Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4992
Heisann!

Jeg lurer egentlig bare på, hvor mye man må spise av san pedro kaktusen før man får effekt?
Sist endret av Mullah; 21. oktober 2006 kl. 19:25.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
En god dose skal være ca 40-50 gram tørket san pedro.

Om du vil lese mer om den så er erowid en god plass.
Hvis du aldri har spist meskalin før (det aktive stoffet i san pedro), så bør du notere deg at en av effektene før "Onset" er kvalme og spying, meksikanske indianere ser på det som en del av 'renselsesprosessen', at man fysisk kvitter seg med onde krefter o.l.

Ifølge noen kilder skal det være lettest å lage seg et avkok, etterso 50g plantemateriale er endel å få i seg, og smaken er visst ikke akkurat fløyel den heller.

En annen måte kan være å knuse alt til pulver og svelge det i kaplser, kan bli slitsomt dette og, ettersom kapsler holder ca 0.5 gram (rett meg om jeg tar feil her) vil man måtte sluke i seg 100 kapsler.
Sist endret av Dodecha; 21. oktober 2006 kl. 19:21.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
http://www.clearwhitelight.org/hatter/freshpedro.htm

Her står det at 100g tørket san pedro = rundt 300mg meskalin. Men ta det med en klype salt.
Det kommer helt ann på meskalininnholdet i den enkelte kaktusen. I følge denne kilden, innholder San Pedro kaktus 0.11 - 2.3% meskalin.

Dosene for meskalin finner du her
Trådstarter
så hvis jeg har 2 midels san pedro så funker det?
Hva med bare å veie opp? Det er lettest og tryggere for deg. Vi kan ikke forestille oss om hvorvidt to middels San Pedro er for lite, passe eller for mye.
Trådstarter
så hvis vær kaktus veier ca 25-30g så er det en fin dose?!?
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Om du leser hva de skriver kanskje du ser at det er vanskelig å gi deg noe spesifikt svar, det er mange varierende faktorer fra plante til plante, nivåene av meskalin er ett av dem.

Svaret du søker står faktisk i linkene som er postet her. Om du ikke greier å finne ut av dette når du har fått alt servert for deg bør du kanskje holde deg unna den slags uansett, for da må du nesten være: a) For lite moden b) For faens dum c) Ødelagt som følge av all lightergassen og trenger en pause

Lazy punk ass bitch.