Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  96 6328
Hei!

I min tid på nFF er det mange forskjellige personer jeg har lagt merke til.
Dette avhenger selvsagt mye av vilke interesser du har her på forumet.

For min del har jeg lagt merke til Vidarlo(tidligere slashdot) & AtXbYeA fordi de svarer i veldig mange poster og gir gode svar

Selvsagt, det er også mange andre jeg legger merke til her på forumet som ikke på langt nær har så mange innlegg ,(54 inlegg på det minste) men det er de to som har utmerket seg mest på en måte

Så , da lurer jeg, er det noen spesieller personer her på forumet som du legger merke til?
Legg også med en liten grunn hvorfor den/de utmerker seg i dine øyne.
Jeg legger mest merke til meg selv, fordi det står "velkommen, Bjølg" hver gang jeg logger på. Det er litt koselig, igrunn.

Også vidarlos greia med avatarene har jeg merka selv. Så folk: IKKE BYTT AVATAR SÅ OFTE!
Sist endret av Hedges; 29. juni 2007 kl. 20:32.
Legger ikke marke til noen men det er kanskje fordi jeg egentli ikke bryr meg om det
Legger merke til nso, fordi han har en liten og nusselig avatar. *Smisk smisk*

Edit: Sorry vidarlo og AtXbYeA. Glemte dere. Uten minst to smarte (og fluffy) fyrer hadde jo ikke nFF vært det samme.
Sist endret av zorro; 29. juni 2007 kl. 20:39.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Legger sjelden merke til nick, men legger merke til avatarer. Lurte på kven i helvete det var når atx brått hadde bytta avatar.

Ellers så legger eg (desverre) lettast merke til vifs, fordi dei jamt over har gode poster, ofte med vittig snert, samt at eg har mest sosialt samkvem over irc med dei.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
vidarlo fordi han er svært kunnskapsrik på flere felter
atxbyea fordi han har så teit måte å nummerere svarene sine på : )
cajsa fordi hun spammer etikk- og samfunnstråder
mushy fordi han er fra samme by som meg og er flink med kameraet
nso fordi han er admin lol
nenzo fordi han er heit <3
Sist endret av thomasf; 29. juni 2007 kl. 20:36.
Legger spesielt merke til Carlo's avatar når jeg skumleser et gammelt emne han har svart i blir bumpet. Første jeg tenker er at Carlo gjør et comeback, men så sjekker jeg datoen og det er et gammelt emne.
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Vidarlo fordi han er så utrolig kunnskapsrik :P
atxbyea fordi at han virker utrolig drittsekk på måten han svarer på poster
nso fordi at han tror han er verdenshersker

Peace! :P
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av PureOwnage
Vidarlo fordi han er så utrolig kunnskapsrik :P
atxbyea fordi at han virker utrolig drittsekk på måten han svarer på poster
nso fordi at han tror han er verdenshersker

Peace! :P
Vis hele sitatet...
Err, wrong.
Vidarlo er ikkje spesielt kunnskapsrik, bare en jævel på google & wikipedia.
Atx er genial, og svarer slik som det bør svarast: uhøflig til idioter, og skikkelig til grundige spørsmål.
Nso *ER* verdenshersker.

Legger vel mest merke til Tias, ikke vet jeg hvorfor men er noe med avataren :P den minner meg om noe.
Kom forresten på enda en person jeg legger merke til, selvom han bare har vært her èn gang: orroz.

