Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1006
Hei, pleier å ta j med god kompis som i dag kom med et spørsmål som jeg ikke har svar på.

Han skal jobbe innenfor service bransjen på flyplass og jeg har hørt rykter om at det testes for rus før man begynner på jobben, men han mente det sikkert bare var de som jobbet direkte med fly og sikkerhet osv..

Kommer han til å bli testet?
Mest sannsynlig! Hadde stoppet nå så fort som mulig. Det sitter ganske lenge i.
Aner ikke om han blir testet eller ikke, men hvis han blir det så er han garantert fucked hvis han røyker j jevnlig.
Det tar flere måneder før det er ute av urinen.
Alt står i kontrakten han har signert. Så han burde sette seg ned å lese den.
Sitat av tearz83 Vis innlegg
Alt står i kontrakten han har signert. Så han burde sette seg ned å lese den.
Vis hele sitatet...
Det sto ingenting på den, leste gjennom hele nå og ingenting er nevnt
Jeg tror det, jeg vet om en flyplassansatt som mistet jobben pga. cannabis.
Hvis du tar et google søk på "regelverk for ansatte i service på x flyplass" eller noe sånt så får du fort opp generelle retningslinjer for alle ansatte på det aktuelle stedet.
Den jeg titta innom sa noe sånt som "man kan ikke være påvirket av rusmidler når man er på arbeidsplassen". Cannabis er jo en kjip ting da, for sånn systemet fungerer så blir du regna for å være rusa så lenge du slår positivt ut på urinprøve.
Og det har jeg erfart selv at kan slå ut så lenge som opp til fire måneder etter siste inntak.
Nå skal det sies at jeg var en stor røyker, så det kan være at det spilte en rolle for hvor lenge det slo ut.