Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 784
Hei...
Jeg lurer på om noen kan svare meg på hva dette kameraet heter
Har tenkt å kjøpe det så jeg vil finne ut den beste prisen på det
Her er linken til kameraet: http://www.hammar.no/v.asp?i=26216&h...=221&n=356&v=p
Sist endret av G-force; 15. juli 2007 kl. 15:30.
hva skal du bruke det til?
Har det selv, men det sluttet å virke etter 2-3 måneder med bruk

husker ikke helt prisen i hong kong, det er en stund siden
Det står "320 Tv Lines" lengre ned på siden..

Vet ikke om det er navnet på kameraet, men kanskje.. Eller kanskje det bare har noe med oppløsningen å gjøre?..
Sist endret av Pope; 15. juli 2007 kl. 16:02.
^ 320 Tv-lines er nok oppløsningen ja :P
Ajoka er hvertfall en produsent av slike

Om du er på jakt etter å kjøpe, så finner du de til rundt 100-200,- på qxl.no o.l.
Sist endret av grafi; 15. juli 2007 kl. 16:11.
G-force's Avatar
Trådstarter
Ok. skal se litt på qxl
Takk for at så mange svarer meg....
Sitat av g-force
Ok. skal se litt på qxl
Takk for at så mange svarer meg....
Vis hele sitatet...
Kameraet er et Ajoka PL-200, mottakeren er en Shimuki 2,4 GHZ, strømadaperene er hhv. 9 og 12 V av ubestemt merke som kan kjøpes hos Clas Olson for en femtilapp.

Videokvaliteten er håpløst dårlig under alle forhold, kvaliteten ellers er heller ikke bra.

Det blir kraftig varmeutvikling i kontakt mellom nettadapter og kamera, så det er ikke å anbefale å forlate kameraet noen steder der det er brennbare materialer uten tilsyn.
Finner garantert ikkje billigere enn dette: http://www.uxcell.com/webcam-securit...-986_1280.html

Portoen ligger på intet mer enn 5$

Har handlet masse der. meget bra butikk, ligger i hong kong.
En smule treig levering, men eg sier igjen, meeeeget hyggelige priser på alt de har der.
G-force's Avatar
Trådstarter
Nå har jeg kjøpt den på qxl for 299,- + 55,- i frakt
Er fornøyd!
Takker for info....