View Single Post
Sitat av WouwseP Vis innlegg
Kommer ikke noe reisebrev herfra, takk for din. Har det inntrykket sjæl - skal du røyke der så bør du kjenne noen
Vis hele sitatet...
Har gått helt fint. Her i casablanca har jeg blitt innlosjert i en bydel hvor jeg kan føle meg som hjemme. Får kjøpt god kvalitet pakket inn i sjokoladepapir.

Men da kjenner jeg kanskje noen som har plassert meg her.

Sitat av prote1n Vis innlegg
Er du Kjartan27? Var moro å følge den andre tråden du hadde på reise i Zambia.
Vis hele sitatet...
Ja det stemmer. Men 2 gangen jeg drar på meg en utestengelse etter å vært på freak i litt for god form.

Har hatt litt språklige utfordringer som viser seg bedre hvis formen blir som at jeg slipper all kontroll.

Hyggelig med fin tilbakemelding og det kommer ikke noe mere fra denne kanten på freak da jeg forholder meg til en for alltid utestengelse.

Kan bli enda moroere tur dette. Har ihvertfall et okay reisebudsjett nå og ferden går til Essaouira i morgen.

Til Zambia så ordna jeg en leilighet med dama og backpacket ikke. Ble mye reising gjennom Zambia og Malawi og kan ikke reise tilbake til Zambia før 6 måneder er gått siden jeg ble fengslet og reiste frivillig til Norge. Ble ganske mye i Zambia men drar brått tilbake da det var mye gående jeg skulle ha fortsatt og ingen som ville drepe meg eller noe.

Men blogg og skriving må jeg finne en annen løsning på enn her på freak.
Sist endret av Martan; 2 uker siden kl. 17:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.