Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 983
Halla, felles freaks! I natt slapp jeg min (nesten) flunka nye singel, Retrett. Den er produsert av Hanz, og har en spesiell liten krok i hjertet mitt. Derfor har jeg lyst til å vie et aldri så lite øyeblikk til å fortelle dere litt om den.

Jeg skreiv denne låta i 2020, en tid i livet hvor jeg, og veldig mange andre med meg, ikke hadde det spesielt kult. (Har det mye bedre nå altså, jeg lover)

Den tok meg veldig kort tid å skrive, kanskje en time eller noe, men den tok meg altså nesten 3 år å spille inn. Hvorfor det spør du kanskje? Ikke det nei..? Ok, men jeg bare forteller deg det uansett, jeg.. Tja.. Kanskje jeg bare er jævlig lat? Kanskje den ble for dark og nær? Kanskje ingen av beatsa jeg prøvde å recorde på funka eller inspirerte meg? Kanskje alt sammen? Alt jeg veit er at jeg aldri ble fornøyd. Jeg var så happy med teksten at jeg rett og slett ikke klarte å leve opp til egen standard når det kom til selve rappinga. Den hørtes bare helt ræv ut, og jeg plasserte den i kategorien «Låter jeg synes er bra skrevet, men som er umulig å få til å høres bra ut, så den går rett i arkivet og blir glemt, sammen med alt det andre surret jeg har skrevet som aldri blir noe av»

Men nå, flere år senere, har jeg endelig fått det til!! Låta er innspilt, over en BAANGER av Hanz beats, og jeg er endelig fornøyd med den. Den bærer selvsagt preg av at den er skrevet av en tungt deprimert, isolert, alkoholisert Kenneth. Men Kennethen som rapper den, som lever i 2023, er en helt annen fyr. Mye bedre form nå, så framover blir musikken dere får høre fra meg et par hakk lysere (2-3 hakk, kanskje. Ikke mer.)

Uansett, nok snikksnakk. Låta ligger ute overalt, og jeg setter umåtelig stor pris på både lyttinger, delinger, likes osv osv osv. Peace, peeps <3

Her er linker til både spotify og Soundcloud, låta ligger ute over alt ellers også

https://open.spotify.com/track/24EEI...d59c8035454537

https://soundcloud.com/baggyman/retrett-seks
Sykt bra jobba! Gleder meg til å høre mer ����
Ippin Ekebe blir nok fra seg nå Fengende beats, og om det blir noe "lysere" 2hakk ✌������
Sitat av Krølleløffe Vis innlegg
Ippin Ekebe blir nok fra seg nå Fengende beats, og om det blir noe "lysere" 2hakk ✌������
Vis hele sitatet...
Hehehe ja, blir spennende å se hva ippin har å si til detta
Trådstarter
Sitat av Pipin33 Vis innlegg
Sykt bra jobba! Gleder meg til å høre mer ����
Vis hele sitatet...
Tusen takk! Masse mer på vei🍻

Sitat av Krølleløffe Vis innlegg
Ippin Ekebe blir nok fra seg nå Fengende beats, og om det blir noe "lysere" 2hakk ✌������
Vis hele sitatet...
Hahaha, har jo ikke hørt fra’n på en stund nå. Venter fremdeles på diss nr3. Kom igjen a, Ippin. Få ut fingern!

Takk for skryt! Blir nok ikke mer enn 2 hakk nei, haha!
Sist endret av Kreger; 1. juli 2023 kl. 17:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.