Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1235
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tok en kvart rivotril igår og kanskje en kvart dagen før også og idag var jeg hos legen. Legen sa jeg så sløv ut og spurte om jeg hadde ruset meg.

Da jeg var hos legen var det over 12 timer siden jeg inntok den kvartingen med rivotril altså 0.5g

1. Kan jeg virkelig ha sett ruset ut pga rivotrilen? (jeg hadde nesten ikke spist på 2 dager også skal sies)

2. Jeg merket i legesamtalen at jeg snakket veldig rart. Men innimellom helt normalt. Sa typ sånn her "jjjjjjjeg trenger resept" eller "ja jeg ttttrrrrrrenger rrrrrrrrresept påå". Var ikke de setningene jeg sa, bare eksempler. Det jeg syns er også rart er at innimellom snakket jeg helt normalt (føler jeg selv da ihvertfall). Hva er grunnen til dette? Skal det bli sånn på rivotril? Kan man få hjerneskade av rivotril? Det er rivotril på brett
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei du har i så fall vært hjerneskada før du tok den.
Rivotril har en halveringstid på langt mer enn 12 timer. Du var fremdeles rusa. Les deg opp om det du putter i deg.
Sist endret av Astro Man; 27. desember 2023 kl. 21:14.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hehe. Du sier at du ikke har spist på 2 dager, hjernen tar effekt av sånn.

Jeg begynte å stamme litt etter en periode med lite søvn.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og sliutt å ta rive. Har du ikke sjekket halveringstiden på den før du måka det i deg? Det er ikke som om man er edru neste dag. Hallo.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og sliutt å ta rive. Har du ikke sjekket halveringstiden på den før du måka det i deg? Det er ikke som om man er edru neste dag. Hallo.
Vis hele sitatet...
Men altså bare 0.5mg? Snakker man virkelig rart dagen derpå av så liten dose?

Men syns det er VELDIG rart at jeg innimellom snakket helt normalt også bare kom det sånn plutselig der det var utrolig vanskelig å snakke normalt
Er det mulig at hjerneskaden kom før pillen her?
Sist endret av Astro Man; 27. desember 2023 kl. 21:23.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja du så rusa ut pga rivotrilen. Man er rusa i 2-3 dager av rivotril. Og ja man snakker rart når man er påvirka av rivotril.
Rivotril er det rusmiddelet man oppfører seg nærmerst hjerneskade av alle rusmidler er min personlige mening
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men altså bare 0.5mg? Snakker man virkelig rart dagen derpå av så liten dose?

Men syns det er VELDIG rart at jeg innimellom snakket helt normalt også bare kom det sånn plutselig der det var utrolig vanskelig å snakke normalt
Vis hele sitatet...
Ja av 0.5mg.
Du snakka nok rart hele tiden men var rusa til å tro du var normal
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Finnes det midlertidig rus indusert hjerneskade?

Noen sier ja
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Finnes det midlertidig rus indusert hjerneskade?

Noen sier ja
Vis hele sitatet...
Jeg har hørt at å være blackout-drita er synonymt med hjernesvikt fordi deler av hjernen skrur seg av.

Like interessant er spørsmålet, "finnes det hjerneskade-indusert rus?"
Rivotril er den skumleste benzoen. Kan finne på og stjele foran butikkbetjeningen og tro det er lov, men seriøst det er så sterkt at man blir sløv og trøtt , vil ikke tatt det hvis ikke jeg hadde hatt i meg for mye makka eller måtte ut blant folk på dag 6.
Sist endret av kdirt; 28. desember 2023 kl. 01:56.
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Finnes det midlertidig rus indusert hjerneskade?

Noen sier ja
Vis hele sitatet...
Når jeg som student tok den helt ut på feks eksamensfester så føltes det alltid som om jeg hadde drukket på meg en yderst liten hjerneskade kvelden før, når jeg våknet med bakis og fylleangst. Men det viste seg alltid at hjerneskaden ble kurert av feit burger og pommes med dispensercola eller en real kebab.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rivohuene jeg vet om er ganske hjerneskada
Verste er når folk prater på den måten men sier de ikke er rusa, og vil at du skal tro på det. Selv om du vet de er rusa.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men det er jo litt av greiene med rivo. Balls out rusa men de ser det ikke selv mens de kaver rundt i grøftekanten. Samt med å ha spist et helt fjell av rivo og endevender kåken i leting av de tablettene som man har gjemt unna for seg selv, men også spist de for lenge siden.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror mesteparten av deltakerne i denne tråden ikke tror på mengden du sier å ha tatt for å si det sånn ��
Anonym bruker
"Mulig Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er mange som har dummet seg ut på det at de ikke vet hva halveringstid er når de tar rivotril, meg inkludert i gamle dager før jeg hadde lært at det kan medføre konsekvenser av å ruse seg på rivo. Selv trodde jeg det var som å drikke alkohol eller røyke cannabis. At man blir edru etter noen timer. Jeg husker jeg følte meg i toppform i dagesvis etter noen rivotriler uten og forstå at jeg fremdeles var ruset. Det var det kun de rundt meg som merket.