Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  46 9501
Helloo

Eehm.. Lurte på en ting! Hvor mye drikke skal til for å bli full? Jeg har aldri vært full før, så jeg tåler sikkert veldig lite alkohol! Er slank, 180 cm høy. Blir jeg full av 6 rusbrus smirnoff? Eller skal det mer til? Hehe..
Haha, for et teit spørsmål. Du må jo bare prøve først, kjøp deg en sixpack med fjortissbrus, så tester du, enkelt?
Blir nok i godt humør av 6 stk, men skal du bli skikkelig full bør du nok drikke mer enn 10. Sjangsen for at du spyr av selve brusen og ikke alkoholen øker etterhvert jo flere du drikker.
6 rusbus er sikkert nok første gangen. Lur til deg en dram eller noe hvis du føler du trenger mer
Lurt og pøve seg fram litt de første gangene slik at du ikke blir så jævlig dårlig og får en helvetes bakrus
Sitat av Jurgen1337
Blir nok i godt humør av 6 stk, men skal du bli skikkelig full bør du nok drikke mer enn 10. Sjangsen for at du spyr av selve brusen og ikke alkoholen øker etterhvert jo flere du drikker.
Vis hele sitatet...
Selvom man blir full så betyr det ikke at man spyr. Drikker du 0.5L vann før du drekker så pleier det å funke ganske greit
Kommer også an på om du har mye mat i magen eller ikke.
Hvis du har lyst til å bli fort full, da drikker du på en tom mage.
Hvis du har mye mat i magen, da tar det lenger tid før du merker noen effekt
Trådstarter
19 0
Haha ;p Ja, det er jo fjortissbrus, men uansett.. Er vell hansa å cider som er greia?
Det som er viktig er å vite at når man skal drikke for første gang, er at det kan være greit å ta et glass vann og kanskje spise litt salt inne mellom.

Det som er med fjortiss fyll er at alle drikker for å bli fulle, men det beste er å drikke med måte og heller kose seg med det man har av drikke. Det er heller ikke noe kult å bli tatt for å ha drekket seg full.

Merk deg også at når du blir mer og mer beruset for man gjerne lyst på mer alkohol. Det er viktig å lære å styre seg selv.

Et triks som jeg lærte av min gode venn, er å bøtte ned på en 1,5 liter flaske med vann før du legger deg.
Sist endret av #Conex; 1. oktober 2006 kl. 13:08.
Sitat av Toomy
Haha ;p Ja, det er jo fjortissbrus, men uansett.. Er vell hansa å cider som er greia?
Vis hele sitatet...
Jeg syns Grevens pærecider er best jeg. Jeg husker ikke selv hvor mye jeg trengte for å bli full første ganga. Men bare ikke bli fjortissfull. Det som kan skje når du drikker første ganga er vel at du føler deg fullere en du egentlig er fordi det er en uvant følelse. Jeg ville gått for drikke jevnt og trutt til du begynner å sjangle.. hehe.
Og etter mange fyll finner du ut av hvor mye du ca tåler.
Sist endret av Jumbo; 1. oktober 2006 kl. 13:12.
Trådstarter
19 0
Tror dere jeg blir full av .. 1 rusbrus, 5 pærecider? Høhø..
Nei.
Start med en 2-3 homsebrus, så tar du resten i øl, dosering etter avtale med lege. ;D

Man må lære seg å drikke. Når du er blitt greit i go' formen full, vedlikeholder du det med en øl i ny å ne utover kvelden.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Prøv deg frem slik vi andre har gjort. Om det er første gangen så er sikkert 6 enheter nok for deg. Ikke drikk for fort.
Jeg blir bare kvalm når jeg drikker så mange rusbrus, dessuten koster øl under halvparten av en rusbrus.
Rusbrus og cider er ikke noe å satse på. Lær deg å drikke øl med en gang Mye billigere, og du slipper å spy av sukkersjokk:P
Prøv ut forskjellige ølsorter for å se hva du syns smaker best.
Hei.
Spar oss for alt dette maset da! Her er en oppskrift til fjortissfylle:
6øl 2/3 shots HUSK! Gjør som nevt tidligere, drikk masse med vann før du legger deg, da vil du merke at du ikke er HELT tørr i kjeften når du våkner, og du vil merke at hodepinen ikke er så sterk som den vanligvis bruker å være.
Men dette er slik man gjør første gangen for å teste rusen, ved andre anledninger; ta det med ro, ha det kjekkt, gjærne spill god musikk. Ja, ha det kjekkt og å huske NOE i minste fall. Cider og Rusbrus kan du bare spare oss for, koster opp til 3 ganger så mye som Øl og smaker Vondt!.
6 holder nok greit første gangen, drikker du dem for fort blir du pære full tipper jeg (no pun intended )

