Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1581
Jess, etter en stund med hard jobbing har jeg endelig fått til et design som vi kommer til å bruke. En del bugs som skal fikses og CMS er på vei.

Designer's Lounge

Feed me with feedback
nice!
Veldig pent. Syns likevel det bakgrunnsbildet var litt for blurrete. Tror det hadde blitt kulere om det var skikkelig klart og tydelig.
The Rhymenocerous
polle's Avatar
rawr. mesa like. Du er pheet på design
hadde store forventninger når jeg trykte på linken, og ble ikke skuffet!! nice som vanlig!!

du bør ha ALT="link/bildebeskrivelse" på bildene dine, spesielt menyknappene!
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Vakkert No need for repeating!
original reprint
xaff's Avatar
Jeg synes ikke det røde passet helt inn. Men ellers nice.
Flott, men den var tung og laste med tanke på forumbrukerne. Og jeg savner faktisk det gamle theme bildet ditt Ellers rent og pent
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
pent

jeg er ikke enig med ana, å ha bakgrunnsbildet øverst litt tåkete er akkurat perfekt
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Flott

Men hvorfor har du:
__ Tuesday 27-08-2002 ____________________________________________________________ _______________ register // lost password

den streken der? Det passet ikke, men går ut fra du hadde tenkt å fikse det.(?)
Helt okey, naa sitter jeg paa skrall data med lite farger.. Men utifra hva jeg saa tror jeg du klarer bedre, er noen smaating som jeg liksom synes 0delegger litt, har ikke tid til aa sette fingern paa det naa, men kanskje seinere naar du har faatt opp litt mer ogsaant. Ellers er jeg oh so enig meg ana og gusto.
Better than thou.
Opprinnelig postet av Zpeef
Flott

Men hvorfor har du:
__ Tuesday 27-08-2002 ____________________________________________________________ _______________ register // lost password

den streken der? Det passet ikke, men går ut fra du hadde tenkt å fikse det.(?)
Vis hele sitatet...
Den skal nok være der jo. Er en designtrend (ikke det at det er nødvendigvis negativt.).
Philosphicus
Digital Hybrid's Avatar
Trådstarter
Jeg må bare informere dere om at den ser 10 ganger bedre ut med content...
Opprinnelig postet av Digital Hybrid
Jeg må bare informere dere om at den ser 10 ganger bedre ut med content...
Vis hele sitatet...
Hvilke sider gj0r ikke?
Philosphicus
Digital Hybrid's Avatar
Trådstarter
forresten... hvis noen mestrer PHP m/ mySQL, og er villig til å hjelpe oss med å lage et skikkelig CMS (content managing system), ta kontakt på

Det blir ikke noe penger ut av jobben, men æren å bli ført opp som programmør på DesignersLounge.nu er vel alles drøm
hmm..
Med en gang jeg så siden så jeg veldig mange likheter med en kammerat sin side.

http://www.hamstersex.org/

Se selv.
Likheten er den at de begge to har likt oppsett på tabeller? Ellers finner jeg ingen likheter i det hele tatt med denne siden.

Digi: Hva skal du ha i det CMS'et da? Kan hende jeg kan sette av litt tid og hjelpe hvis det skulle trenges..