Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1464
Jeg var litt usikker på hvor jeg skulle legge dette emne så håper det er riktig. Jeg har lest om Xbox 360 kontroller til Windows mange steder, men har fått litt uklare svar ut i fra det og vil være helt sikker før jeg kjøper en.

Er kontrollene til Xbox 360 og Windows helt like bortsett fra at man må installere programvare når man skal ha det på Windows? Jeg så at man kan laste ned programvaren fra microsoft sin hjemmeside. Vil det si at jeg ikke trenger å kjøpe pakken hvor det står: "Xbox 360 kontroll for Windows", men kan heller kjøpe den vanlige kontroll pakken med bare kontrollen? Jeg ser det for meg at "Xbox kontroll for Windows" vil være dyrere siden den har med programvare(jeg leste det et sted at den koster $5 mer).

EDIT: Forresten...hvor vil jeg få den beste prisen på kontrollen? Jeg har tenkt å kjøpe med tråd. På Elkjøp koster den 349 kr, mens på Spaceworld koster den bare 309 kr. Andre steder hvor jeg kan få billigere enn Spaceworld?

Takk!
Sist endret av Zlash; 4. oktober 2007 kl. 10:29.
Du skal få til å kunne bruke Xbox kontrolleren til pc uten problemer (360 kontrolleren), mener windows har driverne lagt inn allerede.
Trådstarter
4 0
Forresten...hvor vil jeg få den beste prisen på kontrollen? Jeg har tenkt å kjøpe med tråd. På Elkjøp koster den 349 kr, mens på Spaceworld koster den bare 309 kr. Andre steder hvor jeg kan få billigere enn Spaceworld?
Hvis du skal kjøpe i butikk så vet jeg ikke hvor du får den beste prisen.
Men på komplett får du den for 299 +frakt.
Så hvis du skal bestille mere derfra så vil vel det bli billigere, men er vel ikke store forskjellen på det egentlig.
bruk hardware sin prisguide til å finne billigste pris
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Når man betaler porto er det like greit å kjøpe det på butikk, eller henge seg på bestillingen til noen andre.

Fant ikke noe billigere enn 299+frakt.
driverne laster du ned på win update.
bruk en vanlig 360 kontroller vist du vil slippe unna de kr
Må presisere at du bare kan bruke xbox 360 kontroll med tråd, slik som beskrevet. Skal du bruke trådløs (selv med ladekabelen som er USB), så må du kjøpe en såkalt "gaming receiver" og bruke drivere til den.
Trådstarter
4 0
Takk for gode svar! Er klar over at det er blir dyrere med trådløs så jeg holder meg til med tråd (jeg skal jo sitte foran ved PCen)
Spaceworld har den i disse dager på tilbud til 249,-
Trådstarter
4 0
Sitat av Kerrorterror
Vis hele sitatet...
Så er det jo sånn at jeg ikke bare kan bruke den på PC, men på xbox 360 hos venner også Slik at vi kan spille med 4

Sitat av Leif Motorvei
Spaceworld har den i disse dager på tilbud til 249,-
Vis hele sitatet...
Ok, det er bra. Jeg skjekka på nettet og der sto det 309, men kanskje det bare er nett pris. Jeg får skjekke i butikken

EDIT: Jeg skjekka på nettet igjen og der står det jo inkludert frakt
Sist endret av Zlash; 5. oktober 2007 kl. 09:54.
▼ ... noen uker senere ... ▼
husk at du må kjøpe kontrollen med tråd, for vis du kjøper en trådløs så må du kjøpe infrarød mottaker Btw jeg kobla til 360 kontrollen min på Lfs da ble drivere lastet ned automatisk
▼ ... over en måned senere ... ▼
Du må bruke USB kontrollene til Xbox 360, men det virker helt fint da. Xbox Kontrollen popper opp og innstaller seg selv (Windows XP). TIl informasjon så virker Xbox Gitaren til Frets On Fire og, det er verdt å prøve.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Lenke til informasjon

Så over til mitt spørsmål, noen som har kommet over en liste man kan bruke xbox360 kontroll på?

Hittil har jeg bare funnet spillet Walaber's Gymnast.

Noen som vet om noen andre?
Sist endret av Pagliacci; 6. mai 2008 kl. 14:40.