Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1126
Hvordan kan jeg smartest mulig sette inn 60k uten å at banken får mistanker om at det er svarte penger?

Er ikke svarte penger, men gaver, lønn som er tatt ut og lignende over lenger tid. Men det trur vell ikke banken noen på når det er snakk om en sum på 60k..

Vet man kan sette inn 20k i per måned på Kiwi, men kan vell ikke gjøre dette hver måned uten at noen fatter mistanke? Hvis jeg setter inn annenhver måned, trur dere at det vil virke mistenkelig?
Storetrær
Lycke's Avatar
Det er jo ikke noe problem når pengene ikke er svarte og skulle det mot formodning bli noen spørsmål så kan du jo bare vise til tidligere kontantuttak og at det ekstra er gaver?
Bruk de 60k til mathandling, pils på pubben, og alt annet du bruker spenn på ansikt til ansikt. Så lar du lønn stå urørt på konto heller.

Om du har utskrifter på uttak i minibank osv er det null problem å skyte inn pengene..
Hvis du plutselig bruker null kroner fra bank-kortet i flere måneder, så kanskje noen kommer til å reagere litt på dette også?

Men dersom noen handler mat og sånn for eksempel en gang hver uke = cirka fire ganger hver måned. Men max en eller to ganger hver måned blir byttet ut med kjøp gjort i kontanter, så vekker dette kanskje litt mindre oppmerksomhet. Det tar riktignok litt tid å bli kvitt større pengesummer på denne måten da.
seppuku
Pillfreak's Avatar
Trådstarter
Ønsker ikke å ha de liggende. Pengene skal brukes til egenkapital.
Storetrær
Lycke's Avatar
Snakk om overtenking her da, pengene er hvite det er 0 problem. Bankene har egne AI-systemer som oppdager hvitevasking og de systemene er dritbra bankene elverer omlag 1000 rapporteringer til økokrim i uka om hvitvasking, og økokrim har kun kapasitet til å ta seg av topp 10, så 60k hvite penger til eller fra er piss i havet.
Er det bare en engangs-greie så er det ikke noe problem å sette dem inn.
seppuku
Pillfreak's Avatar
Trådstarter
Men dette er penger fra 4-5 år tilbake i tid, jeg har ikke mulighet til å grave frem utskrifter på 500 her, 1000 der, 1500, der osv...
Men hva hvis for eksempel, foreldre setter inn 20k hver, for så og sende til meg? Vil det dekke mistanke? Forklaring kan jo evnt være at det er privat lån.
Du kan sende pengene til meg, så kan jeg overføre 50k til deg. Jeg tar risken og 10k (:

Du overtenker. 60k innskudd en gang går helt fint.
Sist endret av IneartheDx; 1 uke siden kl. 19:41.
Da jeg var 15 satt jeg inn hvertfall 50k som jeg brukte til å kjøpe krypto etter konfen hørte aldri noe om det. Så lenge pengene faktisk er hvite kan du bare slappe helt av. Du vet vi lever i et tyranni når du er bekymret for dette selv med hvite penger xD
åpenbart spenna ikke er så kvite som en skal ha det til siden han skitzer sånn, vil tro det skal gå helt fint asså
seppuku
Pillfreak's Avatar
Trådstarter
Okay, nydelig. Da stikker jeg bare til banken med pengene imorgen. Trudde 60k var ganske mye penger mtp hvor uvanlig kontantbruk er idag, men tydeligvis ikke da

Ringte DNB nå. eneste måten å sette inn pengene på er å sette inn 20k i butikk, og må vente 1 måned mellom hver gang.
Sist endret av Pillfreak; 1 uke siden kl. 20:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Lol for ett system, mener ved karl johan dnb hadde de før innskudsautomat, dog maks er vel 50k der kan hende andre steder å men vet de har fjernet mange av de automatene da bare kriminelle bruker cash som du vet
seppuku
Pillfreak's Avatar
Trådstarter
Ringte Sparebank1, der er det visst mulig å booke et møte for å sette inn pengene.
Før var det mulig å sette inn en halv million,men nå er det kuttet ned til 40 tusen.Du får spørsmål på skjermen om hvor pengene stammer fra og da er det bare å trykke på oppsparte midler eller f.eks arv.Skal du sette inn høyere beløp er det bare å spør inne i banken om hjelp til det.Jeg satte inn femti tusen for noen år siden og fikk hjelp fra hun i skranken.
seppuku
Pillfreak's Avatar
Trådstarter
Skal ha inn alt på engang, ikke faen om inflasjonen skal ta 5-6% av midlene mine
Du må i såfall sette det inn gradvis, altså litt og litt ikke alt på en gang. Og jeg ser egentlig ikke vitsen med å sette dette inn i det hele tatt. 60 lapper er ikke mye i dagens samfunn, hvorfor risikere noe som helst for så lite? Tror du gjør deg selv en tjeneste å bruke dette på dagligdagse ting som mat, drikke weed og hva enn du bruker penger til til vanlig. Skal du absolutt ha det på konto ville jeg satt inn en 6k per måned for eksempel
Kjøp en klokke for 60k i kontanter. Selg til annen kjøper med bankoverføring
seppuku
Pillfreak's Avatar
Trådstarter
Sitat av Candiru Vis innlegg
Du må i såfall sette det inn gradvis, altså litt og litt ikke alt på en gang. Og jeg ser egentlig ikke vitsen med å sette dette inn i det hele tatt. 60 lapper er ikke mye i dagens samfunn, hvorfor risikere noe som helst for så lite? Tror du gjør deg selv en tjeneste å bruke dette på dagligdagse ting som mat, drikke weed og hva enn du bruker penger til til vanlig. Skal du absolutt ha det på konto ville jeg satt inn en 6k per måned for eksempel
Vis hele sitatet...
Bor hjemme, eneste jeg bruker penger på er investering og 500 på månedskort.

