Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 12354
Hei

Noen som vet om noen butikker i tr.heim der det er mulig å få kjøpe bonger, piper, papir og andre ting?? Noe ala Shangri-La?
Her er èn butikk.
Sitat av Franklin
Scorpius. Ligger nede ved Dickens.
Vis hele sitatet...
Gått konk!

Sitat av Sangheili
Sangheili Hva heter sjappa?
Vis hele sitatet...
Prinsessen tror jeg, er nevnt i noen andre emner her på forumet om du gidder
De som driver butikken har avtale med hemphouse når det kommer til dette.
Om du skulle finne den virtuelle butikken noget bedre
Trådstarter
Sitat av tomiz
De som driver butikken har avtale med hemphouse når det kommer til dette.
Om du skulle finne den virtuelle butikken noget bedre
Vis hele sitatet...

Tenkte meg en tur til tr.heim i nærmeste fremtid, og da kan jeg like gjerne gjøre innkjøp mens jeg er der
Prinsessen som ligger i prinsenkrysset skal vel selge piper og vannpipe(tror jeg)
prinsessen, selger piper, vannpiper, bonger, rister, papir, det meste egentlig bortsett fra det du skulle ønske og røyke, om det ikke er tobakk da..
Er det aldersgrense for kjøp av bong osv?
Sitat av pilleknaskern
Er det aldersgrense for kjøp av bong osv?
Vis hele sitatet...
Nei, men kanskje butikken ikke vil selge til mindreårige likevel. "Røykeavdelingen" på Scorpius i Bergen er i hvert fall merket med 18-årsgrense, men det finnes ingen lover om dette altså.
Sitat av pilleknaskern
Så hvis jeg skal kjøpe en bong (er 15 år) er sjansene for at jeg får kjøpt små?
Vis hele sitatet...
Altså, det er jo bare å prøve. Så enkelt er det.
Scorpius i Tr.heim er borte for ei god stund siden ja

prinsessen ligger ved torget, rett over krysset ved Sjakkmatt frisør salongen..
De selger det meste av utstyr, vekt/piper/bonger/papir/ å det meste du måtte ønske, har heller ikke hatt inntrykk av at de bryr seg så veldig om aldern, så det er bare og prøve
Tror nokk at du glatt for kjøpt
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som vet når det åpner? Har hørt at de har ferie nå..
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av pilleknaskern
Noen som vet når det åpner? Har hørt at de har ferie nå..
Vis hele sitatet...

Prinsessen har veldig variert arbeidstid (litt her og litt der mentalitet), dra dit tidlig på dagen å håp på det beste.
gidder ikke og starte ny tråd så jeg bumper bare denne

noen som vet om noen butikker i bergen der det er mulig å få kjøpe bonger og cones (untatt scorpius)

takker for svar
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Faen er i trondheim nå!!! Gikk f*** 1 time og leita rundt etter Prinsessen... jeg fant sjakk matt frisørsalong, og krysset rett foran salongen.... Jeg og en kompis gikk rundt i hele krysset, og hele strøket, men fant ingen ting... Det eneste som lå over krysset fra Frisørsalongen Sjakk Matt, var butikken "Princess" som er en interiørbutikk!!! Oo jeg blir gal zzzZZZzz

Kan ikke noen møte meg i Trondheim a? eller beskrive Nøyaktig hvor dette er... Skal reise hjem igjen imorra, og har knapt med tid...

jeg gir KP i massevis!
Si at du går ned olav trygvasons gate fra bakke bro. Hvis du ser på absolutt alle butikker på din høyre side, kan du umulig misse den. Er rett ved krysset der alle bussene stopper.
Sitat av kaktusen
Kan ikke noen møte meg i Trondheim a? eller beskrive Nøyaktig hvor dette er... Skal reise hjem igjen imorra, og har knapt med tid...
Vis hele sitatet...
Her er sånn ca.
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
med torget nederst til venstre og mix + noe hotell nederst til høyre. Hvis du finner busskuret ved der prinsessen er, så er prinsessen rett bak. Står liten liste over hva du kan gjøre der, noe sånt som "tipping, røykeutstyr, tobakksvarer, kioskvarer". Det står også www.prinsessen-kiosk.no på glassruta.
Tusen takk :P Hehe fant det tilslutt, spørte hu inne på et hotell - så kom jeg på hotellet og så at dere hadde mekka et fet kart til meg ! takk ^^ KP KP KP til deg med kart
Prinsessen stenger 18:00 vanlige dager.
Men vær obs på at stort sett alt de har der kan du bestille fra nette til nesten halv pris.
Fks. Bongene til 500 koster 199-299 fra nette.

Så det kan heller lønne seg hvis du skal invistere i noe bra.
Men veldig grei butikk for å handle rister, blunts, papers, etc.
Han åpner/stenger forøvrig litt etter hvor lenge han føler for å jobbe tror jeg. Det er ihvertfall temmlig variable åpningstider. Han skal allikevel ha kudos for å være en hyggelig fyr. Har ikke noe imot å betale litt ekstra for å støtte en kul guling som driver den eneste sjappa i Trondheim hvor man kan få kjøpt røykeutstyr.
ja ristene kosta 15 spenn :P Lucky me hadde ikke cash left, og vietnameseren lar seg ikke prutte ><
så mye stress, så hadde du ikke femten spenn til en rist engang? gosh.
Litt off-topic (Slipper å starte en ny tråd): Er det noen som vet om en plass i Trondheim hvor de selger Hookah-vannpipe? Evt. noen plasser fra nettet hvor man kan kjøpe billig?

På forhånd takk
Eneste plassen som selger hookah er prinsessen. de ligger vell på 1200-3000kr hvis jeg ikke tar feil.
Det er en innvandrersjappe til de selger på, men husker aldri hva den gata heter. Hvis du står ved frimurerlosjen, og så rett ned den gata som starter der, så er det en innvandrersjappe på høyre side litt ned i veien (før du når egon). Aner ikke priser, har ikke kjøpt der selv.
▼ ... over et år senere ... ▼
Ah nice, a headshop in Trondheim, have to check this out some time

Btw, this is a really backward country, regarding drugs.
▼ ... over et år senere ... ▼
Ser at denne tråden har vært død en stund. Finnes prinsessen enda?
Jepp, det gjør den
ArbeidsledigProletar
heter vel egentlig bambus eller no sånt nå.
Bamboolt
Pene sider... Men noe dyrt kanskje?
Sist endret av Vale; 11. september 2010 kl. 18:28.
Politiet spaner plassen regelmessig og bruker å følge etter folk.. Veit av 2 som ble "tatt" på løyten akkurat etter di satte seg i bilen (Måtte prøve pipa med en gang