Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 670
Har noen vært i denne situasjonen?

Er i en situasjon der jeg har jobbet i en stilling i halvannen måned. Jeg kan være til mye mer nytte og få utnyttet evnene og kompetansen min mye bedre i den andre stillingen.

Det er samme sjef, så det er jo en potensielt interessant samtale. Jævlig ålreit fyr han da, men det er jo det med å være «vinglepetter» da.

På den annen side så er det mitt liv og jeg som skal gjøre jobben.

Er i kommunen dette. Er vel bare å si det som det er? At jeg er interessert og vil bli vurdert, og at jeg mener det vil passe meg bedre?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
6 uker er relativt ferskt, men det trenger ikke være vinglete likevel - hvis du passer bedre i en stilling og kan selge sjefen din noen gode argumenter for det.
Det at det er samme sjef er jo en fordel. Men det betyr han må syke ut din stilling på nytt som er litt pes. Men du må kjøre på.
Man må gå for det man ønsker, livet er for kort.

Jeg har jo gode argumenter, og det at jeg mener jeg vil gjøre mer nytte for meg for organisasjonen i den andre stillingen er jo en bra ting.

Gjort min research og vet hva jeg spør om.

Takk for svar og lykke til til meg.