Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 2489
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Fikk inn med fyk for etpar dager siden, ble veldig skuffet ettersom jeg måtte opp i 0,5-0,7 (drop) for å då den vanlige rusen.

For etpar timer siden så droppet jeg 0,5. etter en liten stund begynnte jeg å få skikkelige brekninger, som har ført til mye oppkast.

forklarte fyren min, spurte om va han cutta det med osv, og svaret jeg fikk var "Unnskyld! Glemte at halvparten var ekstremt god amf"

Så spørsmålet mitt til dere er da- noen som har opplevd det samme? Er det noe som kan hjelpe ang brekning&oppkast?

Har også kaldsvette, er veldig varm, trykk i hodet samt hodeverk, kortpusthet å statisk syn, men dette bekymrer meg ikke ettersom det er vanlige symptomer på når man har tatt litt for mye.

Men brekninger og oppkast bekymrer meg, ettersom jeg ikke er kvalm i det heletatt, å di 2 symptomene står ikke på overdose listen.


Så tror det jeg spør dere om er-

•Skal jeg bare ri det ut?
•Hva kan hjelpe mot brekninger?
•Burde jeg oppsøke noen?
•Hva burde jeg følge veldig godt med på? Evnt tegn til noe livstruende eller tegn til hjerne-slag


Er i veldig god fysisk form, har et veldig sunt hjerte, ingen medfødte feil.

Takker for svar!
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hei, mente å skrive at på siste dosering (med den som myeee sterkere var 1gram, tok 05 først og 05 til etter noen minutter.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har opplevd det samme når jeg har tatt for mye.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har opplevd det samme når jeg har tatt for mye.
Vis hele sitatet...

Bare lot du det gå sin gang, eller var det noe du tok/gjorde som hjalp? Det meste av symptomene mine blir veldig raskt bedre, men brekning og oppkast er like gale.
Høres ut som et klassisk eksempel på mild- til moderat overdosering.

Selv kunne jeg kaste opp på rusmidler som skiller ut serotonin.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bare lot du det gå sin gang, eller var det noe du tok/gjorde som hjalp? Det meste av symptomene mine blir veldig raskt bedre, men brekning og oppkast er like gale.
Vis hele sitatet...
Lot det bare gå sin gang. Men det var muligens noen dager senere eller uker senere jeg våkna på sykehuset så det kan hende jeg kjørte kroppen litt for hardt. Mange år sia nå så husker ikke helt.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Lot det bare gå sin gang. Men det var muligens noen dager senere eller uker senere jeg våkna på sykehuset så det kan hende jeg kjørte kroppen litt for hardt. Mange år sia nå så husker ikke helt.
Vis hele sitatet...


Godt å høre det gikk bra med deg, både etter overbruk og sykehust!

Takker for svar, bare lar værr å stresse med det å tar sikkert etpar Xanor
Anonym bruker
"Harm Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har kastet opp en heftig overraskelsesstråle med vann på MDMA en gang. Har også blitt litt småkvalm av amfetamin, men helst kokain ved overdosering.
Anonym bruker
"Harm Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går somregel fint. Få i deg noe væske og legg deg 10-15 minutt i senga og ro deg ned.

Men for all del, absolutt ikke stol på oss. Vi er freakere ikke leger.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Høres ut som et klassisk eksempel på mild- til moderat overdosering.

Selv kunne jeg kaste opp på rusmidler som skiller ut serotonin.
Vis hele sitatet...
Det var absolutt min første tanke, er derfor jeg ikke stresser så fælt, har overjustert/tatt altfor mye mange ganger før, men aldri fått Brekninger og Oppkast pga brekning- hverken på amf eller veldig mange andre rusmidler.

Så det er mest derfor jeg la ut denne tråden, i tilfelle di 2 symptomene kunne værr årsaken til noe annet som kan være farlig, ettersom jeg aldri har opplevd det + fant ingen artikler om det på google.

Takk for svar!
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Går somregel fint. Få i deg noe væske og legg deg 10-15 minutt i senga og ro deg ned.

Men for all del, absolutt ikke stol på oss. Vi er freakere ikke leger.
Vis hele sitatet...


Heh, tar alltid alt med en god klype salt som ikke er fra helsepersonell eller eksperter.

Men freaks har noe dem ikke har- nemlig delte erfaringen innen alt av rus, farlige&ufarlige symptomer, og forståelse av hva jeg/man mener når man prøver å forklare.

