Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 2467
toppicen sier det meste,men har hørt fra noen at stark har kommet til landet og lurer da på om det er sant?
Og kommer/kommet bare porsjon? noen som har noe info?

Mvh Christian.!.!
jaG
Produktutvikler
Skruf Stärk er ikke lov i norge nei. Med mindre du har sett den i butikkene.
Sist endret av jaG; 19. september 2007 kl. 23:27.
men faren til en kompis av meg har nå kjøpt seg en dåse stark i dag!
han sier at han kjøpte den i byen men han er ikke akkurat pålitelig på sånt,så vet ikke hva jeg skal tro!
Sist endret av Holmen; 19. september 2007 kl. 23:29.
jaG
Produktutvikler
Sitat av christian.!.!
men faren til en kompis av meg har nå kjøpt seg en dåse stark i dag!
han sier at han kjøpte den i byen men han er ikke akkurat pålitelig på sånt,så vet ikke hva jeg skal tro!
Vis hele sitatet...
Ta deg en runde i byen å sjekk. Eneste måten å finne det ut på. En vet jo aldri
Sist endret av jaG; 19. september 2007 kl. 23:32.
Sitat av Steeny
Skruf Stärk er ikke lov i norge nei. Med mindre du har sett den i butikkene.
Vis hele sitatet...
Hva er grunnen til det?
Etter hva jeg har hørt så finnes det visse steder man kan få kjøpt Skruff Sterk. Hvorvidt det er lov eller ikke har jeg ingen formening om, men jeg vet at det selges her til lands.
Skruf stark har komme til norge. Du finner det i kiosker vertfall. Kjøpte et par bokser på narvesen her om dagen og har sett at de har det flere steder. Men de hadde bare porsjon, aner ikke hvordan det står til med løs enda. Men kan bekrefta at det har kommet til Norge.
Sist endret av Kugie; 19. september 2007 kl. 23:37.
nice! men noen som har peil om løs kommer evt når det kommer? takker for alle svar
Er vel bare å vente å se, kan ikke si at det ikke har kommet, har bare ikke sett det enda, men tar nok ikke lang tid med tanke på at porsjonen har kommet.
ok,skal ta meg en tur på byen i morgen å se så kan jeg skrive om jeg finner det!
Ja gi en update imorra;D er nysjerrig selv.
Sist endret av Kugie; 19. september 2007 kl. 23:44.
jaG
Produktutvikler
Sitat av SupRmaN
Hva er grunnen til det?
Vis hele sitatet...
Ser ut til at den er lovlig nå. Men grunnen til at den var ulovlig før, var det høye nikotin innholdet. Ca 10 % mer enn vanlig snus.

Kilde
Sist endret av jaG; 19. september 2007 kl. 23:54.
var det ikke 30% da? uanset mye mere nichotin!
selger skruf stärk porsjon på nardosenteret
Jeg trodde det bare var porsjonen som ikke var å få tak i jeg... eller er ikke skruf løs som er på alle butikker stärk? Mener det står det på den...
VAnlig skruf løs er ikke stark nei, det står vel bare "original" eller noe på den.
jaG
Produktutvikler
Sitat av Kugie
VAnlig skruf løs er ikke stark nei, det står vel bare "original" eller noe på den.
Vis hele sitatet...
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...ufStarkLös.JPG
Eg har kjøpt stark løs skruf på en mix i utkanten byen å eg har sett stark et par plaser til.
Men det e heler sjeldent.
men gutter er vel ikke mer vanskelig enn og sende en mail til hoved importøren i norge og høre med dem, hva som er lov og ikke i Norge
I Norge selges;

Skruf stark lös (rød strek på boks)
Skruf Portion (grønn strek)
Skruf Tranbär portion (lila strek)

I sverige har de

Skruf stärk Portion
Skruf Tranbär Portion mini

I tidlegg...

Skruf.se for bilder av boksene..
Stemmer det, jeg kjøpte det her om dagen.
Sitat av tribalgoth
men gutter er vel ikke mer vanskelig enn og sende en mail til hoved importøren i norge og høre med dem, hva som er lov og ikke i Norge
Vis hele sitatet...
Her i sandnes har vi skruff stark Løs & Pose og nei det er ikke ulovlig
Hvet ikke om det er lovlig i norge, men jeg har sett mange steder de selger det, som f.eks tangen på nesodden, en kjappe i drøbak og mange steder i oslo
Jeg fikk nesten sjokk når jeg så det i butikken her om dagen:P endeli har den kommet til norge og.
Skruff Stärk Løs har de hatt her hvor jeg bor temmelig lenge nå, helt sikkert over ett år. Men porsjon har jeg aldri sett.
Sitat av drmight
I Norge selges;

Skruf stark lös (rød strek på boks)
Skruf Portion (grønn strek)
Skruf Tranbär portion (lila strek)

I sverige har de

Skruf stärk Portion
Skruf Tranbär Portion mini

I tidlegg...

Skruf.se for bilder av boksene..
Vis hele sitatet...
Skruf stark lös (rød strek på boks)

det er vel Orginial Skruf løs, ser ut som sterk..
Sitat av &lt Vis innlegg
Skruf stark lös (rød strek på boks)

det er vel Orginial Skruf løs, ser ut som sterk..
Vis hele sitatet...
En liten rettelse til dere skruf fans. Dette selges i Norge:

SKRUF PORTION TRANBÆR
SKRUF ORIGINAL
SKRUF PORTION
SKRUF PORTION MINI
SKRUF STARK PORTION

Dette er hvertfall de snusene som MIX-kioskene MÅ ha i snusskapet sitt!!
har ikke kommet meg ut for å sjekke dette enda men fra når måtte mix kioskene ha Stärk portion i hyllene sine? aldri set det her jeg bor! har den kommet for å bli?
Kjøper skruf i ny og ne, men til "skruf-fansa" som dere blir kalt nå
Hvordan takler dere den forferdelige lukten? Jeg må holde meg for nesa når jeg putter inn en, brekker meg bare av å lukte litt nesten

Men et alternativ til skruf stärk kan være Nick & Johnny stärk, den er vanligere å se enn skruf.
Da vet vi alle hvilken typer av skruf som er til salgs og hvilke som ikke er det. Case Closed!
Sist endret av Sinister; 22. september 2007 kl. 01:50.