View Single Post
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
"Angrer på det jeg gjorde, som sagt, var en klums av meg under russetida.
Jeg gjør alt annet enn å jukse/prøve å jukse. Jeg mener derimot at jeg har blitt jukset med."

Om du virkelig hadde angret, å at det var idioti under russetia, så hadde du tatt alle konsekvensene av det uten å bynne å balle med juks å fanteri.
Jeg hører HeiG2006 piper ibakgrunnen om at " fyren vil jo bare kjøre bil i sommer", han er tydeligvis ikke gammal nok til å kjøre han heller.
Vis hele sitatet...
Jeg er gammel nok jo, har oppkjøring veldig snart jeg faktisk. hvor får du det fra at jeg ikke er gammel nok?

Sitat av Eyeamare Vis innlegg
HALLO?!
Ja du har tatt straffen, betalt bot å fratatt deg lappen, konsekvenser er ikke sort/hvitt å kan ta mange former, ja du har tatt alle konsekvenser hittils, nå må du ta alle konsekvenser av handlingen også fremover, sånn er voksenlivet.
Vis hele sitatet...
Vedder på at du verken har bil eller lappen

Sitat av knert1 Vis innlegg
Seriøst nå driter du deg bare ut. Det er helt vanlig at urinprøver blir tatt når man søker om å få tilbake førerkortet og ikke fra man mister førerkortet etter ruskjøring, sånn er det for alle og det er for å holde folk som deg av veien. Blir tatt for ruskjøring og er sur på regjeringa og alle de som svarer deg her inne. Ser du ikke selv hvor patetisk du er? Tror du ikke både vi og politiet som stadig får telefoner med spørsmål om urinprøver har gjennomskua deg for lengst?
Vis hele sitatet...
"Både vi og politiet" hvem er vi?
Sist endret av HeiG2006; 3 uker siden kl. 15:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.