Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 4324
er en sånn maskin med godteri og sjokolade i. den heter så mye som spring by zanussi. noen som vet om det går ann ? og hvordan ? er noe lignende denne http://www.eulerautomaten.de/media/Spring.JPG
Sist endret av Earll; 18. november 2007 kl. 14:56.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Med det navnet på automaten må det opplagte svaret vere å taste inn varenummer 2.718281828
Trådstarter
6 0
Sitat av vidarlo
Med det navnet på automaten må det opplagte svaret vere å taste inn varenummer 2.718281828
Vis hele sitatet...
taste det inn på maskinen ? og så skjer hva ? kan du da bare ta det du vil ha ?
Sitat av Earll
taste det inn på maskinen ? og så skjer hva ? kan du da bare ta det du vil ha ?
Vis hele sitatet...
http://www.sarcasmsociety.com/
Ville heller foreslått 7.389056099, siden man da får kvadratisk antall saker ut.
vidarlo did it again!
Et kubein eller brekkjern burde gjøre jobben raskt og smertefritt...

http://www.ibg.no/Files/Billeder/Produktkatalog/Thumbs/27359181.jpg

Sitat av [GC/Betater]
Mmm, skeptisk du Kanskje han hadde blitt oppdaga..
Vis hele sitatet...
hmm... ja, du har nok rett...
@trådstarter: tre denne på før du begynner "crackinga"

http://northdiving.dk/dykning/uploaded_images/gummislange5mm.jpg
Sist endret av Turbolego; 18. november 2007 kl. 16:48.
Sitat av Turbolego
Et kubein eller brekkjern burde gjøre jobben raskt og smertefritt...

http://www.ibg.no/Files/Billeder/Produktkatalog/Thumbs/27359181.jpg
Vis hele sitatet...

Mmm, skeptisk du Kanskje han hadde blitt oppdaga..
Jeg skjønner ikke hva som får folk til å dro at man kan "hacke" slike automater. De som lagde de er jo ikke idioter; uten nøkkel tviler jeg på at du får åpnet den.
Om du vil "hacke" en slik, så er det fysisk skadepåførelse som gjelder.
Sitat av GordonFreeman
Jeg skjønner ikke hva som får folk til å dro at man kan "hacke" slike automater. De som lagde de er jo ikke idioter; uten nøkkel tviler jeg på at du får åpnet den.
Om du vil "hacke" en slik, så er det fysisk skadepåførelse som gjelder.
Vis hele sitatet...
er ikke ofte det finnes noe magick kode, men veldig ofte kan du software dem kjører til og mong(da får ingen ut noen ting).
eneste muligheten er for sånne automater som tar visa kort :-) eller sånn "på fyllings kort" husker vi hadde når jeg fikk på skolen. problemet var dem var ikke linka mot noe database.
Slike maskiner har såpass primitiv software at 'hacking' er så godt som utelukket. Det enkleste er å enten riste hardt på den og håpe noe faller ned, eller prøve å pirke ned noe fra de nedre rekkene med f.eks. en ståltråd.
Sitat av GordonFreeman
Jeg skjønner ikke hva som får folk til å dro at man kan "hacke" slike automater. De som lagde de er jo ikke idioter; uten nøkkel tviler jeg på at du får åpnet den.
Om du vil "hacke" en slik, så er det fysisk skadepåførelse som gjelder.
Vis hele sitatet...


Noen som har ett godt bilde av slik nøkkel som er vanlig på sånne automater og spill automater osv? :P går på mekanisk så kan prøve å lage en :P
Ville vært fint å hatt en bra bilde av enden som er på nøkkelen eventuelt tegninger på en slik nøkkel.
Funker det bare å ta en sånn inni og åpne eller er den for å ødelegge hele låsen? :P
Sist endret av Fuzz; 20. november 2007 kl. 08:13.
fins noen sånne automater det funker å hacke da. Hvis man taster riktig kombinasjon (vanligvis 4 tall) så kommer man inn på en meny som man trykker på tastene for å konfigurere.
Brus-automatene funket dette på f.eks. Husker en venn av meg hadde en brus-automat på jobben, de fikset det slik at når man puttet på en krone, fikk man 10kr tilbake i tillegg til brusen du valgte. Dette ble jo selvfølgelig slått hardt ned på, men det funket.

