Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 7334
Hvordan er det med og svelge hasj? Pakket inn i plast folie.
Skal nedover i Europa nå, og tenkte at hvis jeg skulle blitt stoppa av en eller annen grunn, så burde jeg svelge hasjet. Men det er ikke sånn at du blir grisefjern hvis du svelger det med plastfolie rundt?
Sikkert ett dumt spørsmål, men er bare litt jekt og vite;P
Takker for alle svar
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Vel, du blir ikke noe mer fjern med plastfolie rundt hvis det var det du lurte på. Det kommer jo naturligvis ann på hvor mye det er, men er det snakk om flere gram så blir du nok veldig fjern.
magesyra gjør vel sitt for og ødelegge plasten og dersom du har x antal gram i "posen" og den sprekker da er du vel føkked ;P
shove a condom up your butt
Ville ha prøvd å funnet noe som tåler litt syre slik at det ikke sprekker... så setter du deg i badekaret og driter og spyler vekk alt utenom posen med hasj
Ekkelt men sikkert verdt det om du ikke vil få mega overdose da :P
GL HF
æsj! det får da være grenser...

når det gjelder overdose ville jeg heller bekymret meg for hvor mye du klarer å svelge..
OD på hasj er umulig enkelt og greit.D
Du klarer ikke svelge så mye at du OD'er. Du kan bli sinnsvakt fjern tho, men det kicker ikke inn før etter et par timer.
skjønner ikke helt poenget med og smugle noen få gram , når du like så greit kan kjøpe hasj der nede.
Nå vil jeg ikke tro at noen er i stand til å svelge dødelige overdoser med hasj pakket inn i kondomer, så det er vel strengt tatt ikke noe problem. Det spørs mengden, men er del kanskje ikke det lureste å svelge så mye mer enn 15 gram? Sånn i tilfelle det sprekker mener jeg, ikke at du står i livsfare eller noe, men du blir nok så grisestein at du knapt klarer å stå oppreist.. Ikke særlig hendig om du skulle befinne deg i tollen eller noe annet morsomt...

Men nå vet ikke jeg heller om du tenkte å smugle til personlig bruk eller til dealing. Hvis sitnevte var tilfelle så bør du nok finne en annen måte å smulge sakene på. Er nok ikke noe nevneverdig avkastning på det du evt. skulle klare å smugle med magesekken din...

Som allerede understreket. Magesyra tar fort knekken på vanlig plast. Men hey, om du blir stoppa, så er vel det bare morro? Tar jo litt tid før det kicker inn uansett, så har du hvertfall ikke kasta bort rusen mener jeg...
Er bare til privat bruk Skal på klassetur nedover i Europa skjønner dere;P Og hadde vært en del kjipt og blitt busta med hasj på meg, både pga straff fra politi, men også fra skolen:P Tenker ikke på og ta med mere enn en 7-10 g.
Tenkte på mage syra jeg også, men er det noe jeg kan pakke det inn i uten at det smelter?
Rull det sammen til en pølse, putt det i et par kondomer, stapp det oppi ræva.
Trenger vel ikke begynne med noen moralprek ettersom jeg driter i hva du gjør og ikke gjør. Anyways, Steve-O gjorde dette en gang. Han puttet hasj klumper i kondomer og svelgte dem. Han spydde dem opp igjen, noe jeg tror er lurere enne å prøve å drite dem ut.
Satan så ubehagelig det høres ut. Vet moraliserende poster ikke er ønsket, men er det virkelig verdt det? Hvor mye sparer du på å kjøpe 10 g der nede, i forhold til Norge? Se på differansen, og tenk at så mye koster det for å penetrere din egen rumpe.
Skal ikke kjøpe 10g der nede, skal kjøpe her hjemme og ta med ned. Tror ikke jeg får muligheten til og finne noen som selger der nede.
Ikke stapp noe i toern. Hvis det absolutt skal transporteres in vivo, så svelg det. Det må selvfølgelig være innpakket i noe som ikke magesyren smelter igjennom med det første.

Hvor er det du skal, btw? De aller fleste steder i Europa er det lett og få tak i hasj.