Men jeg ville prøvd noen øl i steden, første og siste gang jeg drakk rusbrus var jeg vel 17 eller no sånt. Hadde drukket siden jeg var 15, så det var ikke alkoholen som gjorde det. Men etter 5 rus-brus lå jeg og var dausjuk. Rød i hele kjeften, melonsmak langt ned i halsen, klinke edru og forbanna.

Første gangen jeg drakk delte jeg en halvflaske vodka med en kompis, ikke mye akkurat, men vi kom bra i form uansett. Synes det var en perfekt start jeg. Ble litt lite på en hel kveld, men da var det bare å bomme litt. Bedre å drikke litt lite enn for mye de første gangene, så du får en feeling på hva kroppen tåler.
man blir veldig fort kvalm og sjuk av mange rusbrus.. ta heller 2rusbrus og 4øl.. start med rusbrusen også gå over på øl'et..
Hvis du aldri har vært full før burde du drikke prøve deg frem på øl! er dessuten bedre også
Trådstarter
19 0
Spyr du mye av 6 øl? Eller spyr du mer av 6 rusbrus? *lol*
6 rusbrus var fint for meg første gangen jeg drakk ja:P
helt ok fyll^_^
du spyr av rusbrus fordi det er søtt og jævlig, du spyr av øl hvis du blir for full. Du blir sansynligvis dårlig før du blir full hvis du drikker rusbrus. og ja, øl er DIGG!
Sitat av Toomy
Helloo

Eehm.. Lurte på en ting! Hvor mye drikke skal til for å bli full? Jeg har aldri vært full før, så jeg tåler sikkert veldig lite alkohol! Er slank, 180 cm høy. Blir jeg full av 6 rusbrus smirnoff? Eller skal det mer til? Hehe..
Vis hele sitatet...
Du burde kjenne det da ja. Men det man må huske på er at hver enkel person reagerer forskjellig på alkohol. Noen tåler mye og andre lite. Men det er jo noe man finner ut av etter hvert
6 rusbrus holder sikkert fint for deg. Jeg jobber selv som bartender, og det er mange som kommer i siget etter 4-5-6 rusbrus. Så for deg som dette er første gangen, så tror jeg det holder Skal du ha det beste av det beste tho, så kjøper du deg Carlsberg på flaske. Fantastisk god øl.

Ellers så kan du jo også lage mange gode drinker med Kalinka 22, da blir de ikke så sterke.
Sist endret av ZuPrEmE; 1. oktober 2006 kl. 15:40. Grunn: Skrivefeil
Kyler du nedpå nok av hva som helst av drikke med masse kullsyre, så spyr du, enten det er cola, farris, øl eller rusbrus, så enkelt er det, og er det øl eller rusbrus, så kan det godt skje lenge før du begynner å bli noe videre berusa, bare å drikke det kjapt nok det.
Sitat av Same i Skauen!
Kommer også an på om du har mye mat i magen eller ikke.
Hvis du har lyst til å bli fort full, da drikker du på en tom mage.
Hvis du har mye mat i magen, da tar det lenger tid før du merker noen effekt
Vis hele sitatet...

ehemmm... du glømte å nevne att viss du drikker på tom mage blir du garantert kabbings i løpet av kvelden og du får en mindre behagelig dag etterpå (fyllasjuke)..

første gangen min drakk jeg 5 øl.. og jeg var større en deg. er en fin mengde..

god kveld : spis godt med mat før du går ut.. men ikke ver stappmett.. klarer ikke å drikke da. drikk jamnt en sekser med øl. drikk noen glas med vatn når du kommer hjem og sov godt.. ikke legg deg på stigende rus.. la det være en stund siden du drakk når du legger deg.
lykke til! det er utrolig morsomt de første gangene.

