Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 342
Jeg har et lite problem med en annen data enn den jeg bruker til vanlig. Det er mest sannsynlig ikke et hardwareproblem. (det KAN være at en eller annen krets på nettverkskortet har svidd seg, det tror jeg ikke, men den har fungert helt fint fram til forrige uke type.)

Jeg var på nett tildligere på dagen, men så plutselig døde den. Jeg har ikke forandret noen innstillinger, det er ikke et virus eller noe, jeg har sjekka det.

Å prøve å reparere nettverkstilkoblinga funker ikke. Da får jeg at renewing IP-adress, og så, etter en stund, svarer ikke programmet.

Det jeg tror er greia et at windows herper. Når jeg innstallerte driveren første gang fikk jeg beskjed om at "Dette er ikke en microsoft-dings. Dette kan føre til problemer nå eller siden. Avbryt innstallasjonen nå eller fortsette?"

Tidligere har det samme skjedd, men da var det brannmuren på nettverkskrotet som herpa, og da jeg deaktiverte den ble alt så fint. Men nå er det ikke brannmuren, det er noe annet. Jeg har prøvd å deaktivere det som kan deaktiveres, men det hjelper ikke.

Å prøve å innstallere nettverksdriveren på nytt, fører til at innstallasjonprogrammet ikke svarer sånn midt utti innstallasjonen.

Noen forslag til hva jeg kan gjøre?