Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1419
Hei, kulden står for døren og for min del betyr det lue, og mine akg518 er ikke så veldig praktiske i kombinasjon med lue... Så derfor, kan dere anbefale noen gode, men relativt billige earplugs til 200-300kr? Kan godt gå littegran opp i pris hvis kvaliteten blir merkbart bedre, men ikke mye. Skal brukes til ipod. Ergonomi er også viktig

Takker for svar
Sist endret av kyllingfisk; 11. oktober 2010 kl. 01:53.
Er ikke så inne i det mye earplugs, men kan du ikke strikke deg en egen lue spm passer over disse. Jeg har selv en hjemmelaget lue som går over mine. Holder seg varmt også Er en sånn kul hippi/afro-lue.
kjgbhcvnb
kyllingfisk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Ozzfan Vis innlegg
Er ikke så inne i det mye earplugs, men kan du ikke strikke deg en egen lue spm passer over disse. Jeg har selv en hjemmelaget lue som går over mine. Holder seg varmt også Er en sånn kul hippi/afro-lue.
Vis hele sitatet...
Hehe, er nok ikke så god på strikkingen, foretrekker russerlua
Forøvrig så har jeg lyst på noen earplugs i bakhånd.
Sist endret av kyllingfisk; 11. oktober 2010 kl. 02:16.
Sitat av 0rgasmatr0n Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Jeg har selv disse og de funker bra. Ganske greit at de kommer med 3 forskjellige størrelser etter hvor stor ørekanal du har, og de holder en god del støy ute samt at lyden definitivt ikke er dårlig prisen tatt i betraktning. Anbefales
Jeg har selv SKULLCANDY ørepropper, meget god lyd på min Androidtelefon. God "bass", om du kan kalle det det.
Sitat av OlavGal Vis innlegg
Jeg har selv SKULLCANDY ørepropper, meget god lyd på min Androidtelefon. God "bass", om du kan kalle det det.
Vis hele sitatet...
Disse har god lyd men blir ødelagt på under 1 måned! Jeg har byttet 4 par på under 6 måneder og ga opp etter det fjerde parret selvom jeg hadde et halvt år med garanti igjen...

Jeg har enda ikke klart å finne et par billige og bra earplugs men bruker koss sine nå til en pris av 399 (finner de ikke på komplett :S og er litt vanskelig å lete da jeg ikke vet hve de heter :P)
Sitat av OlavGal Vis innlegg
Jeg har selv SKULLCANDY ørepropper, meget god lyd på min Androidtelefon. God "bass", om du kan kalle det det.
Vis hele sitatet...
Slenger meg på denne, alltid elsket disse øreproppene. Og jeg har aldri hatt noe problem med disse, så det spørs vell kanskje på hvordan man behandler de? Nå har jeg itillegg behandlet de ganske røft, mistet de mye i bakken osv. De funker fortsatt fint fint

(Eneste problemet mitt nå er at jeg har mistet en av de gummi-greiene som er på den ene proppen, så må bare finne en ny sånn, men det er jo null stress)
Er earplugs sånne som går inn i øret?

Hvis ikke, så anbefaler jeg Apple sine! Utrolig bra kvalitet

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=602964
Sennheiser CX-300 (evt. 400 som cdon.com ofte har tilbud på til 269,-).

Bedre skal du lete lenge etter til den prisen.. Har hatt mine CX-300 i 4 år nå, og fortsatt like fornøyd.
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Er earplugs sånne som går inn i øret?

Hvis ikke, så anbefaler jeg Apple sine! Utrolig bra kvalitet

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=602964
Vis hele sitatet...
Disse har jeg hatt, og behandlet de faktisk pent. Men ledningen ble ødelagt i begge endene (hele shiten løsnet og åpnet seg), den lille grå rundingen rundt proppene falt av, og proppene falt konstant ut av øret og lyden var ikke det beste.

Men, smaken er som baken. Vil bare dele mine erfaringer med disse.
Sitat av -=Insane=- Vis innlegg
Disse har god lyd men blir ødelagt på under 1 måned! Jeg har byttet 4 par på under 6 måneder og ga opp etter det fjerde parret selvom jeg hadde et halvt år med garanti igjen...

Jeg har enda ikke klart å finne et par billige og bra earplugs men bruker koss sine nå til en pris av 399 (finner de ikke på komplett :S og er litt vanskelig å lete da jeg ikke vet hve de heter :P)
Vis hele sitatet...
Godt mulig de blir fort ødelagt, jeg har bare hatt mine i 2-3 månder, men funker fin-fint ennå
Om du er fan av superbillig kinesisk kvalitet med digg bass: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4319
Sitter nå med Skullcandy til flere hundrelapper, kan ikke måle seg i bass og alt for mye diskant. - men så klart, hvert sitt bruksområde.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Skullcandy Smokin Buds
- billig
- rimelig bra lyd
- fås i mange farger
- livstidskvalitet
skullcandy har dårlig kvalitet, når jeg tenker meg om så har jeg ikke en eneste kompis som har bra erfaring med skullcandy.
Argon EP4002, er kongebra til prisen.

Hva som helst unntatt merker som skullcandy, wesc og lignende skal funke bra egentlig.
Sist endret av Grix; 18. oktober 2010 kl. 11:02.