Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1737
Albert.Stein.Stein.
38 1
Hei, hvor lang tid vil det ta for og få rene urinprøver etter 4mg ksalol. Vet det er veldig innviduelt men noen som vet cirka???
Tok de igår på torsdag og skal egt ta en prøve på mandag, vil jeg være ren til det? Vet det var jævla idiot og ta de men klarte ikke holde meg:///
4 dager om du ikke har tatt flere dager på rad.

Men forskjellig fra person til person. Alt står på hvor raskt din lever kan bryte det ned.
Albert.Stein.Stein.
Trådstarter
38 1
Har ikke tatt fler dager på rad, er første gangen på mange måneder igår
Takk for svar)
Svar gjerne andre også hva dere tror
Labtest? Da er du fucked.
Hurtigtest? Kan gå greit, men ville ikke gamblet på det om det er konsekvenser av å levere positiv prøve.
Ta heller en covid test og kom deg i karantene
Albert.Stein.Stein.
Trådstarter
38 1
Hva om jeg får utsatt prøven til onsdag? Vil det gå da?
Sitat av Jens Vis innlegg
Hva om jeg får utsatt prøven til onsdag? Vil det gå da?
Vis hele sitatet...
Det han sa stemmer ikke. Jeg har tatt urinprøver mange ganger etter xanor.

4 dager enkelt inntak (LABtest) lengre ved lengre inntak.
Albert.Stein.Stein.
Trådstarter
38 1
Så hvor lenge ish vil 4mg sitter i lab test tror dere?)))
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tok 0.5mg Xanor en gang og pissa rent 5 dager etterpå. Visste at denne kom og tok derfor lite. Visste også at de kun testet for Alprazolam og ikke metabolitten som sitter et stykke lenger.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
4mg?? Vanskelig å si, men jeg ville ikke følt meg trygg før etter MINST en uke. Det er ganske mye.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Labtest? Da er du fucked.
Hurtigtest? Kan gå greit, men ville ikke gamblet på det om det er konsekvenser av å levere positiv prøve.
Ta heller en covid test og kom deg i karantene
Vis hele sitatet...
jeg hev i meg 4 ksalol en mandags kveld, god form gjennom natt til tirsdag. Ordentlig lab-test fredag morgen. Helt ren.
Stemmer for egen UP-tråd.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Stemmer for egen UP-tråd.
Vis hele sitatet...
Sukk....

Jeg svarte på et lignende spørsmål her.

Uten å sette i gang en metadiskusjon: Vi har prøvd, arbeidsmengden blir periodevis for mye/merkelige tider på døgnet for oss gamlingene som nå har fast jobb, barn og alt det der. Det som skjer er at hele greia glir ut pga umulige brukere, som jeg skriver litt om i det svaret jeg linker til.

Jeg vil egentlig oppfordre noen her til å lage en ny urinprøvetråd, ikke forvent at jeg skal ha tid til å gjøre det mens jeg sjonglerer middag, en 5-åring og klesvasken.