View Single Post
stinkdyr's Avatar
Trådstarter
432
Sitat av Anita83 Vis innlegg
Er du sikker på at du helt genuint ønsker å høre andres meninger? Det hørtes ikke sånn ut…

Mange vet ikke at ksasol er ganske safe. Om broren din er usikker så respekter det!
Jeg skjønner godt at broren din ikke vil ha deg i barnebursdag.
Kan du prøve LITT å sette deg i hans sted, eller står du helt fast i din egen oppfatning? Isåfall så er det jo ikke nødvendig å spørre etter meninger her
Vis hele sitatet...
Jeg hadde hatt empati for min bror, og tillatt han å ta 1/4 av den normale dosen hans om det er det han ønsker

Sitat av Anita83 Vis innlegg
Er du sikker på at du helt genuint ønsker å høre andres meninger? Det hørtes ikke sånn ut…

Mange vet ikke at ksasol er ganske safe. Om broren din er usikker så respekter det!
Jeg skjønner godt at broren din ikke vil ha deg i barnebursdag.
Kan du prøve LITT å sette deg i hans sted, eller står du helt fast i din egen oppfatning? Isåfall så er det jo ikke nødvendig å spørre etter meninger her
Vis hele sitatet...
Sitat av Hvemhvaufo Vis innlegg
Veldig forskjell på 1-2mg xan om du er vant til det OG sliter med sosialisering eller angst osv, da blir du normal. Jeg kan lett finne på å ta 1-3 pils eller 1 diaz om jeg har før familiebursdager, rett og slett fordi jeg prater og snakker med familien min, det blir mye hyggeligere for alle, og jeg ser helt normal ut, aldri noensinne har noen merket det, fordi jeg blir som et normalt menneske. Men nei, etter 8 stk+ hadde jeg ikke dratt dit, og synes ikke han burde være der da. Jeg hadde aldri dratt dritings i de selskapene, eller pillefjern så øya såvidt er åpne og du er sløv i stemmen. Det er idioti ja, enig.
Vis hele sitatet...
Du har ikke lest originalinnlegget. 8+ var gjerne totalkonsumet på en dag, men begrenset meg til 2 for denne anledningen
Sist endret av stinkdyr; 3 uker siden kl. 10:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.