View Single Post
Sitat av Fraktalist Vis innlegg
Sykt å anbefale folk å blande rus med ineraksjon med unger.
Det er så fjernt (pun intended) at jeg nesten mistenker trolling.
Vis hele sitatet...
Innlegget mitt fremstår kanskje som krast, men les hva TS skriver. Tror du virkelig barn ville blitt traumatisert om fyren, med en allerede stor toleranse, tok 2 mg alprazolam og dukket opp i denne familiesammenkomsten? Jeg kjenner dog ikke vedkommende, og kanskje det er en viss «trynefaktor» involvert her også, jeg aner ikke ...

Jeg har vært både stein og «pillefjern» mange ganger i settinger hvor alle aldersgrupper har vært representert. Og dette har jeg ikke hatt noen moralske sperrer mot overhodet. Men vi er alle forskjellige. Det har kanskje også noe med hvordan man oppfører seg ellers, og er som person. Du skulle bare visst hvor mange «rusa» mennesker du møter i alle slags sammenhenger, uten å vite det ...

Sitat av n0x1n Vis innlegg
Rusmidler kan være medisin, men hvis du trenger å ruse/medisinere deg for å takle familien så blir det utrolig feil av deg å si du hadde tatt livet ditt hvis ikke rusen fikk deg til å ville møte familien. Du blir selvfølgelig utstøtt når rusen er førsteprioritet. Et familiemedlem som påstår hen er suicidal uten rus blir selvfølgelig problematisk å ha rundt barn. De merker og de preges, mye pga tabu og stigmatisering, men også på mange reelle måter.
Vis hele sitatet...
Tråden handler ikke om meg, men vi har alle våre historier ... Min vil jeg ikke gå nærmere inn på nå, men jeg forstår meget godt dem som trenger såkalt «rus», om så kanskje bare i en periode, for å takle det andre tar for gitt. Som å få hyggelige, sosiale opplevelser som gjør livet verdt å leve.
Sist endret av KreaDep; 1 uke siden kl. 21:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.