Her har du en guide som kan være god å kikke i før du begir deg ut i storbyens tunge narkotikamiljø.
Sist endret av Slaktern; 12. desember 2007 kl. 20:52.
Kondomer som holder kvaliteten til RFSU holdt vertfall 14 timer i magen helt finfint ja=)

Vil ikke anbefale noen å drite ut en 5-6g steinhard marokk=)
Denne tråden lo jeg godt av, mange gullkorn her.
Men det er ikke noe stress å finne hasj eller weed i de store byene i europa, finn ut hvor dealerne holder til(i Oslo er det jo langs akerselva for det meste)
Men hvis du kal ta med deg ville jeg ikke tatt det opp i rævva. Kjipt å ha ei snutebikkje som sniffer lang oppi rompehullet ditt, og sikkert ikke digg å få en ekkel tysk toller oppi rompa. Så kjøp der nede. Men skal du ta med kan du legge litt oppi snusboksen (er det porsjonssnus erstatt posenes innhold med tjall), eller du kan ha en pakke prince erstattet med wienertip jointer. Vel det er mine råd
Jeg vil si deg at det greieste må være å pakke den godt inn i homogen plast (Lukket cellestruktur)
som fukt ikke kan trenge gjennom, uvisst om syre trenger gjennom. Det må du researche litt på.

Ellers vil jeg si at det er lettere å få tak i bra varer hjemme i Norge
Det vanligste for å få en pakning til å tåle en tur gjennom tarmene, er å sveise gladpack, ha en godt knyttet kondom utenpå, så nytt lag med sveisa gladpack og så en ny kondom. Men det lønner seg å gjøre det enda flere ganger, for vond lukt har en utrolig evne til å trenge igjennom selv slikt.

Men spying med brekk-middel er mye bedre. Hvis du bare trenger å komme forbi tollen, bruker du bare f eks vann med noen dråper oppvaskmiddel som brekkmiddel eller kjøper brekkmiddel på apotek. (Ikke smart å bli stoppa med i tollen, brekkmidlet burde kamufleres som noe annet, ha det i en annen flaske)
Tar du serigøst risken på å smugle hasj i kroppen din for å holde deg med røykings på en skoletur?
Hadde det vert meg ville jeg heller satsa på skaffa der nede, evnt holdt meg uten viss ikke

Hadde du tenkt å svelge på forhånd eller svelge viss du ble tatt? Trur ikke det er så lett å svelge 7-10 gram innpakka i plastikk der å da.
Sist endret av surre; 13. desember 2007 kl. 00:39.
Helt seriøst, dette bør du tenke over. I det hele tatt risikere å bli tatt, istedet for å kjøpe der nede/klare deg uten i..en uke? Jeez, seriøst. Sorry moralpreieken, men dette grenser til dumhet imo. SÅ vanskelig er det ikke å skaffe noe hvorsomhelst i europa.
Jeg la ikke merke til hvor du skulle hen. For at purken skal sjekke deg noe sted i Europa må du ha gjort noe kriminelt først. Så du trenger verken å svelge det eller å putte det noe annet sted enn i lomma eller noe. Totalt trygt nedover i Europa for oss.
Om det er på en skoletur så smugler du det bare med noen av de andre taperne og aner ingenting om de blir tatt ;D
Sitat av freaker911
Om det er på en skoletur så smugler du det bare med noen av de andre taperne og aner ingenting om de blir tatt ;D
Vis hele sitatet...
den er ikke så dum

det er jo bare ha det i sekken din, eller i lomma. når man reiser på klasse tur så er det lite sansynlig at de gidder å skjekke deg.
det med og ha det i en snus boks kan gå galt. jeg har hørt at snus ikke er lovlig i mange land siden det er for mye nikotin i det. vet ikke helt om det er sant da.
Sitat av Drøggs
Jeg la ikke merke til hvor du skulle hen. For at purken skal sjekke deg noe sted i Europa må du ha gjort noe kriminelt først. Så du trenger verken å svelge det eller å putte det noe annet sted enn i lomma eller noe. Totalt trygt nedover i Europa for oss.
Vis hele sitatet...

Det er ikke stor sjanse for å bli tatt, men en kompis av meg ble tatt under, nettopp en klassetur til Europa(Tyskland). Dette var vel og merke på flyplassen og det var ei bikkje som fikk snerten av ca.1g.

