Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 600
Hei,
Jeg satt å innstalerte Safari 4, men da jeg kom til punktet hvor man velger hvor man vil innstalere det, får jeg beskjed om at Safari 4.0.4 krever den nyeste sikkerhetsoppdateringen. Hvordan får jeg den nyeste sikkerhetsoppdateringen?

På forhånd takk!
Sist endret av snki; 6. desember 2009 kl. 13:01.
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
Hvis jeg ikke har misforstått:
Trykk eplet øverst til venstre på skjermen
Velg 'Programvareoppdatering...' (eller tilsvarende for ditt språk)
Vent litt, og når det kommer opp et dialogvindu velger du 'Vis detaljer'
Da kommer det opp en liste over programvareoppdateringer fra Apple, og du kan velge hvilke du (ikke) vil laste ned. Den du trenger heter mest sannsynlig noe sånt som 'Kombinert Mac OS X-oppdatering', men du skjønner nok hvilken det er du trenger når du ser lista.
snki's Avatar
Trådstarter
47 4
Det funket, takk! Jeg hadde sikkert klart å finne det ut etter mange timer, men hvorfor bruke mye tid når man får hjelp på nff? :P
Sist endret av snki; 6. desember 2009 kl. 14:27.
Sitat av snki Vis innlegg
Det funket, takk! Jeg hadde sikkert klart å finne det ut etter mange timer, men hvorfor bruke mye tid når man får hjelp på nff? :P
Vis hele sitatet...
Spørsmålet ditt er egentlig: hvorfor bruke flerfoldige sekunder på å google etter "mac sikkerhetsoppdateringer" når man heller kan spamme ned et forum med trivielle spørsmål.