Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2413
Hei.
Jeg har en xbox 360, har sitt siden lanseringen i Norge 2. desember et eller annet år. Men iallefall, noen som vet om noen måter for å eventuelt innstallere en nettleser eller noe? Nå har det jo kommet msn fra microsoft som virker strålende, avi støtte osv, og eget tastatur til kontrollen. Da mangler vel bare en nettleser. Eksisterer dette?
Nei, det finnes ikke.
Men rart om dem ikke får til noe snart.
Er det ikke en mulighet å innstalere feks linux på den? Skal funke på PS3 ihvertfall, men så har jo den allerede en nettleser da.
chb
chb's Avatar
Trådstarter
Syns Microsoft burde lagd en offisiell nettleser til 360 til neste oppdateringen. Eller fått støtte til å innstallere, og eventuelt åpnet for tredjepars programvare...
chb
chb's Avatar
Trådstarter
Har ikke prøvd å starte xboxen med en linux boot cd i nei, hadde vært artig å prøve. Noen som har prøvd?
Hos meg funket linux ideen....DÅRLIG. Stod bare at den ikke kunne lese disken
chb
chb's Avatar
Trådstarter
Og da var disken din brent som boot disk?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Om du har ein PC med WinXP MCE, kan du få nettlesar på Xbox 360.
Groft sett gjer du (gjer ikkje noko om Xboxen blir kobla til pcen før eller etter plugininstallasjon):
1: Laster ned og installerer MCEBrowser (plugin til Media Center).
2: Kobler Xboxen til PCen. Link
3: På Xboxen går du på "More Programs". Der ligg nettleseren.
Den nettleseren er ikkje veldig god, men einaste eg har funne som fungerte.
Har faktisk en norsk guide her: http://x6.no/art/11448.html men må selføgelig ha windows media center noe jeg ikke har.
Sist endret av BeerViking; 3. januar 2008 kl. 13:35.