Det var på vei ut av landet, og sikkert utrolig flaut for vedkommende.

Kanskje trygt i Europa, men likevel en risk å ta..
Skal bare kjøre buss hele veien, så ingen flyplasser vi må i mellom heldigvis:P
Tror vell egentlig ikke det er stor sjans og bli tatt jeg heller, men kjedelig hvis det plutselig skjer.
Og hvis jeg da bare kan svelge det med plastfolie rundt, hadde det vært ganske kjekt;P
Sitat av McMaarud
Skal bare kjøre buss hele veien, så ingen flyplasser vi må i mellom heldigvis:P
Tror vell egentlig ikke det er stor sjans og bli tatt jeg heller, men kjedelig hvis det plutselig skjer.
Og hvis jeg da bare kan svelge det med plastfolie rundt, hadde det vært ganske kjekt;P
Vis hele sitatet...
lol...buss ja...
Ta shitten i hånda når du skal gjennom tollen, hvis bussen blir stoppa(lite sansynlig nedover) så svelger du den....
enkelt og greit, case closed.
Uh, teip det på bussdassen uten fingeravtrykk, tollerne kommer kanskje inn i skolebussen, men ikke med hund.
hadde jeg vært deg, hadde jeg heller kjøpt stuffet der nede. mye billigere, mye bedre. dessuten er det jævlig strenge kontroller rundt omkring øst, også for busser. polen og bulgaria spesielt. og blir du busta der er det ille ute. sjekk wikipedia for hvor illegalt det er de stedene du skal, og kjøp der det er mest akseptert.
Han skreiv jo at det kunne by på problemer å kjøpe der nede. Jeg leste linken til Slaktern og måtte le big-time. Det som overrasket meg var at Haugesund ikke var med på Norges byer. Haugesund har faktisk en veldig trist narkotika-historie, vet ikke om det er noe å ta opp her så jeg lar være - men slike bussturer pleier ikke by på problemer, tror jeg. Det måtte vært om alkohol var inne i bildet da.
Tape det på bussdassen kan jo være litt risky hvis andre ser det. Men under setet foran deg f.eks. og i tillegg ta en liten klump som du gnir på seter og stolrygger over hele bussen litt disktret.. så har ihvertfall hundene noe å markere på....
Hm, tror trådstarter var interessert i at hundene ikke skulle markere noe som helst hvis det skulle oppstå toller + hund. Samtidig er det kjipt for de i setet foran da
Sitat av Techd
Tape det på bussdassen kan jo være litt risky hvis andre ser det. Men under setet foran deg f.eks. og i tillegg ta en liten klump som du gnir på seter og stolrygger over hele bussen litt disktret.. så har ihvertfall hundene noe å markere på....
Vis hele sitatet...
Om du gnir fjodde ut over hele bussen går hunden av skaftet, da kan du være sikker på bussen er i karantene til stasjet blir funnet.
Ja.. men han blir ihvertfall ikke tatt... :-P Men han kan jo være slem da.. og gni de på noen annens bag... (det er nesten for slemt..)
Tror du ikke? Hvor mange mistenkte er det hvis stasjet er teipet fast under setet foran deg? Det hører med til historien at elektrotape her er vel det eneste alternativet jeg kan komme opp med som ikke bråker når du tar den av, og fingeravtrykk skulle vel være et annet problem. I tillegg ville engangs gummihansker eller latex-hansker være svært mistenkelig å finne i bagasjen hvis stasj ble funnet tapet igjen uten fingeravtrykk. Vanskelig å tape diskret med vanlige vinterhasker, og vanter avgir lukt som sitter fast på tapen - p.g.a. svette. Så ha stasjet i lomma eller handa ved grenseovergang, sitt bakerst i buss, ved antydning til toller eller hund, så svelg stasjet. Nerver er påkrevd, og er ikke hunder der, så er det behov for å kunne kjapt putte stasjet et sted der en toller ikke vil sjekke uten videre mistanke (underbuksa? husk tettsittende - er j.... varmt hvis turen varer flere timer vil jeg tro, kanskje like så greit å droppe hasj-smuglinga og heller satse på at dere får litt fritid for dere selv å kjøpe stasj i utlandet på)
Teip det fast til taket på utsiden av bussen.
Eller legg det i en umarkert bag i lasterommet når ingen ser. Husk å ikke legge igjen noe så banalt som fingeravtrykk..
Sist endret av ProtoZ; 19. desember 2007 kl. 22:52.
så lenge han ikke har tenkt å svelge 1kg+ så går det vel bra, skal en god del til for å ta overdose på hasj.
Kanskje litt off-topic men jeg husker en artig artikkel jeg leste i en bok om forskjellige metoder som ble brukt med blandet hell før i tiden - dette gjaldt selvsagt de større smugler-ligaene nedover europa da. I en fortelling fattet det straks min oppmerksomhet, hasj-typen dette gjaldt er også kjent her i Norge - den ble kalt "French Paper" og kom gjerne fra 100 - 150 plater, unormalt med større plater tror jeg. Navnet fikk den fordi den vanligvis var pakket inn i fransk avispapir, og i denne artikkelen stod det at denne type hasj var smuglet inn med følgende originale (den gang) forsøk:

