Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 502
Topicen sier mer enn nok, men jeg trenger hjelp til og finne nyeste driver til Logitech OEM S-100.
Maskinen er nettopp formatert.
Vet ingenting
Sitat av q_Werty
Vis hele sitatet...
Logitech OEM S-100 er høytallere såvidt jeg ser.

Trådstarter: Hvorfor skal du ha drivere til dette? Sist jeg sjekket har man ikke behov for drivere til høytallere Eller er det jeg som misforstår?
Trenger man driver for et par høytelere? Fant iallefall ingenting på logitech sine sider. sikker på at det ikke er programvaren for høytalerne du er ute etter?

Sitat av margido
Logitech OEM S-100 er høytallere såvidt jeg ser.

Trådstarter: Hvorfor skal du ha drivere til dette? Sist jeg sjekket har man ikke behov for drivere til høytallere Eller er det jeg som misforstår?
Vis hele sitatet...
edit: du kom meg i forkjøpet.

Lagt inn driver for lydkort?
Sist endret av d0nk3y; 12. mars 2007 kl. 14:22.
Skal knækkes
Golder's Avatar
Det du er ute etter er drivere til lydkortet ditt. Finn ut om hvilket lydkort du har.
Takker for raske svar! Det er selfølgelig driver til lydkortet jeg mener! Hehe, hvor finner jeg ut det?
Vet ingenting
Min datamaskin - Maskinvare - Enhetsbehandling, også finner du lydkortet. Hvis ikke dette fungerer får du laste ned Everest. Der finner du alt du trenger å vite :-)
Ja. Jeg lastet ned Everest Home, fant ut hvilket lydkort jeg hadde og fant en driver etter litt googling.
Men; Når jeg skal installere driveren så får jeg meldingen: "There is not enough space on drive C to extract this package. Please free up 53.27 MB and click Retry." - Hva faen? Jeg har nettopp formatert og har liksom 228 GB ledig.
Update: Det problemet er løst. Men jeg finner ikke noe driver som funker, noen som kan hjelpe til med det?
Lydkortet er nVIDIA MCP04.

Jada, jeg har googlet.