Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1306
Hei

Jeg gikk nylig til innkjøp av 3g god bruning, som jeg har røyket i form av jointer og bøttetrekkere. Jeg har blitt meget skev de siste erfaringene, siden jeg har hatt 8 mnd pause.

Har igjen en klump på 1g. Noen som har en skikkelig potent edible oppskrift der man kan få 1g materiale god bruning til å smelle hardest mulig? Vurderer yoghurt, men har vært interessant å høre andre inntaksmåter.
Exn laga muffins en gang, var treig start men d heftigste jeg har vært borti av edibels.
Desverre har jeg ikke oppskrifta, men ligger en del på nett:
https://www.marijuanacookingbook.com/weed-muffins/
Sitat av Nea Vis innlegg
Exn laga muffins en gang, var treig start men d heftigste jeg har vært borti av edibels.
Desverre har jeg ikke oppskrifta, men ligger en del på nett:
https://www.marijuanacookingbook.com/weed-muffins/
Vis hele sitatet...
Med ett gram brunt av høy kvalitet da? Tenker meg på butikken etterpå, så er åpen for alle innspill til hva en kan ordne for å bli megaskev av grammern her.
Lav varme i panna med smør og ønsket mengde brunt, en halvgrammer burde holde om det er god kvalitet. Toro brownies mix og følg oppskriften, ta et stykke eller to og vent.

La smøret putre i 15-20 minutter. Husk å rør ved jevne mellomrom
Ja du lager smør først til både muffins og brownies, og jeg gomla ivei, defor jeg fikk med en sikkelig trøkk, er vel strengt tatt ikke sø nøye va du baker, men anbefaler baking ivertfall, hit's different.-
Mest mulig fjern? Varm det med et par teskjeer olje til det er en og samme masse. Putre i et halvt minutt. La det kjøle ned. Hell i deg olje og skyll ned med cola. Oppskrifter er for pingler.
Sist endret av Astro Man; 16. september 2023 kl. 21:51.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Mest mulig fjern? Varm det med et par teskjeer olje til det er en og samme masse. Putre i et halvt minutt. La det kjøle ned. Hell i deg olje og skyll ned med cola. Oppskrifter er for pingler.
Vis hele sitatet...
Ja følg oppskriften over men ikke glem 3 pakker tøff uten sukker
Anonym bruker
"Stinn Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Mest mulig fjern? Varm det med et par teskjeer olje til det er en og samme masse. Putre i et halvt minutt.
Vis hele sitatet...
Tiden det skal putre er det som er vanskelig, varierer fra bønne til bønne og mellom ulike typer fett. Å putte det i yoghurt er min go-to.
Sitat av Nea Vis innlegg
Ja følg oppskriften over men ikke glem 3 pakker tøff uten sukker
Vis hele sitatet...
Hvis jeg er tøff fordi jeg klarer å svelge to teskjeer matolje så henger du med feil folk
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Hvis jeg er tøff fordi jeg klarer å svelge to teskjeer matolje så henger du med feil folk
Vis hele sitatet...
Hørt om sarkasme?
Liker oppskrifter, jeg.. Får vel bare ta på meg den rosa leotarden da!
Anonym bruker
"Sammen Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Edibles funker ikke halvparten av gangene jeg lager dem
Ble god gammeldags Yoghurt ����
Jeg mener at det mest logiske er å få i seg driten raskest mulig. Og så heller kose seg med en yoghurt, kopp kakao, brownie eller pannekaker som IKKE smaker bønne.
Anonym bruker
"Sammen Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Jeg mener at det mest logiske er å få i seg driten raskest mulig. Og så heller kose seg med en yoghurt, kopp kakao, brownie eller pannekaker som IKKE smaker bønne.
Vis hele sitatet...
Helt enig. Fyfaen å ringt det smaker.
Jeg testet ut hasjhonningoppskriften jeg fant her på forumet.

Det var en vellykket affære.

Skal sies at jeg kjøpte en ganske kostbar honning, men resultatet ble skikkelig god hasjhonning.

Hadde nok ikke tatt meg bryet for ett gram, men om du skal lage noe på fire-fem.
Jeg testet ut hasjhonningoppskriften jeg fant her på forumet.

Det var en vellykket affære.

Skal sies at jeg kjøpte en ganske kostbar honning, men resultatet ble skikkelig god hasjhonning.

Hadde nok ikke tatt meg bryet for ett gram, men om du skal lage noe på fire-fem.