View Single Post
Du skriver at du mistet førerkortet fordi du måtte pisse, men du skriver ikke noe om hva som førte til at du måtte pisse på lik linje med noen som allerede har mistet førerkortet for rus. Det er like greit å legge alle korta på bordet, for du mistet førerkortet fordi du kjørte rusa, ikke fordi du bare helt plutselig måtte pisse?

Det er fortsatt bare en helseattest som er nødvendig med mindre du har sperrefrist, noe du mest sannsynlig har men det skriver du heller ikke noe om. Denne helseattesten vil jo selvfølgelig kreve at du dokumenterer 6 måneders edruelighet. Etter dette må du tilbake på kvartalsvise urinprøver med fornyelser hvert år i opp til 3 år for å beholde førerkortet. Om du forsøker å lyve om rus for å få en helseattest kan det bli gjennomskuet og det er straffbart å lyve på dette skjemaet.

Det er ikke lettere via privat lege om det er hva du forsøker å spørre etter. Neste gang du spør etter noe anbefaler jeg å komme med mye mere utfyllende informasjon, du har knapt nok skrevet hele setninger og det du har skrevet er ganske rotete og kaotisk. Min neste anbefaling blir å våkne opp på eget initiativ eller oppsøke profesjonell hjelp. Du har allerede mistet lappen pga rus og stryker på urinprøver for å få den tilbake. Det virker jo ganske narkomant spør du meg.