Hvorfor?
Fordi han var en pilråtten drittsekk, med null respekt for andre.
Sist endret av zorro; 29. juni 2007 kl. 20:53.
Den jeg legger mest merke til må vel være vidarlo, av flere grunner. Han poster vanvittig ofte, og skriver pur nynorsk, og er vel en av de eneste som gjør det.
Trur eg hiver meg på B3nd1k, legger mest merke til vidarlo. Både grunna mange fine (som i informative) postar, og nynorsken.
Jeg liker den siste kommentaren som ivioyner skriver, før han stenger søppeltrådene.
Ja, hvor er din avatar fra Tias? Er det en figur jeg har sett før?
Legger mest merke til de som legger til en liten lattis i galleriet.
Sitat av DonTomaso
Jeg liker den siste kommentaren som ivioyner skriver, før han stenger søppeltrådene.
Vis hele sitatet...
Den glemte jeg! Totalt enig, har sagt til han at jeg digger måten han stenger tråder på også. Vil kanskje denne bli stengt snart?
Siden alle er så stor fan av ivioyners siste kommentar kan jo noen sende en PM og spørre om han kan dedikere en til denne tråden.
Sist endret av sauistorby; 29. juni 2007 kl. 21:17.
jeg legger godt merke til vidarlo, hvis han gir deg et svar så er det enten dritbra ellers så er han sarkastisk. meite er også lett å se, avataren hans synes godt, og han er vell litt streng noen ganger, men det trengs vell .
Jeg legger merke til salkin fordi han er en av de få som snakker om andre ting enn pc på en saklig måte. Og selvfølgelig vidarlo og AtXbYeA. Har lenge tenkt at vidarlo må være flere personer som har hvert sitt fagfelt men det viser seg at han bare er nok et eksempel på et "vandrende leksikon".

Men jeg må også si at vidarlo og AtXbYeA har en nedvergende tone til noobs.
Legger egentlig mest merke til oldtimers og folk jeg har møtt irl, mest fordi jeg ikke er så aktiv på forumet lenger.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av tomiz
Ja, hvor er din avatar fra Tias? Er det en figur jeg har sett før?
Legger mest merke til de som legger til en liten lattis i galleriet.
Vis hele sitatet...
http://en.wikipedia.org/wiki/Maxie_Zeus - I teorien skal det være samme character :-P

Vet ikke hvem jeg legger merke til jeg? Kjenner jo etterhvert en del her inne så legger jo merke til de, samt de som skiller seg ut på en eller annen måte - og de har vi jo en del av
legger mest merke til vidarlo, både på grunn av at han svarer bra, og at avataren hans skiller seg litt ut. Ellers legger jeg merke til Dodecha, IvIoyner, NSO, Devinto, Forconin, Don Tomaso, Atx, Tias og noen til,. ta forbehold for skrivefeil på nick, jeg er ikke så god til å huske nickene som til å legge merke til dem!
Jeg legger som regel merke til det som er mest aktive, og de fleste som er med i vif. Inkludert adminene
Soneklart Vidarlo.
Disse på grunn av svarene demmes:
-Vidarlo fordi han virker kul og svarer bra.
-AtXbYeA fordi han poster bra poster.
-Nichotin skriver gode, gode trippraporter og hjelper om han kan (virker det i alle fall som).

Disse på grunn av avatarene:
nso, meitemark, DonThomaso, PureOwnage, Tias og Petter Pan.
Ser for meg den store sirkelrunketråden der de sitter å gotter seg med god omtale av seg selv på vif kanalen. Kan ikke folk som har godt å si, plusse på èn liten negativ ting i tillegg?

Da tror jeg man kan ta ut pizza'n om ikke lenge å lese noe virkelig kult ;D
Vidarlo og Tias - Siden jeg er moderator/admin kissasser. (L)

Stormen - på grunn av svarene.

Gest - på grunn av IRC.

Nichotin på grunn av de gode historiene

Epinosa siden musen hennes er så sensitiv.

AtXbYeA - siden alle andre nevner han.

Exuz - siden ... Tja, sjekk galleriet.
Sist endret av Kanoner; 29. juni 2007 kl. 22:25.
DonTomaso er faktisk den eneste karen jeg virkelig har gjort meg inntrykk av her inne. Virker som han kan mye om det meste
DonVito, Nichotin, Tias, Tomisz:P og Phun Q pga bildet sikkert...Hvet ikke hvorfor noen av de utenom DonVito som er utrolig bra.
legger merke til
stormen: får flashbacks fra den ringen hans hele tiden.
En dude fra kr,sand: som har han "bowling for columbine produsent mannen" som avatar.
Don Tomaso pga den dødsråe barte avataren
Epinoza fordi "hun?" altid skriver "jeg vil ha litt av din/ditt" i galleriet. husker altid igjen dette hver gang jeg ser noen med pubis skjegg/bart :S
Sist endret av Tang0; 29. juni 2007 kl. 22:36.
-Vidarlo - Fordi han poster mye, og har ett svar til det meste. Negativt, Nynorsk?!
-AtXbYeA - fordi han vet det meste, svarer ofte. Negativt, Svarer kansje noe for detaljert for nybegynnere? :P vet ikke jeg.
+ mange andre, men spesielt disse fordi de pleier å svare i mine threads. ^^
Sist endret av Vegar; 29. juni 2007 kl. 23:59.
vidarlo, moyner og nso.


