Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 985
hei!
lurer på å kjøpe nfs carbon men vil høre hva folk syntes om det først:P
å bra er det i forhold til di andre nfs spillene
Sist endret av amhx; 22. november 2006 kl. 18:41.
Ja, NFS Carbon er absolutt å anbefale
Det er en blanding av de tidligere NFS spillene, men drag race er ikke med.
En "god del" nye biler er lagt til, og i nå har du muligheten til å race med crew members, som du ansette i crewet ditt - som du også kan velge eget navn og logo til.

Men det "rundes" ganske fort. Fullførte Career mode på 1 dag, men da var det intensiv spilling.

Men det er til å anbefale.

Lykke til med kjøpet
jeg syns NFS Carbon er blant de dårligste bilspillene jeg har spilt i mitt liv, var ikke artig å spille en gang. Støvet som samlet seg opp under senga mi var mer interessant.

(Og jeg er/var et NFS fan)

Et bil spill som er å anbefale om du ikke har testet det allerede er Flatout 2
det er ikke så veldig anndreledes fra nfs most wanted!
NFS carbon er bra. Men ikke verdt pengene da du runner spillet på en eller to dager
Trådstarter
Sitat av Megastick
jeg syns NFS Carbon er blant de dårligste bilspillene jeg har spilt i mitt liv, var ikke artig å spille en gang. Støvet som samlet seg opp under senga mi var mer interessant.

(Og jeg er/var et NFS fan)

Et bil spill som er å anbefale om du ikke har testet det allerede er Flatout 2
Vis hele sitatet...

hvorfor ble d så dårlig da??
------------

+ har faktisk ikke kjøpt most wanted for alle sa d var så dårlig...

å for å være helt ærlig...kommer mest sannsynligvis kke til å kjøpe d...
men å laste ned er nok mye større sannsynlighet for
NFS carbon maa vaere det daarligste bilspillet paa markededet atm. Det er alt for enkelt , alt for pyntet paa, det ser ut som det er laget for mindre barn. Syns det er trist at de satser mot mmindre barn med dette bilspillet.
Sitat av amhx
hvorfor ble d så dårlig da??
Vis hele sitatet...
Alt var bare ekstremt kjedelig, skulle tro dem kopierte alt fra tidligere spill og endret bare litt her og der

jeg fikk ikke sansen for spillet rett og slett
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Jeg synes carbon hadde enkelte elementer som gjorde det bra.

Positive sider:
- Kan bestemme selv hvordan stylingen skal se ut med auto-sculpt (dog ganske begrenset)
- Driftingen er MYE bedre enn de forrige NFSU spillene.
- En hel haug med nye biler å kjøre.
- Nyskapende med crew-members og med overtagelse av forskjellige områder.

Negative sider:
- Dårlig utvalg av styling. Er f.eks. ikke med forskjellige speil, dører osv.
- Banene blir litt ensformige
- Crew-member greia er altfor tåpelig. Kjører man en SLR McLaren med full trim, så kommer han ene i crewet ditt susende forbi i en halvtrimmet Supra.
- Ingen drag mulighet.
- Dårlig utvalg av riskokere (min favoritt )
- Menyene er for "barnslige" og nesten for lette å forstå. Designet kunne vært mye mer high-tech og profft.

Alt i alt så er spillet helt greit å spille. Har enkelte ting som gjør det ganske kult som f.eks. på noen av muscle-cars'ene så kan man mekke motoren opp av panseret (weee ), men alt er lite gjennomtenkt og konkurrerer kun med most wanted (kanskje en selvfølge siden det liksom skal være oppfølgeren ). NFSU2 er i mine øyne det klart beste spillet når det gjelder street-racing og styling osv, men hvis du liker å kjøre koenigsegg og lamborghini så vær så god, jeg mener hvertfall de bilene hører hjemme i et annet spill (som f.eks. hot pursuit 2).
Sist endret av kosepaa; 22. november 2006 kl. 19:51.
Trådstarter
Sitat av Mesna
Jeg synes carbon hadde enkelte elementer som gjorde det bra.

