Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2562
Heisann, ehm det jeg lurer på er vel: Går det ann å dra liner med pepper, si kl 7 om morgnen og så senere på dagen dra kola eller er ikke det anbefalt...

Jeg vil helst bare ha svar på ting som er lurt å vite. Jeg har aldri gjort noen av delene men jeg skal dra kola iallefall..
alt går an .... men virkningen blir noe "preget " av å blande de to midlene der
Hvordan "preget" blir du.. Har lyst å få mest ut av kola'n...
tja, da jeg var storforbruker av cola, så likte jeg å ta cola først og så ta pepper, da funka det lenge og jeg var litt i colaformen hele dagen...
om jeg tok cola på pepper, så følte jeg at begge to mistet funken når colafunken takket for seg...
men det er vel kansje opp og ned fra person til person?

men har slutta helt med det jeg kaller bevisthets innsnevrende midler, for det er det er!

pass på nesa di btw, min er helt fucka den dau i dau...
Sist endret av thetaman; 9. oktober 2007 kl. 13:06.
Takker for infoen, er liksom helt klar over at det fakker nesa di sinnsykt, men det er verdt å teste det...
Men ca hvor lenge sitter peppern i kroppen din??
kommer vel helt ann på vekt og forbrenning, men en 6-7timer tror jeg... hvis det er funken du mener.
det kan spores 1-6dager ellerno om det er pisseprøver du tenker på..

det kommer også ann på om du snorter eller dropper det, virker lengre om du dropper det, men tar også lengre tid før det funker..
hadde en veninne som tok cola og pepper etter hverandre. Hu fikk noen rykninger, og hu hadde hørt at man kunne få det reste av livet hvis man gjorde det for ofte
Sist endret av Dr.Gonzo; 9. oktober 2007 kl. 13:19.
Sitat av Dr.Gonzo
hadde en veninne som tok cola og pepper etter hverandre. Hu fikk noen rykninger, og hu hadde hørt at man kunne få det reste av livet hvis man gjorde det for ofte
Vis hele sitatet...
tviler forsåvidt ikke på det! er kraftige saker!
fett fett, Dr.Gonzo di rykningene er nullstress...
Boogyman: det er bare effekten... sånn at jeg ikke blander så jævlig mye, skl på tiesto konsert i køben...
Sitat av Haavold
fett fett, Dr.Gonzo di rykningene er nullstress...
Boogyman: det er bare effekten... sånn at jeg ikke blander så jævlig mye, skl på tiesto konsert i køben...
Vis hele sitatet...
oO! da ville jeg prøvd å få tak i no MDMA i stedet! MYE-MYE fetere på tiesto! uten at jeg oppfordrer til bruken
man blir på mange måter reservert og litt for kul til å danse på cola synes jeg...men det er jo opp til hver enkelt igjen da...
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Amfetamin stjeler enhver rus hos meg, uansett.

Er jeg full og tar amfetamin, ender jeg opp med at Amfetaminen stjeler alkohol rusen.
Har jeg spist Ecstasy og tar amfetamin, går all funksjonen av Ecstasy bort og (dritt) effekten til amfetamin styrer over.
Har jeg tatt Coca og tar Amfetamin går hele coca rusen over til amfetamin rus, selv om jeg etterpå kan ta streker med coca, også merke de små kriblinger i trynet.
Det er vel forsåvidt det -eneste- som skjer med meg når jeg blander de to stoffene. Kribbling i trynet og vondt i nesen, spesielt hvis det er sent på kveld.
Kan føle på noe oppstemthet i det jeg inntar kokainen, men det varer bare i noen minutter - med mindre jeg sitter i en "heftig diskusjon" fra før av.

Det er vel ikke nødvendig å nevne at jeg ikke bruker slike ting mer, men jeg gjør det fordi om.
Som en engel!
Sist endret av spQ; 9. oktober 2007 kl. 20:50. Grunn: skrive feil
Å ta pepper på cola blir som å drikke sats etter en god whiskey. Men husk mens amf drar deg sakte og sikkert ned, holder cola deg oppe til det sier pang og det så det holder. Har frekventert et såkalt lukket miljø på vetskanten hvor cola er vanlig på parties etc. Farlig dop å venne seg til - greit med et par linjer på fredag og lørdag men thats it, som daglig dop helt på tryne. take care og stay cool
dreiv firma i 90 åra og brukte ei linje hver morgen for å komme igang liksom. fikk plutselig grei billig tilgang og både jeg og kjerringa tok helt av. cola for å stå opp - cola for å pule - cola for å sove(helt sant) jævla skummel dop for å si det slik.
amf får normale folk nok av etter et par dager og tar seg inn. cola er godt lenge etter at det har blitt ekstremt usunt.
er ikke sikker men spør likevel

har fått skaffa meg noe kola og er meget usikker på doseringen. fikk høre at 0.1 er det du skal snorte første gang (vet ikke om det er sant) :s har søkt litt rundt her på forumet etter nettop dette (mulig jeg er dårlig til og leite).

uansett så sier jeg takk for svar
Ikke no mere.
Hvis du ikke får funk ikke ta større doser.
Mange som ikke får helt funk de første gangene.

0.1g vært 20-30 min funker vell greit
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
0,1 gram er kanskje i drøyeste laget for en ny bruker?
Ikke vet jeg. Det avhenger selfølgelig helt på hvilken kvalitet det er på produktet.
Som nevnt, fungerer ikke Kokain alltid ved første gangs bruk. Dvs. at det ikke er noe poeng for deg å dra noe større linje, 5min. etter første inntak. Det vil ikke skje noe mer, fra eller til. Foruten om hjertebank og kanskje litt hodepine.

Hvis du har ett gram, og du skal bruke 0,1 pr. strek har du 10 streker pr. gram.
Hadde jeg fremdeles snorta Kokain, ville dette vært reelt - og kanskje færre streker enn det også.
Men da var kroppen allerede i et må ha modus, der kokain ikke hadde noe annen funksjon enn å gjøre meg normal.
Jeg vil anbefalle mindre streker, eller i såfall prøve deg frem.
Det finnes ikke noe fasit svar på hvor store streker man skal ta, med mindre man selv kjenner produktet og kan gå god for det.
Har bare testa kokain en gang.. Da hadde vi 1,2 gram på deling på tre kompiser. Og dette holdt fint en kveld, og til mornings også. Men somm speq sier, tror 0,1 er i det drøyeste laget. Uten at jeg skal si noe helt sikkert, er det standard så bør du vel klare å tyne ut hvertfall 15 linjer utav grammet ditt.
Til etterretning god cola kan deles i 30 - 40 linjer. 0.1g med god vare på en gang er total overdose. må være 25% vare dere får tak i.
mengder helt ned i 15 mg kan merkes når en snorter. lenge siden jeg dreiv med dette nå ,men det vi fikk var rock direkte fra brasil. Får dere renne nese er det druesukker blanda inn og svir det så er det sannsynligvis amf. Ikke snort hardt - sug det sakte inn i nesen.
Og ikke la det bli en vane. farlig avhengighetsskapende det der.
Klarte 2 dager på et halvt gram rock en gang:P. Muligens toleranse nivået mitt ikke er som de durkdrevne men...
Haavold's Avatar
Trådstarter
27 3
Jeg er litt nærvøs, men kroppen min er ganske har på andre ting...

Jeg tåler endel av alkohol og alt det der.. orker ikke å ramse opp...
Men men noen risker må man ta i livet...

Kom gjerne inn med fler nytte informasjon, setter pris på all kunnskap.
▼ ... over en uke senere ... ▼