Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 864
Hei, bare lurer på om det er noen andre enn meg som syns de som har laget res filmene har gjort en helt ekstrem tabbe med å velge den historien de har valgt? Jeg mener, spillene (spes res 1!!!) har en så sinnsykt mye bedre historie! Resident evil hadde vert 100 ganger skummlere om det også i filmen( e ) hadde fåregått i samma mansion som i spillet! Syns de som lager res 3 filmen bare dommer seg mer og mer ut, så nettop traileren, filmen virket jo helt ekstremt low!..



Foresten så vill jeg ikke ha noe klaging på skrivefeil eller lignende...
Sist endret av drrogern; 6. september 2007 kl. 19:49.
Du min gode mann, har ikke sett Doom filmen.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Hahaha, doom filmen var komisk. Synes de har vert grei historie på jeg, gleder meg til neste film som kommer om ikke alt for lenge.
Sitat av AtXbYeA
Du min gode mann, har ikke sett Doom filmen.
Vis hele sitatet...
har sett filmen, har bare ikke spilt spillene i mer enn 30 min :P
Sist endret av drrogern; 7. september 2007 kl. 09:13.
For min del er Resident Evil filmene helt fantastiske... De har en utrolig god storyline. Og selv om Resident Evil: Apocalypse var en smule dårligere enn forgjengeren, betyr ikke det at Resident Evil: Extinction blir værre.. Fantastiske filmer
Synes enern og toern var drittbra, men følgende trailer får meg til å tvile litt, liker best det gode gamle "masse zombier i byen når det er mørkt" settingen. Det er visstnok en overnaturlig person i denne filmen men det jeg liker med zombiefilmer er at alt skal virke virkelig, tanken på at det faktisk KAN skje gjør filmen mye bedre men hvorfor i helvette skal egentlig hele new york ligge under sand, det er ingen god grunn for at det skal skje.

http://youtube.com/watch?v=fkaAi2yQo...elated&search=
play: Først trodde jeg igrunn det var framtids film, med tanke på at eifeltårnet osv plutselig stod i samme by, da jeg så det var Resident Evil 3 ble jeg igrunn jevlig forvirra selv. Skjønner ikke helt hvordan de skal spinne dette til at alle monumentene plutselig er flyttet til samme by, byen er begravet av sand, og alt dette er skjedd uten at hovedpersonen er eldet noe spesielt.
Er uansett spent, elsker resident evil filmene
har sett 1-eren og 2-eren.
1-eren er det noe av det beste jeg ar sett, 2-eren derimot, lavklalitet
Sitat av playozzy
Synes enern og toern var drittbra, men følgende trailer får meg til å tvile litt, liker best det gode gamle "masse zombier i byen når det er mørkt" settingen. Det er visstnok en overnaturlig person i denne filmen men det jeg liker med zombiefilmer er at alt skal virke virkelig, tanken på at det faktisk KAN skje gjør filmen mye bedre men hvorfor i helvette skal egentlig hele new york ligge under sand, det er ingen god grunn for at det skal skje.

http://youtube.com/watch?v=fkaAi2yQo...elated&search=
Vis hele sitatet...

Det jeg føler, er at Resident Evil produsentene har gått litt mer mot humordelen av apocalyptic filmer..
Jeg sier ikke at Resident Evil filmene er komiske, men at de ikke er like seriøse og intense som fe 28 Days Later filmene. Men det er litt av grunnen til at jeg liker Resident Evil, for jeg sitter ikke med en vemmelig følelse i magen gjennom hele filmen (noe jeg gjorde spesielt gjennom 28 Weeks Later filmen), og det er ikke det at jeg ikke kan like en liten vemmelig følelse i magen når jeg ser en apocalyptic film.. Men det finnes grenser
Sist endret av simdal; 8. september 2007 kl. 00:43.
Er nok enig i deg der simdal, 28 Weeks Later er vel litt mer grøsser aktig, mens resident evil har det lette lyse actionhelt preget (noe jeg selvfølgelig elsker).
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Resident Evil: Extinction er fet den, er noe små greier i filmen som jeg personlig syntes var dårlig men eller er det er bedre film en 2'ern syntes jeg. Men den første RE filmen var den beste=)
Det jeg synes er virkelig lattis med Resident Evil filmene er at de _aldri_ klarer å lage de unaturlige monstrene NOE realistisk. Det ser ut som middelmådig 1995-effekter, og det er noe som har irritert meg helt siden jeg så førstefilmen. Nå mener jeg ikke at dette har alt å si, når så mye annet spiller inn for at filmen skal bli bra, men de effektene ødelegger halve filmen når resten av kostymene og sminkearbeidet er bra gjort.

Når det skal sies er 28 days later/weeks later 10x så bra. For å ikke snakke om Dawn of the Dead.
Sist endret av margido; 5. desember 2007 kl. 11:06.
Om de bare ikke hadde Hollywoodifisert filmene så jævlig, hadde de vært veldig mye bedre. Men de tenker jo bare på pengene, dessuten vil jo alle fortsette å se filmene fordi eneren var god.