Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 954
Heisann!

Får opp denne feilmelding på ABOSLUTT alt jeg laster ned fra internett
"Utpakkingen av fil mislyktes. Dette skyldes sannsynligvis for lite minne (lite diskplass for vekselfilen) eller skadet CAB-fil.
Kan også legge til at jeg får bluescreen ganske ofte også, som sier noe om at det er feil elns med "NVTcp.sys" fil. Jeg har ikke fåt med meg mer informasjon, ettersom bluescreenen bare er der i noen sekunder.
Når jeg googler "NVTcp.sys" får jeg opp "NVIDIA nForce ™ :: nForce Drivers :: NVTCP.SYS BSOD on Nforce4." Prøver å oppdatere denne driver og fikler litt med den nå. Men, får ikke lastet ned driver ettersom det er noe fei.. *sigh*

Det er nok plass på alle partisjoner.
Jeg har 3gb ram i pcen.
Jeg har også prøvd å laste ned de forskjellige programmene på pcen flere ganger.
Har også prøvd tilbakestillings verktøyet til Windows. Men, det funka heller dårlig.
Og jeg har prøvd å google svaret.

Jeg har funnet ut at det skal gå an og endre denne filen, men jeg finner ikke ut hvordan.
Og at det heter "swap file" på engelsk.

Jeg har heller ikke gjort noen endringer på pcen i det siste.
Sist endret av oom; 1. november 2007 kl. 00:28.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Høyreklikk på min datamaskin -> egenskaper -> Avansert -> Ytelse -> nytt vindu kommer opp og der velger du klaffen: Avansert, nederst skal du kunne endre størrelsen på filen.

Navnene kan variere litt, jeg har engelsk xp her, der nanvene var; System properties -> Advanced -> performance -> nytt vindu med 'Advanced' igjen.
Min Datamaskin\Egenskaper\Avansert\Ytelse-Innstillinger\Avansert-Endre. Sjekk at du har valgt systemstyrt størrelse.
oom
mlm
oom's Avatar
Trådstarter
Takk for raske svar. Men, hvor mye burde jeg endre den til, i og med at jeg har 3072mb ram? Den står på 2046 nå.
Sist endret av oom; 1. november 2007 kl. 00:32.
Jeg har lest og hørt at optimal størrelse på swapfila er 1.5 ganger RAM-størrelsen. Velg systemstyrt størrelse så slipper du å tenke på det.