Setter pris på svar, men er ikke et snev kvalmen, oppkastet er et direkte resultat av brekningen. Å spyr ikke opp mat eller vann, men en ekstremt syrlig brunaktig væske.
Anonym bruker
"Harm Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Heh, tar alltid alt med en god klype salt som ikke er fra helsepersonell eller eksperter.

Men freaks har noe dem ikke har- nemlig delte erfaringen innen alt av rus, farlige&ufarlige symptomer, og forståelse av hva jeg/man mener når man prøver å forklare.

Setter pris på svar, men er ikke et snev kvalmen, oppkastet er et direkte resultat av brekningen. Å spyr ikke opp mat eller vann, men en ekstremt syrlig brunaktig væske.
Vis hele sitatet...
Hvis det var 1 gram med relativt oppegåendes amfetamin så hadde jeg ikke blitt overrasket over brekninger. Spesielt om du ikke er ofte på amfetaminen.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pleide ofte å spy viss jeg fikk en heftig smell med speed. Høres ut som en overjustering
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Pleide ofte å spy viss jeg fikk en heftig smell med speed. Høres ut som en overjustering
Vis hele sitatet...


Ja det var en overjustering, det forklarte di andre symptomene som allerede har gått vekk, men brekning og oppkast (foresaket av å brekke meg) er blitt værre, aldri opplevd noe lignende uansett hvilke sammenheng eller tilstand.

Menmen, det ordner seg alltid
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja det var en overjustering, det forklarte di andre symptomene som allerede har gått vekk, men brekning og oppkast (foresaket av å brekke meg) er blitt værre, aldri opplevd noe lignende uansett hvilke sammenheng eller tilstand.

Menmen, det ordner seg alltid
Vis hele sitatet...
*nesten alltid
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Astro Man Vis innlegg
*nesten alltid
Vis hele sitatet...
Heh, yep
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1 gram er ganske mye.Nedjuster dosene dine.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men viss du droppet det er det nok mulig at magen/spiserøret har fått kjørt seg litt? Du burde vurdere å oppsøke lege viss det ikke blir bedre innen rimelig tid
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kroppen din er smart og sier i fra, og det med å få ut det du har tatt om du vill det eller ei...

Håper du har det bedre nå.

Jeg har alltid en valium eller lignende i hus når jeg tar drugs. Hjelper mot det meste hvis en føler seg dårlig. Ofte er overdose følesen sammensatt av noia / redsel og de fysiske ubehagene som du beskriver.
Drikke noe alkohol kan også hjelpe deg for å roe ned kropp og sjel. Så klart alt med måte!

Hvis du kjenner på brystsmerter må du ta Aspirin eller Dispril, det er blodfortynnende og åpner opp blodårene til hjertet. Du må selfølgelig også da oppsøke legehjelp asap, men det kan gi deg litt ekstra tid for å ungå hjerteinfarkt før du får helsehjelp. Så ha alltid Asperin tilgjengelig hvis du skal leke med drugs ( eller er over 65 år.)
Var nettopp på førstehjelpskurs, med ekstra fokus på hjerte og overdose!
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kroppen din er smart og sier i fra, og det med å få ut det du har tatt om du vill det eller ei...

Håper du har det bedre nå.

Jeg har alltid en valium eller lignende i hus når jeg tar drugs. Hjelper mot det meste hvis en føler seg dårlig. Ofte er overdose følesen sammensatt av noia / redsel og de fysiske ubehagene som du beskriver.
Drikke noe alkohol kan også hjelpe deg for å roe ned kropp og sjel. Så klart alt med måte!

Hvis du kjenner på brystsmerter må du ta Aspirin eller Dispril, det er blodfortynnende og åpner opp blodårene til hjertet. Du må selfølgelig også da oppsøke legehjelp asap, men det kan gi deg litt ekstra tid for å ungå hjerteinfarkt før du får helsehjelp. Så ha alltid Asperin tilgjengelig hvis du skal leke med drugs ( eller er over 65 år.)
Var nettopp på førstehjelpskurs, med ekstra fokus på hjerte og overdose!
Vis hele sitatet...


Hei! Alt ordnet seg til slutt, tok ein del xanorer for å roe ting, samt neurontin mot kramper osv- ca 2 timer ette inntak av benzo ig neuronting så ble jeg bedre.

Målet mitt nå er å få i meg mat, vann og søvn, ettersom jeg har vært våken i nå 4 dager og ikke spist.

Var nok en stor faktor det og.

Takker for grundig svar! Heldigvis vet jeg hva jeg må kjenne etter, høre etter å føles om det sko vært noe som krever legehjelp/ambulanse.