Og!!!
-AtXbYeA
Fordi han vet alt, svarer på alt og er flink
Sist endret av connubialis; 30. juni 2007 kl. 00:06.
lsrr's Avatar
Trådstarter
heh, har lest gjennom tråden og kan vel si meg ganske enig i at Atx har noen geniale svar
Sitat av Xon
-AtXbYeA - fordi han vet det meste, svarer ofte. Negativt, Svarer kansje noe for detaljert for nybegynnere? :P vet ikke jeg.
Vis hele sitatet...
Neh, bruker du google så finner du løsningen skal jeg si deg ^^
Sitat av DonTomaso
Jeg liker den siste kommentaren som ivioyner skriver, før han stenger søppeltrådene.
Vis hele sitatet...
Henger meg veldig godt fast på den.
Bob Sacamano
John B's Avatar
Personer som prøver for hardt, zitcon for eksempel.
Sitat av Tang0
Don Tomaso pga den dødsråe barte avataren
Vis hele sitatet...
Du tok ordene ut av munnen min. Hvor er det bildet fra egentlig?
Jeg legger merke til at Vidarlo blir betegnet som 'han' over alt her, og siden denne personen heller ikke retter på noen, regner jeg med det bare er jeg som surrer litt for meg selv.
Synes nemlig bare å huske at Vidarlo var den kvinnelige premien under den posing-contesten for en stund siden?
jaG
Produktutvikler
Atx garantert !

og vidarlo, ser den korken eller hva det er hele tia!
og seff nso, men når han poster noe, så tørr jeg ikke prøve å krangle
_vet_ jeg ikke kommer til å få noe ut av det, utenom dårlig rep. på forumet
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Skjer med at en haug folk registrerer seg bare for å skrive i denne tråden? Jeg har ikke sett noen av dere før!
Pretty Princess
Freaken's Avatar
Tja, jeg veit ikke jeg.

LEgger kanskje mest merke til Vidarlo og AtXblablabla (vanskeligste nicket på nff?) fordi det er dem som poster mest her på forumet, og fordi vidarlo er kanskje den eneste som skriver nynorsk og fordi atx har herlig humor.

Jeg tror jeg husker mesteparten av nickene til de aktive folkene, som dontomaso, nso osv osv.
Nichotin fordi jeg kjenner meg igjen i alt det ville han skriver
jaG
Produktutvikler
Sitat av nso
Skjer med at en haug folk registrerer seg bare for å skrive i denne tråden? Jeg har ikke sett noen av dere før!
Vis hele sitatet...
De fleste som har svart i denne tråden, har i gjennomsnitt over 200 poster
Sist endret av jaG; 30. juni 2007 kl. 01:54. Grunn: leif
Gest - fordi han spammer IRC - og fordi han er soet Og Gæærn, tidenes mest fargerike avatar.
Jeg legger merke til Lundern, og mushy, for de kommer med bra bilder. Legger også merke til Vidarlo, for han er rett og slett smart (eller god i wiki og google. Veit ikke helt om jeg tror på den, men vi sier det) og jeg legger merke til Tias, for avataren hans minner meg om Zevs.
o shit waddup
Sitat av Steeny
De fleste som har svart i denne tråden, har i gjennomsnitt over 200 poster
Vis hele sitatet...
Jeg legger merke til det meste, men setter mest pris på sarkasmerykk fra admins ;D
Limited edition
Moff's Avatar
Sitat av Steeny
De fleste som har svart i denne tråden, har i gjennomsnitt over 200 poster
Vis hele sitatet...
Da må jeg vel poste jeg også, slik at jeg (om en stund) kommer meg over gjennomsnittet. Ontopic: Jeg legger merke til nso, ProZhen og vidarlo (nynorsk er herlig så lenge jeg slipper å ha undervisning i det).
jaG
Produktutvikler
det var dog litt sarkasme i svaret fra meg også
Jg må si jeg legger mest merke til Dodecha, Don Tomaso, Bob Saget og dosky.