Gjengitt etter paranoy alzheimer-hukommelse (forbehold med feil må altså vises):

Ligaene brukte noe så originalt som sitron som ble delt i to og smurt a la skismurning på begge sider av avispapiret - dette skulle da trekke inn i papiret og dermed avgi sitronduft (noe greier med fenoler og sånt minns jeg det stod, men det husker jeg ikke nå).

Deretter ble platene pakket inn i papiret noen timer i forveien, før det ble lagt som underlag i større kasser eller var det kontainere? med, riktig gjettet: Massevis av sitroner oppå der. På innsiden var det selvsagt dekket til med avispapir gnidd inn med sitronskall! Er litt usikker på hvordan dette fungerte, for det var bare noen oppsamlede artikler gjennom historien av dristige og oppfinnsomme forsøk på å smugle inn hasj til hasj-selgende land eller lønnsomme marked.

Hele teorien var faktisk å få "dekket" et lite område i hver kasse/kontainer som skulle bestå av "underlag" av innpakkede hasj-plater, og sitronen over skulle fungere som deksel eller skjul for disse "underlaga".

Ryktene eller myten om hvordan dette ble oppdaget, var et razzia mot en kjent bande som stod for videreformidling av hasj, og en eller annen etterforsker fant på noe så smart som å lukte på de franske avispapire - og eimen av sitron avslørte dermed et større parti med sitroner som var tiltenkt denne smugler-ligaen, veldig forkortet forklart.

Moralen her er: Oppfinnsomhet lønner seg, men enkelte ganger slår den feil. Selvom det ikke er fingeravtrykk på teipen, kan lukt i seg selv avsløre synderen. Vet ikke hvordan de gjør det - men de finner nok ut av det.

EDIT:

Denne lille delen som skulle dekkes tror jeg måtte være ganske sentralt i forhold til avstand eller størrelse på kasse/kontainer. Men det stod ingenting om det, bare gjetning av meg på grunnlag av andre historier/artikler jeg har lest om smugle-forsøk
Sist endret av paranoy; 19. desember 2007 kl. 22:54.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Hva med å bare legge det i baggasjen?!?
7-10 gram er jo uansett ingenting, med tanke på straff.
Men ettersom du reiser med skolen, forstår jeg at den er litt kjip. Bagasjen er uansett det enkleste, det kan jo enkelt og greit ha vært en "forglemmelse".
Ellers må du kanskje revurdere mengden du skal ha med deg.
Er hasjen myk, går det ann å få med seg noen gram. Men er den stein hard har du et problem. Du må huske på at du ,om, hvis, men skal kunne svelge det også.
Det bør skje ganske hurtig.
Nå vet jeg ikke med tollere, men politiet er i allefall OBS. på at brukere oppbevare drugs i munnen. De kan være ganske rask fremme med labben sin og trøkke fingrene inn i munnhulen på deg, slik at det blir umulig å svelge.
dytter de seriøst fingrene i kjeften din hvis de tror du har hasj der?
Så jævlig ubehagelig, lol.
Sitat av Bothrops
dytter de seriøst fingrene i kjeften din hvis de tror du har hasj der?
Så jævlig ubehagelig, lol.
Vis hele sitatet...
ihvertfall for tolleren når jeg biter HARDT når noen uannonsert putter ting i munnen min...