Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 738
hi
har dratt en del lisser med amfetamin kombinert med 5-6 jays siden morgenkvisten og hadde oss siste lisse i 1830 tiden, med andre ord så er det rimelig Thomas toget damplokomotiv tilstander i topplokket.

spm, jeg fikk 3 stk Zopiclone 7.5mg av en bekjent nylig - har aldri tatt disse før, men er interessert i å få sovnet og forhåpentligvis få meg en 5-6 timer på øyet, gjerne mer hvis mulig. hvordan fordeler jeg disse 3 for å (potensielt) oppnå det jeg ønsker? setter pris på alle tips!
Sist endret av harrybelafonte; 2 uker siden kl. 20:16.
Sitat av harrybelafonte Vis innlegg
hi
har dratt en del lisser med amfetamin kombinert med 5-6 jays siden morgenkvisten og hadde oss siste lisse i 1830 tiden, med andre ord så er det rimelig Thomas toget damplokomotiv tilstander i topplokket.

spm, jeg fikk 3 stk Zopiclone 7.5mg av en bekjent nylig - har aldri tatt disse før, men er interessert i å få sovnet og forhåpentligvis få meg en 5-6 timer på øyet, gjerne mer hvis mulig. hvordan fordeler jeg disse 3 for å (potensielt) oppnå det jeg ønsker? setter pris på alle tips!
Vis hele sitatet...
Du svelger en stk å går å legger deg.
Trådstarter
2 0
Sitat av Opponent Vis innlegg
Du svelger en stk å går å legger deg.
Vis hele sitatet...
takk for svar, èn funka helt fint!


sitter igjen med en ekkel metallisk smak i munnen, det går fint å spise, men med en gang jeg inntar noe væske så tar den metalliske smaken over alt, usj.
noen zopiclone-nisser som har et godt kjerringråd her?
har selvfølgelig pusset tennene og brukt munnskyll til ingen nytte, har også lest litt på google, men lite til hjelp.

regner med det er over i morgen, men denne bivirkningen er såpass usj at jeg ble litt nysjerrig på om det i det hele tatt finnes noe som fjerner denne smaken, utenom tid?
Sist endret av harrybelafonte; 1 uke siden kl. 17:26.
Sitat av harrybelafonte Vis innlegg
takk for svar, èn funka helt fint!


sitter igjen med en ekkel metallisk smak i munnen, det går fint å spise, men med en gang jeg inntar noe væske så tar den metalliske smaken over alt, usj.
noen zopiclone-nisser som har et godt kjerringråd her?
har selvfølgelig pusset tennene og brukt munnskyll til ingen nytte, har også lest litt på google, men lite til hjelp.

regner med det er over i morgen, men denne bivirkningen er såpass usj at jeg ble litt nysjerrig på om det i det hele tatt finnes noe som fjerner denne smaken, utenom tid?
Vis hele sitatet...
Ja dette er en veldig vanlig bivirkning av Zopiclon. Det er desverre ingen ting som hjelper mot det, og det varer som regel hele neste dag. Hvis man har opplevd denne bivirkningen, kommer man til å få det hver gang man tar én zopiclon-tablett. Spurte fastlegen, og det eneste som hjalp var å bytte til Zolpidem.