View Single Post
stinkdyr's Avatar
Trådstarter
432
Sitat av stinkdyr Vis innlegg
Jeg skjønner poengene deres, men jeg er en som selvmedisinerer og har et liv preget svært av angst. Hvor går grensa på rusa/ikke rusa når det kommer til benzodiasepiner? Skal en med reseptbelagt xanor aldri få være i nærheten av barnebursdagsselskap?

Skal sies at jeg ringte barnets far (min bror) og over telefon oppfattet ikke meg som ruset. Gjennom min erfaring skal det godt gjøres å maskere en rus på benzo
Vis hele sitatet...
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Det kan også være greit å holde seg hjemme fra barnebursdag om man opplever abstinenser som man må medisinere bort. At du har anskaffet det ulovlig er jo også en grunn til at man burde holde seg borte fra barnebursdag. Skjønner broren din godt jeg iallfall.



Har møtt folk som jevnlig bruker benzo og virker edru men de husker ikke dritten etterpå.
Vis hele sitatet...
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Uten noe statistikk vil jeg tørre påstå at de fleste som handler illegalt og selvmedisinerer seg ofte går over til misbruk (du nevnte jo høye doser selv) og hvorfor skal man på død å liv i en barnebursdag med så sinnsykt med angst at man må bruke 7-15 (mg?) på en dag? Selv om du bare tar 2 nå for å unngå abstinenser men det sier kanskje litt?
Behandling med lege er ofte en del mere kontrollert.
Selvmedisinering er en jævlig enkel å stygg unnskyldning for å rote seg inn i et pillehelvette eller rushelvette generelt.
Forøvrig er jo barn langt mer oppmerksom på rusa voksne enn vi voksne er virker det som. De merker energien som bikkjer.
Vis hele sitatet...
Angsten er ikke så brutal at jeg må på 7+, er bare at det har skjedd mye dritt i livet som har fått det til å skli litt ut. Men med 2mg føler jeg meg som den ekte meg uten å bli nevneverdig ruset. Jeg føler meg som hvordan andre mennesker oppfører seg når jeg er på 2mg. Mulig jeg har noen småautistiske trekk. (Har IQ som kan kvalifiseres som geni, og har hørt at det ofte oppstår komplikasjoner da i det sosiale og selvoppfatningen sin, correct me if I’m wrong)