Er ikke sikker på om det funker på nogenlunde samme måte på den du viser til her though.
Sist endret av Tensor; 22. november 2007 kl. 01:03.
Med utgangspunkt i at den øverste knappen er 1, den under 2 osv. så er kombinasjonen:
4231, da vil man få opp en meny der man kan kjøre test, stille prisen på drikken osv.

Ja, dette var brusautomatene som Tensor snakka om.
Helt klart raskest og greiest! Utrolig myr mer effektivt enn noen hacking!
Hvis du putter på 11kr - (merk: det MÅ være 11kr)
Etterfunlgt av følgende kode; 03953596
Så får du 11 dobbla "saldoen".

Det betyr at du kan bruke 121 kr - istedet for 11.
Ikke helt gratis thought. =D
Sitat av Restyle
Hvis du putter på 11kr - (merk: det MÅ være 11kr)
Etterfunlgt av følgende kode; 03953596
Så får du 11 dobbla "saldoen".

Det betyr at du kan bruke 121 kr - istedet for 11.
Ikke helt gratis thought. =D
Vis hele sitatet...

Du mener vel 11². Altså 11 x 11 = 121. 11 + 11 er jo 22

Skjønte ironien din, men måtte bare rette litt
Sist endret av SameGeriljaen; 22. november 2007 kl. 09:14.
▼ ... over en måned senere ... ▼
vi hadde en sånn maskin på gamleskolen min, enkelt hvis du har en litt tynn arm, du tar feks et litt langt skrujern eller en tynn jernstang og stikker opp fra den luken nede, så drar du ut fjerene som holder sjokoladen oppe, du klarer nok bare å få tømt de to nederste rekkene, vanskelig å få en lang stang inn i den lille luken. jeg vet at det er en sånn ekstra sikkerhetsluke inni der, men jeg klarte vertfall å få stangen inni. EASY.
Sett den opp ned.. da raser alt ut, også setter du den riktig vei så alt havner ned i luka.. Herper ikke noe heller, men du må nok bli litt sterkere hvis du er en liten 12-åring som bare vil ha gratis godteri.. *Dakaaaajjj*
Sitat av AudunlS
Sett den opp ned.. da raser alt ut, også setter du den riktig vei så alt havner ned i luka.. Herper ikke noe heller, men du må nok bli litt sterkere hvis du er en liten 12-åring som bare vil ha gratis godteri.. *Dakaaaajjj*
Vis hele sitatet...
Akkurat som du ville klart og sette den opp ned, også tilbake uten å skade maskinen..

Sitat av Restyle
Hvis du putter på 11kr - (merk: det MÅ være 11kr)
Etterfunlgt av følgende kode; 03953596
Så får du 11 dobbla "saldoen".

Det betyr at du kan bruke 121 kr - istedet for 11.
Ikke helt gratis thought. =D
Vis hele sitatet...
Kilde eller video?
Sitat av Latterkongen
Kilde eller video?
Vis hele sitatet...
Kødder du?
Sitat av Latterkongen
Kilde eller video?
Vis hele sitatet...
Hahaha, hva faen
tror ikke alle skjønner den dårlige humoren det flyter av her.... xP
Sitat av molotow
Akkurat som du ville klart og sette den opp ned, også tilbake uten å skade maskinen..

Vis hele sitatet...
Det var sarkasme da Og selvfølgelig klarer jeg det! JEG ER SUPERMANN! Veier jo bare 200-300kg elns ^^ *ironi*