Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 660
Posten Norge forlanger at man taster inn telefonnr. eller emailadresse til mottaker men ebay tillater ikke at slik info utveksles og sletter sendte meldinger med slikt innhold.

Er det noen her som vet hvordan man da skal gjøre det?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Forlanger? Du er ikke nødt å skrive dette.
Papaver Somniferum
Skinny's Avatar
Sitat av Ingebrigt Vis innlegg
Posten Norge forlanger at man taster inn telefonnr. eller emailadresse til mottaker men ebay tillater ikke at slik info utveksles og sletter sendte meldinger med slikt innhold.

Er det noen her som vet hvordan man da skal gjøre det?
Vis hele sitatet...
Hvis du absolutt må så kan du jo skrive din egen epostadresse, pakken kommer vel frem uansett.
Sist endret av Skinny; 11. mai 2023 kl. 04:15.
Mitt telefonnummer står jo på de fleste sendinger jeg får på Ebay, også fra USA. Så det er rart. Hva står det på adresselappene du skriver ut?
Sikker på du ikke prøver å sende en Norgespakke til USA?
Trådstarter
Når jeg skal kjøpe porto på posten.no så kommer jeg ikke videre uten å taste inn mailadresse eller tlf.nr.
BRAND ∞ STRONG
Sånn er det vell med innlands sporing også, at telefon nummer til mottaker og ens eget må fylles inn.
Du skal jo få telefonnummeret fra Ebay. Det kommer vel automatisk med på aresselappen du skriver ut fra Ebay. Ellers får du sende en mail til mottaker om art du trenger telefonnummer. Som selger har du vel også adgang til Ebay support, hvor du kan spørre om slikt?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Ingebrigt Vis innlegg
Når jeg skal kjøpe porto på posten.no så kommer jeg ikke videre uten å taste inn mailadresse eller tlf.nr.
Vis hele sitatet...
Er nå bare å gjøre det fysisk i butikken. Du får en lapp der du skriver toll nformasjon. Trenger ikke skrive tlf nummer eller mail.