Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 579
Hey.

Har en venn som har sendt meg Windows Movie Maker-fil. Altså den må åpnes i Movie Maker for og sees, men det går ikke det heller ! Man kan altså ikke se den i Windows Media player fordi det er ei Movie Maker-fil..
Hjelp?
Edit; Legger til at jeg åpna den i Windows Movie Maker og prøvde og lagre den som en film-fil, men fikk feilmeldinga: "Dette prosjektet inneholder kildefiler som mangler eller som er endret etter import. Prosjektet kan ikke lagres som en film før kildefilene er funnet eller slettet fra prosjektet!
Sist endret av Christian; 8. februar 2007 kl. 16:08.
Altså, det som har skjedd er vel at han kameraten din har satt sammen en film i Movie Maker. Men i Movie Maker-filen ligger ikke alle filmklippene, bare informasjon som viser hvordan klippene er satt sammen. Hvis du skjønner. Er denne filen stor?
Ehm kanskje... fila er bare på 466 KB, og varer i 3 og halvt min.
han har ikke gjort den ferdig. movie maker fila er bare an adresse til klippene og hvordan de er satt sammen. så hvis du opner den på en pc som ikke har de klippa så funker det ikke.
Ååh.. Han får sende senere, da! Takk til dere begge for svar.