Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 472
Hei!

Nå har det seg slik at jeg instalerte cs source for en stund siden, men så fucka datan min seg slik at alt ble slettet!
Når jeg nå prøver å installere det på nytt fungerer ikke serial nummeret.
Jeg har kjøpt to cs spill. Et pakke spill som heter half life eller noe, pluss et vanlig cs. Jeg har altså to serial som ikke funker.- Jeg har også tre kontoer som fungerer fint.

Problemet mitt er altså at jeg ikke har et gyldig serial, er det noen som vet hvordan jeg får tak i dette uten å kjøpe nytt spill?

Det er virkelig irriterende å måtte kjøpe nytt hver gang dataen fucker seg!

Takk for svar!
Sist endret av disaster master; 27. desember 2007 kl. 15:55.
Det er ikke gyldig fordi det allerede er registrert til en konto - logg deg på en konto der du har brukt serialet og steam laster automatisk ned de spillene som er gyldige for det gjeldene serial nummeret.
Ja, hehe.. Du har missforstått.
Du trenger bare laste ned steam, logge inn på brukeren du registrerte spillene på, så kan du laste ned spillene der inne. "Fra Steam".