Tråd: makkarunken
View Single Post
Trådstarter
22
ja bunner vel egentlig i at psyken min absolutt ikke tåler dette stoffet, så har blitt for mye kombinering med benzo selv under rusen.
før var det bare etterpå.

Men ja er suicidal 24/7 runka meg vekk ifra de jeg elsker mest. Livet er ødelagt. Ikke eksperimentet med
Det i det hele tatt. Alltid vert imot overdreven propaganda. Så plis ta det seriøst. Er de som fikser d i ny og ne. Men er du en av de?

Jobb
Forlovede
Barn
Flott hus
Bil
Lappen
Og lyset kan jeg faktisk ikke se. Blir en pervers psykopat av hele jævelskapet. Kjekt når det står på, men er d verdt d? Så klart faen ikke. Så aldri begynn å lek med det. det er bare skamm og tap. Vet noen kommer til å si de går helt fint bare spis godt og sov. Flott for dere. Men å leve med seg selv etter en sånn avhengighet og tapet som kan følge med. Nei nei jeg hørte ikke etter selv, så bruk meg som eksempel. Går i autopilot, overlevelse instinkt.
Jeg har en nydelig datter på
1 år. Så er ikke et alternativ å gjøre noe. Men ser heller ingen poeng i å Leve. Liker ikke syte, det er en konsekvens men jeg vet ikke hvordan jeg skal klare mer.
Ingen trenger å bli urolige, tar dag for dag inntil videre.

Amfetamin jeg hater
Deg så jææææævlig!!!!!!!!!!!
Sist endret av Selvhat; 2 uker siden kl. 05:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.