Mvh
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men viss du droppet det er det nok mulig at magen/spiserøret har fått kjørt seg litt? Du burde vurdere å oppsøke lege viss det ikke blir bedre innen rimelig tid
Vis hele sitatet...


Godt mulig at det har skrapt seg godt opp, ja!

Men virker og føler meg helt fin nå. Skal få spist, drukket å sovet idag!

Takker for svar.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hei, jeg snakket for tidlig, glemte at jeg hadde juster noen ganger idag

Nå stikker det i hjerte som også gir kramper i musklaturen rund, synet mitt er elektriske tråder i røde, rønne og rosa. Og alt jeg ser (PoV) er det nesten som et blå/grønt filter å kornete.

Men det værste nå er hode mitt, ikke hodepine- men såpass ekstremt trykk at jeg blør fra nese, høyre øre å at øynene mine skal sprette ut..

Sjekket fargen på negler og det hvite i øynene= har gulaktig farge på begge- så nå venter jeg på ambulanse.


Tenkte dere ville se an formen min og fremgang
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei, jeg snakket for tidlig, glemte at jeg hadde juster noen ganger idag

Nå stikker det i hjerte som også gir kramper i musklaturen rund, synet mitt er elektriske tråder i røde, rønne og rosa. Og alt jeg ser (PoV) er det nesten som et blå/grønt filter å kornete.

Men det værste nå er hode mitt, ikke hodepine- men såpass ekstremt trykk at jeg blør fra nese, høyre øre å at øynene mine skal sprette ut..

Sjekket fargen på negler og det hvite i øynene= har gulaktig farge på begge- så nå venter jeg på ambulanse.


Tenkte dere ville se an formen min og fremgang
Vis hele sitatet...

PS: dette kom EKSTREMT fort, snakk om 15-20 sekunder, som forteller meg at det mest sannsynlig er organ som svikter (sikkert lever og nyrer mtp gulheten i øynene mine
Klokt valg å ringe ambulanse.

Forhåpenligvis så viser dette seg å være et resultat av å være våken så lenge og enkel dehydrasjon og mangel av næring. Amfetamin gjør de rareste ting med en da. Uansett hva det skulle være så ønsker jeg deg lykke til videre.
Sist endret av IW2022; 15. desember 2023 kl. 18:49.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av IW2022 Vis innlegg
Klokt valg å ringe ambulanse.

Forhåpenligvis så viser dette seg å være et resultat av å være våken så lenge og enkel dehydrasjon og mangel av næring. Amfetamin gjør de rareste ting med en da. Uansett hva det skulle være så ønsker jeg deg lykke til videre.
Vis hele sitatet...
Setter pris på omtanken! Vi mennesker burde passe på hverandre å være til hjelp!

Litt skumlere blitt, for mye blod i nese så den er helt tett, å halsen er knusttørr å beggynner å klistre seg/lukke seg


Kjenner mine vitale tegn er drastisk på vei ned å det er mulig jeg ikke overlever til å svare dere.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Astro Man Vis innlegg
*nesten alltid
Vis hele sitatet...


Har desverre en stor mistanke at dette blir min siste dag på planet earth

Så du hadde vell rett! Gotta count for something 😅
Anonym bruker
"Intolerant Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
RING AMBULANSEN NÅÅÅ!! Og vær så snill å kom med oppdateringer! Jeg mener det.
Vedkommende har allerede nevnt at ambulanse er tilkalt.
Trodde dødelig od av speed var nesten umulig? Går det bra ts?
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
Trodde dødelig od av speed var nesten umulig? Går det bra ts?
Vis hele sitatet...
Har har vært 4 døgn våken om jeg ikke tar feil. Da jobber kroppen under greit press så kan det litt av alt skje spess når man kanskje er litt nedkjørt og stressa fra før etter alle dagene.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hei, bor et stykke unna sykehuset, så di tilkalt en fastlege.

Første an gjor (utenom å spør hva og hvor mye stoff jeg har tatt)

Så begynte vi med å sjekke oksygen i blodet, deretter sjekket han hjerterytmen veldig nøye, og følgte godt med på at jeg nesten ikke puster.


Det var det han kunne gjør mens vi ventet-

Så kjørte ambulansen først til en legevakt, der di gjorde ganske like tester, bare litt mer fancy. Di ga meg blodtrykks medisin samt blodfortynner, og aktivt kull.

Men di fant ut at det hadde samlet seg ekstreme mengder med blod direkte over den refleksen som gjør du brekker deg.

Og det var visst blodpropp, men heldigvis var det lett å fjerne når jeg kom til sykehuset.


Men desverre fikk jeg akuttt leversvikt, noe jeg allerede trodde pga gulheten i øyne å det var noe man absolutt ikke ønsker seg.


