fra bekjente
hvis du vet om en person som røyker så prøv å bli litt kjent med han og spør om nummeret til dealeren hans.
Jeg har hvertfall ikke noen god erfaring med å kjøpe av folk jeg ikke kjenner på gata
Sitat av Batabusa Vis innlegg
hvorfor? HVorfor skal man ta vare på en hannplante sånn at man senere skal blande inn? blandene dens? Du er klar over at den må da i tilfelle skilles vekk fra hunnene og holdfes i live? Nei, tror nok ikke d et er et alternativ om du ikkke gror ute og/eller har mye plass. Dessuten har du jo cuttings fra planten budsa kommer fra om det skullve være fristende. Lag heller olje av dem, acetonmetoden.
Vis hele sitatet...
Vil bare legge til at man kan få god butanolje av hannplanter også.

Om man dyrker ute og klarer å luke ut noen hannplanter etter hvert så vil jeg råde dere til å ikke kaste disse plantene, men heller plante dem i et eget bed langt unna hunnplantene.

Når disse plantene er modne kan man tørke dem, smuldre dem opp og deretter prosessere dem ved hjelp av metodene som brukes for å fremstille butanolje.
Man får faktisk ut litt olje av disse plantene så jeg skjønner ikke vitsen med å kaste dem.
Jeg bruker absolutt hele planten, uansett om det er hunn- eller hannplante.
Til og med stammen og blader som tilsynelatende er "avfall" blir tørket og deretter behandlet med butan.
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Sitat av Desire Vis innlegg
Heisann!
Er det slik å forstå at det de har i nærheten av oslo s er dårlige saker? Hvordan er det egentlig man skaffer seg bedre saker enn det de har der? Det eneste jeg/vi vet om er det de kaster etter deg rundt oslo s..
Vis hele sitatet...
De som selger på gata er som regel kun ute etter en ting - penger. Og så mye som mulig av det. Det hender selvfølgelig at man kan finne gull blandt gråstein, men totaltsett vil du av å handle på gata få dårlig kvalitet i snitt, og selvfølgelig hatt en større fare for å bli hustlet.

De fleste jeg kjenner som dealer er storrøykere som selger på siden, for å tjene noen kroner, samtidig som de røyker gratis. Disse menneskene trenger du å bli introdusert til av en felles bekjent, da de stort sett operer hjemmefra.
Okai, jeg tror vi stort sett har vært heldige(men vi vet vel ikke hva vi har gått glipp av. hehe)

Men da må man altså prøve å bli kjent med noen som veit om noen da.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av Desire Vis innlegg
Okai, jeg tror vi stort sett har vært heldige(men vi vet vel ikke hva vi har gått glipp av. hehe)

Men da må man altså prøve å bli kjent med noen som veit om noen da.
Vis hele sitatet...
Hvis du har en jobb eller går på skole f.eks. så er det stor sannsynlighet for at en av de du ser hver dag også røyker.
Sitat av kosepaa Vis innlegg
Hvis du har en jobb eller går på skole f.eks. så er det stor sannsynlighet for at en av de du ser hver dag også røyker.
Vis hele sitatet...
Ja, problemet er å finne riktig person.. synes ikke jeg kan gå rundt og spørre alle og enhver
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av Desire Vis innlegg
Ja, problemet er å finne riktig person.. synes ikke jeg kan gå rundt og spørre alle og enhver
Vis hele sitatet...
Er ikke så vanskelig å se stonere akkurat. Se etter slappe, glade folk som ser ut som døsige livsnytere. Ofte i behagelige klær og med lenger hår.
Jeg kan ikke garantere at alle som passer beskrivelsen røyker, men det beskriver veldig godt de som er åpne om det blandt venner og familie. (Av de jeg kjenner)

Eventuelt post en weed-sak på facebook, de som liker og kommenterer positivt røyker. (Kan ikke garantere her heller, men herregud da)

Det kan også overraske deg noe jævlig hvem som røyker, men hvis du har noen venner som røyker har de garantert noen andre venner som røyker som igjen har flere venner som røyker.
hehe, da skal jeg stålsette meg og følge tipsene jeg har fått! Skakker og bukker (:
ArbeidsledigProletar
Sitat av Mørkemannen Vis innlegg
Vil bare legge til at man kan få god butanolje av hannplanter også.

Om man dyrker ute og klarer å luke ut noen hannplanter etter hvert så vil jeg råde dere til å ikke kaste disse plantene, men heller plante dem i et eget bed langt unna hunnplantene.

Når disse plantene er modne kan man tørke dem, smuldre dem opp og deretter prosessere dem ved hjelp av metodene som brukes for å fremstille butanolje.
Man får faktisk ut litt olje av disse plantene så jeg skjønner ikke vitsen med å kaste dem.
Jeg bruker absolutt hele planten, uansett om det er hunn- eller hannplante.
Til og med stammen og blader som tilsynelatende er "avfall" blir tørket og deretter behandlet med butan.
Vis hele sitatet...
Alt handler om arbeid vs. hva du får ut av det. LENGE LEVE LATSKAP.
Sitat av Mørkemannen Vis innlegg
Vil bare legge til at man kan få god butanolje av hannplanter også.

Om man dyrker ute og klarer å luke ut noen hannplanter etter hvert så vil jeg råde dere til å ikke kaste disse plantene, men heller plante dem i et eget bed langt unna hunnplantene.

Når disse plantene er modne kan man tørke dem, smuldre dem opp og deretter prosessere dem ved hjelp av metodene som brukes for å fremstille butanolje.
Man får faktisk ut litt olje av disse plantene så jeg skjønner ikke vitsen med å kaste dem.
Jeg bruker absolutt hele planten, uansett om det er hunn- eller hannplante.
Til og med stammen og blader som tilsynelatende er "avfall" blir tørket og deretter behandlet med butan.
Vis hele sitatet...
Det er tydelig at du ikke har prøvd på dette selv i noen særlig hensiktsmessig skala. Det lille man får ut av hannplantene er ikke verdt strevet med å holde dem i live, holde pollen unna hunnplantene og sist men absolutt ikke minst, alt det tunge arbeidet som må legges ned for å presse minimalt med olje ut av maksimalt med plantemateriale.