Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1075
Prøvd å skyte en del ganger nå, hovedsaklig i fot. Sjekker om det kommer blod i pumpa og alt sånt, alle gangene har jeg trodd jeg har truffet riktig, men det funker jo ikke?? Blir kul hver eneste gang, og ingen merkverdig effekt... hva gjør jeg feil?
Ikke skyt i føttene, der bør man være ekstremt forsiktig. Er det noen spesiell grunn til at du har valgt det?

jeg anbefaler at du prøver på armen, det er enklest.

Det kommer blod i kanylen når du treffer rett, så trekker du bare stempel litt tilbake for å se at du fortsatt har treff før du trykker det inn.

Har du ingen IRL som kan sette på deg, eller lære deg hvordan? Det er bedre at du får gjort det skikkelig, en at du injiserer på deg abcesser sånn som du holder på nå.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Ikke skyt i føttene, der bør man være ekstremt forsiktig. Er det noen spesiell grunn til at du har valgt det?

jeg anbefaler at du prøver på armen, det er enklest.

Det kommer blod i kanylen når du treffer rett, så trekker du bare stempel litt tilbake for å se at du fortsatt har treff før du trykker det inn.

Har du ingen IRL som kan sette på deg, eller lære deg hvordan? Det er bedre at du får gjort det skikkelig, en at du injiserer på deg abcesser sånn som du holder på nå.
Vis hele sitatet...
Glad det var du som svarte, liker innleggene dine. Jo nå skal jeg forklare, jeg har veldig lite synlige blodårer for det meste, men på føttene er det mange, synlige og feite årer så jeg tenkte det var lettest, åre er åre har jeg hvertfall tenkt, eller er d ikke sånn? Jeg har ingen IRL som kan vise meg, nei. Ingen av mine venner bruker Sprøyter eller er misbrukere for den saks skyld så prøver å holde iv bruken og forøvrig misbruken min litt lowkey

Sitat av DrDeath Vis innlegg
Ikke skyt i føttene, der bør man være ekstremt forsiktig. Er det noen spesiell grunn til at du har valgt det?

jeg anbefaler at du prøver på armen, det er enklest.

Det kommer blod i kanylen når du treffer rett, så trekker du bare stempel litt tilbake for å se at du fortsatt har treff før du trykker det inn.

Har du ingen IRL som kan sette på deg, eller lære deg hvordan? Det er bedre at du får gjort det skikkelig, en at du injiserer på deg abcesser sånn som du holder på nå.
Vis hele sitatet...
Hva er så farlig med føttene forresten?

Noen med innspill??
Sist endret av HeiG2006; 14. november 2023 kl. 17:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg jobber med mennesker som har pådratt seg alvorlig avhengighet. Flere av den lever ekstremt vanskelige liv. Ikke bare er de påvirket selv, men alle rundt dem påvirkes. Sier ikke at dette vil skje deg.. eller at du vil være misbruker for alltid. Men vær veldig klar over at det for mange er svært kort vei til et liv med avhengighet og man påvirkes kognitivt på sikt. Håper du passer på deg selv.
Anonym bruker
"Glad Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjenner til relativt mange som velger å skyte, par karer rundt 65 som har skutt i 40-50 år uten problem, bruker konsekvent armen, eller muligens fot om de har besøk av noen som kan hjelpe.
Kjenner også 2 gutter godt under 30, hvor han ene måtte amputere etter 8mnd tid, da satt mest i foten. Han andre gikk med blødende sår og ekstreme smerter etter mye bomskudd, men litt over 1 år gått så ble det hinking på ham også. Håper du kommer deg bort fra sprøytene l det minste. Lykke til��