Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 654
Tidlig i filmen, Da Smith og Lawrence sitter i helikopteret, blir vi dra ned en luftekanal, Kommer på en fet club, Hvor alle spiser knips og tar av! Der spilles det en helt villt sinnsyk sang.. Hører så vidt hva de sier noe om "fucking pussy" eller noe.. Skulle gjerne hatt navnet på den! umulig og finne virker det som..

Også en sang som er ett par år gammel "Fever in my vains" I musikk videon er det noen "beatles" lignende folk som er unge, og i løpet av musikk videoen blir de skikkelig gamle og skrøpelige mens de synger...

Takker for svar Floott forum!
Sitat av Tmontana
Tidlig i filmen, Da Smith og Lawrence sitter i helikopteret, blir vi dra ned en luftekanal, Kommer på en fet club, Hvor alle spiser knips og tar av! Der spilles det en helt villt sinnsyk sang.. Hører så vidt hva de sier noe om "fucking pussy" eller noe.. Skulle gjerne hatt navnet på den! umulig og finne virker det som..

Også en sang som er ett par år gammel "Fever in my vains" I musikk videon er det noen "beatles" lignende folk som er unge, og i løpet av musikk videoen blir de skikkelig gamle og skrøpelige mens de synger...

Takker for svar Floott forum!
Vis hele sitatet...
hvis du ikke har fått noe svar til i morgen så kan jeg se starten av filmen og se om jeg finner sangen på soundtracket som jeg har på en ekstern harddisk.
Trådstarter
Hadde vært kjempe flott! Har lengta etter den helt siden filmen kom ut :-P
Trådstarter
Den siste sangen der har jeg funnet.. Den heter Lovesick med the Cato Salsa Experiment..

Ingen som har peiling på den bad boys sangen altså ?
▼ ... over en uke senere ... ▼
off jeg glemte helt av å se filmen. har du funnet navnet, eller skal jeg se filmen å sammenligne med soundtracket?