View Single Post
Sitat av stinkdyr Vis innlegg
Hei folkens. Har sporadisk brukt benzo, med et økende bruk nå nylig grunnet personlige grunner.

I dag hadde jeg tatt 2mg xanax da broren min ringte meg. Han sa jeg hørtes rusa ut. Etter samtaler med enkelte fikk jeg bekrefta at jeg hverken snøvla med ord eller så dopa ut. Ga lite mening ettersom dosene jeg var på lå på alt mellom 6-10mg på en gang. Prøver med andre ord å trappe ned sakte men sikkert.

Han hevdet at han ikke hadde tilllatt meg i bursdagen til sønnen til vår 3.bror. Jeg sa jeg har hatt problemer med abstinenser, og at 2mg gjorde meg level-headed. Så der så jeg ikke helt problemet.

Dog reagerte han på en ting i tillegg, og det var at det var anskaffet illegalt. For meg har det lite å si ettersom Ksalol har kjent rykte for å inneholde riktig virkestoff, og gir akkurat samme effekt som det apotekvare ville gitt.

Er dere enig med meg eller er dere på hans side? Er genuint nysgjerrig for jeg skjønner ikke hvorfor skillnaden på legalt eller illegalt skal være et emne i vår diskusjon. Og jeg har videoer av meg selv, siden min bror gjorde meg såpass i tvil, og jeg la ikke merke til et eneste snev av ruspreget tale eller ansikt.

Tanker?
Vis hele sitatet...
Har selv blitt tatt for å høres "sliten" ut og jeg merker det ikke selv, og 8-10mg xans, er 10 xans, hvis du tok dette igår merker du de godt idag også. Hadde du vært snøvlete og øya er halvveis oppe så kan jeg forstå broren din, for meg høres det mer ut som en taktikk, at han vil du skal kutte det ut. Aner ingenting om familien eller noe som helst, så kan være mange grunner. Men om du kun har tatt 2 xans og går i bursdag burde ingen merke det, da er jeg bare mer pratsom og jeg har faktisk ting å komme med, så for meg virker det ganske kjipt gjort. Forskjell på å være tydelig ruset og det å klare å komme seg ut blant folk/trappe ned som du skriver. Kjip situasjon uansett.

Illegalt/legalt, pff, den ser ikke jeg heller. Da jeg var yngre klikket mamma i vinkel hvis hun merket jeg var fjern/lukta hasj, samtidig som hu fant et helt brett ksalol på rommet mitt som jeg hadde glemt, og hu bare lo av det. "dette får man jo faktisk på resept som legemiddel." Det skremmer meg hvor lite folk som ikke ruser seg vet om rusmidler. Er en grunn til at hasj er ulovlig, og det gir ikke noe mening whatsoever.