Di fikk stabilisert hjerterytmen, fikk sånn håndbar oxygen tank- som pustet for meg, fikk mer for blodtrykk ettersom di var rett for at det førte til hjerneskade.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Så di har fjernet blodproppen, som betyr at jeg hverken brekker meg eller spyr.

Fikk beskjed om at jeg var i høy grad underernært, men det kommer fra depresjon, ikke amf ��


Når driver di å stresse med leveren, sjekker andre vitale organer, får vanni IV, fått vitaminer, veeldig mange ��
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Og nå ska di ta en grundig sjekk, fra hode til tå, skal ta scan av hodet for sikkerhetsskyld.


Husk, hvem en som leser dette- ALT av helsepersonell og alle som jobber innen dette, vil BARE hjelpe deg. Ingen politi, sak eller noe. Så RING DEM om du tror du har fått i det for mye.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Har har vært 4 døgn våken om jeg ikke tar feil. Da jobber kroppen under greit press så kan det litt av alt skje spess når man kanskje er litt nedkjørt og stressa fra før etter alle dagene.
Vis hele sitatet...


Det har du helt rett i! Ingen søvn, ingen mat, veldig små mengder vann, og etter jeg mistet jobben min så har jeg isolert meg å ruset meg.


Er på sykehuset nå- når di er ferdige for kvelden så får jeg imovane x2 og 3mg xanor for å få ei godnatt søvn!

Satser på å spise mye mat, vitaminer og vann då!
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En brødskive og noe vann + pepsi max hjelper. Og selvfølgelig en lang dusj. Kommer til å føle deg fresh
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
En brødskive og noe vann + pepsi max hjelper. Og selvfølgelig en lang dusj. Kommer til å føle deg fresh
Vis hele sitatet...
Skal få prøvd på det 👌🏻👌🏻


Takker for vennlige svar! Ha en god kveld videre
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan går det med TS tro? Har du kommet deg?
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan går det med TS tro? Har du kommet deg?
Vis hele sitatet...
Den dagen alt skjedde:

Masse amfetamin, paraglin forte, nesten ingen søvn og mangel på næring var grunnen til at det ble akutt.

MEN-

Det var ikke selve eller hele årsaken til leversvikt, var altså maaange år med ekstremt misbruk av, tungt rusmisbruk og kompulsivt bruk av paracet.

Store mengder paracet har år etter år vært en vanlig del av hverdagen, ettersom jeg sliter med daglig hodepine.

Har nå vært rus, alkohol- og paracetfri fra dagen jeg ble hentet av ambulanse.

Får tett oppfølging, anbefalt ernæring, skal sjekke fremgang hver 14 dag, lever-verdier samt nyre-kvaliteter.

Alt jeg bruker nå er Orfiril mot kramper og Sobril mot alkohol abstinenser og hallusinasjoner.

Takk for bekymringer

Mvh.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Maaange år med ekstremt misbruk av -^alkohol^-
Hvorfor tok du så mye ? Prøv og husk når noe er nytt at du begynner lavt , f.eks om du skyter , så ta 0,25g så ser du hvordan det løser seg opp i vann. Det er noen ganger masse grums igen på så lite men det kan være bra amfetamin igjen . En klassiker da er at timene går så fort at du glemmer tid og sted og du trenger ikke justere på 8 timer. Da tar du g.eks 0,3 0,35 også videre. Jeg gidder ikke gå over 0,8 for det skal ikke være nødvendig og det er da man kan ødelegge ting i kroppen. Husk om du har tatt for mye og drikke vann , prøv og spis noe mat og tenk at det går bra for det gjør det.
Sist endret av kdirt; 28. desember 2023 kl. 01:52.
Sitat av kdirt Vis innlegg
Hvorfor tok du så mye ? Prøv og husk når noe er nytt at du begynner lavt , f.eks om du skyter , så ta 0,25g så ser du hvordan det løser seg opp i vann. Det er noen ganger masse grums igen på så lite men det kan være bra amfetamin igjen . En klassiker da er at timene går så fort at du glemmer tid og sted og du trenger ikke justere på 8 timer. Da tar du g.eks 0,3 0,35 også videre. Jeg gidder ikke gå over 0,8 for det skal ikke være nødvendig og det er da man kan ødelegge ting i kroppen. Husk om du har tatt for mye og drikke vann , prøv og spis noe mat og tenk at det går bra for det gjør det.
Vis hele sitatet...
Strengt tatt så ødelegger man vel kroppen vær eneste gang man tar gate speed intravenøst?