Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1116
Jeg tenkte og lage meg nettbutikk men er veldig usikker på hvor jeg skal få produkter ifra, har drivi og søkt litt på google men har ikke funnet no som pirrer meg
Er det noen som vet hvor man kan finne levrandører som selger capser,belter,beltespenner og solbriller etc til bedrifter?

Takker for svar :P

mvh
Seigalf
Geek på deltid
SteInMetz's Avatar
Anbefaler deg å lese:
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?p=1043074

Der har jeg skrevet en del om slikt.
Trådstarter
ja jeg fant det emnet når jeg søkte inne her,men bare skum leste så fikk ikke all den gode infoen du delte med oss ordtlig i huggu :P

men tusen takk
men er det rimligt og bestille feks belte spenner derifra?
Du burde selge SureFire lykter og tilbehør, men kjøp dem av andre firmaer enn direkte fra surefire, ellers blir du kvalt av sær-avtaler og for høye priser. Direkteimport fra USA er tingen. Legg deg GODT under prisnivået til Norsk Forsvars Materiell. De tar dobbel pris av det man selv betaler fra utlandet.

Petzl lykter brukes også av profesjonelle, men ikke selg noen av de møkkamodellene med lommelykt-håndtak på, hvis folk kjøper dem så blir de sure for de er noe dritt og dermed blir de sure på butikken og ikke produsenten.

Selg også diverse gadgets som man ikke får tak i her til lands, men ikke noe søppel slik som mye av det er. Gå for kvalitet og bygg opp en skikkelig kundebase og ha ryddig og rask service så vil du få masse gratis reklame opp mot kundenes nettverk/familie/venner fra dine fornøyde kunder, og det er jo den eneste "reklamen" folk forholder seg til når de skal ha noe nytt.

Ikke selg masse kniver og dritt, det blir bare søppel og heft og pønkerbutikk, lite seriøst med andre ord, men du kan selge noen utvalgte modeller uten å ta deg flere laken i fortjeneste på hver av dem slik som alle de andre butikkene som ingen liker gjør.

Ikke selg klær, det har vi nok av i Norge. Særlig ikke selg hodeplagg og hansker og skjerf, hvis ikke du skal starte en ren klesbutikk, ellers kommer du til å virke som du bare selger ubrukelig dritt. Slike butikker er det nok av i Norge, nevner i fleng Armyshop i trondheim, der varelageret består utelukkende av kasserte uniformer, hansker votter finlandshetter kniver og gradetegn, samt såler og overskudds-støvler utgått på dato og med datomerket slipet vekk (det er det som sitter under sålen, og er slipt vekk på alle M-77 militærstøvler i sivilt salg...) samt en og annen kniv til 3000 kroner over USA-pris, samt grovt overprisede replika og plomberte våpen.

Ligg langt unna alt av militære gradetegn osv., det får deg bare til å virke enda mer useriøs.

Hvis jeg surfer inn på siden din og ser en eneste kniv i rustfritt stål med prislapp 2-3000 og f.eks. obsidian-håndtak, så går jeg rett ut igjen uten å se på noe annet, for da lyser det loco-sjappe og campingvogn av hele foretaket


Selg gjerne et par sverd, men 20% fortjeneste er mer enn nok, ikke selg sverd som ikke kan brukes eller til BLODIG overpris (6000 for noe cold-steel møkk slik som Top Secret) (kjøp av f.eks. Albion, de er beeeeeest!)

ALLE som kjøper seg sverd, vil kappe tatami-matter og pinner og vannflasker, og legge ut videoer på YouTube. Det er kult nemlig. Vi skal ikke hakke folk i stykker.


Vi som vil ha europeiske/viking sverd, vil ikke kjøpe dem fra noen som har butikken full av japanske sverd, og omvendt.


Hvis du vil forhandle våpen så for all del, skyt selv også, og forhandle H&K rifler og pistoler, samt AR-15 type våpen. HUSK å selge ALT tilbehøret også, da dette er desidert vanskeligst å få tak i her i Norge.



Men i alt du gjør, KARBONSTÅL er alt som teller.







EDIT: Åja, når jeg ser nøyere på det du skrev så vil du selge stæsj med logoer på til bedrifter, som de kan bruke som profileringsartikler. I så fall, glem alt jeg har sagt.
Sist endret av foshar; 11. januar 2008 kl. 15:07.