View Single Post
Jeg syns det er kjempefint at du bryr deg om nevøen din og resten av familien. Jeg ville blitt veldig skuffa hvis tante eller onkel ikke hadde hatt lyst til å komme i bursdagene til mine barn. Barnebursdager er viktig, og i noen av kommentarene over her høres det ut som du er teit som har lyst til å gå. Og det er du ikke.

Men så er det dette med rus og barn, som alle andre her også banker inn. Det hører ikke helt sammen, og hvis broren din går så langt som å be deg om å ikke komme, så må du bare respektere det. Jeg vet ikke hvilket forhold du og broren din har, men en løsning kunne kanskje vært å komme en annen dag og feire uten hele familien og mange gjester. Det vil kanskje også hjelpe litt på angsten. Og hvis broren din går med på det, kan dere ha en avtale om at du går igjen med en gang hvis han reagerer på oppførselen din, enten det er pga medisiner eller angsten. Selv om festen er over, er det ofte kake igjen, og kanskje får du en enda bedre tid med nevøen din uten alt det andre oppstyret rundt.