føler at jeg ser dem i vher post jeg leser i.
jeg legger mest merke til nso, for han er en god gutt!
Jeg legger merke til en hel haug med rare folk her. Noen er av den typen, "å faen nå har han lirt av seg noe igjen", noen er "fint, han har postet det riktige svaret, da slipper jeg", så er det de som "burde lese, åpne en ekstra fane". Nå skal jeg ikke skryte på meg at jeg kan alle nickene her inne, men jeg liker alle de som klarer å holde seg til samme (sin) avatar, og legger egentlig best merke til de, selv om det finnes enekelte av de jeg egentlig skulle ha servert til en makuleringsmaskin.

Unike nick, som xtapo... ettellerannet og AtXbYeA (egentlig ganske enkelt) er jo ekstra enkle å få med seg. Ellers husker jeg kansje best de jeg har sjekket om er dupes eller banevades.
Mith husker jeg fordi han kjøpte billett til meg på et lan jeg egentlig ikke hadde planer om å komme til(han hadde aldri truffet meg og vi pjattet på irc. så stakk han å kjøpte den siste billetten). speq, som er den personen jeg ble mod med samtidig på radikal, ivi husker jeg egentlig bare som en mental voksen fanget i en 15årings kropp (aldri truffet han), AtXbYeA har jeg kost på, også kan han så fordømt mye.

nso husker jeg enkelt. det er en av de (kansje den eneste) som sier i fra hvis jeg er FOR jævlig med dere. Også irriterer det meg at jeg aldri får kommet meg til bergen for å treffe han.
Sist endret av meitemark; 30. juni 2007 kl. 03:25.
Sitat av meitemark
Jeg legger merke til en hel haug med rare folk her. Noen er av den typen, "å faen nå har han lirt av seg noe igjen", noen er "fint, han har postet det riktige svaret, da slipper jeg", så er det de som "burde lese, åpne en ekstra fane". Nå skal jeg ikke skryte på meg at jeg kan alle nickene her inne, men jeg liker alle de som klarer å holde seg til samme (sin) avatar, og legger egentlig best merke til de, selv om det finnes enekelte av de jeg egentlig skulle ha servert til en makuleringsmaskin.

Unike nick, som xtapo... ettellerannet og AtXbYeA (egentlig ganske enkelt) er jo ekstra enkle å få med seg. Ellers husker jeg kansje best de jeg har sjekket om er dupes eller banevades.
Mith husker jeg fordi han kjøpte billett til meg på et lan jeg egentlig ikke hadde planer om å komme til(han hadde aldri truffet meg og vi pjattet på irc. så stakk han å kjøpte den siste billetten). speq, som er den personen jeg ble mod med samtidig på radikal, ivi husker jeg egentlig bare som en mental voksen fanget i en 15årings kropp (aldri truffet han), AtXbYeA har jeg kost på, også kan han så fordømt mye.

nso husker jeg enkelt. det er en av de (kansje den eneste) som sier i fra hvis jeg er FOR jævlig med dere. Også irriterer det meg at jeg aldri får kommet meg til bergen for å treffe han.
Vis hele sitatet...
Bare vifs -.-

Det er jo ikke rart da, men legger du f.eks ikke merke til typisk? skjønner det godt egentlig, ser for meg dere, i 2002 sitter på irc og snakker om hvor fantastisk fett det var å spille w3 og digga de nye spillene, og gledet dere til hl2... men nå er jeg trøtt og bare babler.

Jeg selv legger merke til Typisk, for han poster veldig mye... i allefall før.
Sist endret av bendiks; 30. juni 2007 kl. 03:31.