Positive sider:
- Kan bestemme selv hvordan stylingen skal se ut med auto-sculpt (dog ganske begrenset)
- Driftingen er MYE bedre enn de forrige NFSU spillene.
- En hel haug med nye biler å kjøre.
- Nyskapende med crew-members og med overtagelse av forskjellige områder.

Negative sider:
- Dårlig utvalg av styling. Er f.eks. ikke med forskjellige speil, dører osv.
- Banene blir litt ensformige
- Crew-member greia er altfor tåpelig. Kjører man en SLR McLaren med full trim, så kommer han ene i crewet ditt susende forbi i en halvtrimmet Supra.
- Ingen drag mulighet.
- Dårlig utvalg av riskokere (min favoritt )
- Menyene er for "barnslige" og nesten for lette å forstå. Designet kunne vært mye mer high-tech og profft.

Alt i alt så er spillet helt greit å spille. Har enkelte ting som gjør det ganske kult som f.eks. på noen av muscle-cars'ene så kan man mekke motoren opp av panseret (weee ), men alt er lite gjennomtenkt og konkurrerer kun med most wanted (kanskje en selvfølge siden det liksom skal være oppfølgeren ). NFSU2 er i mine øyne det klart beste spillet når det gjelder street-racing og styling osv, men hvis du liker å kjøre koenigsegg og lamborghini så vær så god, jeg mener hvertfall de bilene hører hjemme i et annet spill (som f.eks. hot pursuit 2).
Vis hele sitatet...

der fikk æ uten tvil vite på alt æ trengte=P
takker for gode svar
Det er ikke så mye å si om Need for Speed Carbon. Det er et genialt spill som jeg vil si er det beste i Need for Speed serien! Løp og kjøp gutter og jenter!



l2p
lasta det ned her om dagen. veldig likt most wanted ja. men har en del feil, lurer på om det kan være cracken sin skyld? hehe, spillet avsluttes hvis jeg går rett fra hovedmenyen til world map, og datamaskinen henger seg opp og må restartes hvis jeg avslutter spillet fra menyen. :s
går det ann å bytte crack eller? er det crackens feil?
Hvordan skifter man mp/h til km/h?
Sitat av evolution
Hvordan skifter man mp/h til km/h?
Vis hele sitatet...
Sjekk instillingene, skal ligge der [options]
Sitat av evolution
Hvordan skifter man mp/h til km/h?
Vis hele sitatet...
inne på options regner jeg med, med tanke på at det er normalt
Har leitet, men fant ingenting!

post nr 100
Units: Imperial/Metric under Gameplay (muligens interface)
aah:] takk!
Off topic: Går det ann å endre bil uti spillet? Er på 30% Kjører mazda rx8, og har lyst å bytte bil, går det? i career mode.

OnTopic: Spillet er helt greit. Driftingen er sykt bra/vanskelig i forhold til f.eks Most Wanted. Kult med eget crew,men som sagt. rart at en utrimma crew bil suser forbi dobbelt så fort.
Sitat av *Joachim*
Off topic: Går det ann å endre bil uti spillet? Er på 30% Kjører mazda rx8, og har lyst å bytte bil, går det? i career mode.

OnTopic: Spillet er helt greit. Driftingen er sykt bra/vanskelig i forhold til f.eks Most Wanted. Kult med eget crew,men som sagt. rart at en utrimma crew bil suser forbi dobbelt så fort.
Vis hele sitatet...

Gå til safe house, åsså på "Car select" du må ha kjøp / vunnet noen biler først da
Jeg savner drag race, og jeg likte også URL løp. (Banene)
Jeg liker heller ikke idéen med crew, og heller ikke territorium.
Men liker å kjøre gjennom veisperringer.