60k rett inn i bitcoin kan lett bli 600k innen 2-3 års tid.
Som sagt har jeg pratet med Sparebank1, er no big deal å sette inn alt.

Sitat av Nanobob Vis innlegg
Kjøp en klokke for 60k i kontanter. Selg til annen kjøper med bankoverføring
Vis hele sitatet...
Det ser veldig mistenkelig ut å kjøpe en klokke til 60k, butikker melder jo såklart ifra om slikt.
Sist endret av Pillfreak; 1 uke siden kl. 01:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Pillfreak Vis innlegg
Bor hjemme, eneste jeg bruker penger på er investering og 500 på månedskort.

60k rett inn i bitcoin kan lett bli 600k innen 2-3 års tid.
Som sagt har jeg pratet med Sparebank1, er no big deal å sette inn alt.



Det ser veldig mistenkelig ut å kjøpe en klokke til 60k, butikker melder jo såklart ifra om slikt.
Vis hele sitatet...
Nei butikker melder absolutt ikke fra om slikt, hvorfor i all verden har du det ifra? Dette har jeg gjort selv. Hvis du er en ekte gangster så kjøper du en klokke, forsikrer den for beløpet du snakker om i denne tråden, får den "frastjålet" etter et års tid, og vipps så har du en solid klokke + 60k lovlig rett på kontoen fra forsikringen.
Sitat av Pillfreak Vis innlegg
Bor hjemme, eneste jeg bruker penger på er investering og 500 på månedskort.

60k rett inn i bitcoin kan lett bli 600k innen 2-3 års tid.
Som sagt har jeg pratet med Sparebank1, er no big deal å sette inn alt.



Det ser veldig mistenkelig ut å kjøpe en klokke til 60k, butikker melder jo såklart ifra om slikt.
Vis hele sitatet...
Kjøp fra privatperson da jeez

Tror ikke ett sekund på at de penga dine ikke er svarte, når du er så paranoid som du er
Sist endret av Nanobob; 1 uke siden kl. 02:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sett in max 8000 om gangen å ikke samme beløp vær gang, så lenge han i kassa ikke tror transkaksjionen i kasa er skikkelig shady så trornjeg du er good for såne småbeløp hvertfall. tar du par dager mellom vær gang er det mer safe. Har en ‘’kompis’’ som har helt drøye gambling problemmer å har satt inn uten problemmer (enda) de summene du prater om nesten annen vær månde i 2 år. Ikke samtidig da men strekt ut
Sku uhellet være ute så er du blitt flink i poker
2pac alive in serbia
Ta det ut i krypto, og skaff deg et slikt crypto bankkort? Kucoin f.eks.

Det finnes sikkert noen der ute som kunne tenkt seg å veksle kryptovaluta mot paper money, meg inkludert.

Så kan du vippse penger til deg selv (du må ha en sekundær Vipps bruker).

Dekk det under at du selger gamle pcer elns på finn.no.

Sitat av Pillfreak Vis innlegg
Men dette er penger fra 4-5 år tilbake i tid, jeg har ikke mulighet til å grave frem utskrifter på 500 her, 1000 der, 1500, der osv...
Men hva hvis for eksempel, foreldre setter inn 20k hver, for så og sende til meg? Vil det dekke mistanke? Forklaring kan jo evnt være at det er privat lån.
Vis hele sitatet...

Dette er nok den beste tingen å gå for ja. Det er ingenting mistenksomt med foreldre som gir barnet sitt penger. Ekstra utgifter, dårlig økonomi, en større etterbetaling av oppsparte midler, eller en større etterbetaling av det harde arbeidet du gjorde i hagen til foreldrene dine sommer etter sommer?
Sist endret av frilansloser; 1 uke siden kl. 06:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.