ot: er så jævlig fornøyd med kroppen min! har ikke vert fyllasjuk siden MAI.. og det har vore mye dretfyll..
forrige helg drakk jeg meg kanon på heimebrygg.. fin dagen derpå.. andre som har blitt "herdet" ?
Sitat av Toomy
Spyr du mye av 6 øl? Eller spyr du mer av 6 rusbrus? *lol*
Vis hele sitatet...
Veeldig individuelt hvor mye du spyr, evnt. om du spyr at all, men hvis du først spyr av 6 øl, skal du ikke se bortifra at du spyr en del mer av 6 rusbrus(pga den helt forjævlige søte smaken, sukker og faenskapet), kjøp deg heller 6 øl og drikk til du kjenner deg sånn "passe" full og ikke drikk mer
Fjortissfyll = nono
Kan si så mye som: Ikke se på hva de andre drikker, prøv deg heller frem. 6ØL førstegang må vel være noe passelig.

Dessuten: Noe du ikke bør tømme nedpå første gang er diverse drammer, diverse shots og for all del hold deg langt unna hjemmebrent ;P
første gangen jeg drakk hadde jeg med meg 6 bokser med 0,5L rignes øl.
ble passe full da :P
La nå gutten få drikke rusbrus og cider første gangen da. Er ikke alle som er 15 år og liker øl.. Kommer med tiden det.
Sitat av sparco
La nå gutten få drikke rusbrus og cider første gangen da. Er ikke alle som er 15 år og liker øl.. Kommer med tiden det.
Vis hele sitatet...
De lar da ham gjøre som han vil, de bare sier ifra hvordan de ser på rusbrus og cider.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Kan ikke spør om slikt.

Når jeg gjekk i 8. og 9. var jeg sørpe av en halv liter HB, nå ligger jeg rundt 1,5l for å få toppform..
Veier bare 5 kg mer enn jeg gjorde i den tid.. Så det varierer av hva en er vandt til, og slikt.
kompiser som veier det samme som meg kan drikke halvparten og ligge rett ut, så du kan ikke spør folk om hvor mye du trenger.. Prøv deg frem..

Første gangsdrikker kan vell godt starte med cider, men det er vell en del som blir kvalm før full av det .
Vil du prøve noe mindre kvalmende, som gjør deg fort full, så kjøper du en eller annen sort Bacardi (eller annen brennevin på polet) om du skal ha lovlige greier, vist ikke kjøper du hjemmebrendt, og blander som følgende:

Halve glasset med brennevin, nesten til topps med Sprite, og 1/15 del av glasset med Fun light Bringebær.. Går ned som brus!
Sist endret av hummm; 3. mars 2007 kl. 22:05.
Bare ikke gjør som meg og dra med deg spritflasken inn et sted når du er så god og full allerede at du ikke har kontroll over hva du driver med for så å drikke av flasken som om det var vann ;0 når du merker at du er i godt humør, stopp og fyll heller på senere dersom du føler du trenger det
Men jeg lurte på en ting?

Hva er poenget med å drikke; å ha det gøy, eller å bli full?

Og er det en kriteria for å ha det gøy å være full?




Drikk for kosen, og kos dere
Man drikker vel fordi det er "gøy". Jeg for min del fordi jeg liker rusen, og syns det er hyggelig når man er sammen med vennene sine en kveld med et par øl, og man ikke drikker for å bli full (noe som etter min mening er helt ubrukeligt), men drikker fordi det er koselig sammen med venner.

Sitat av mrniceguy
Drikk for kosen, og kos dere
Vis hele sitatet...
Sitat av Chrno
Man drikker vel fordi det er "gøy". Jeg for min del fordi jeg liker rusen, og syns det er hyggelig når man er sammen med vennene sine en kveld med et par øl, og man ikke drikker for å bli full (noe som etter min mening er helt ubrukeligt), men drikker fordi det er koselig sammen med venner.
Vis hele sitatet...
det er det jeg også mener. folk sier de drikker for å være sosial. men hva legger de i å være sosial? hva er poenget med å være sosial når man dagen etterpå ikke husker de latterlig meningsløse samtalene som utgjør det sosiale?



og til trådstarter, sorry viss jeg ødelegger tråden din.
Rusbrus er godt det! Ikkje ved tanke på fjortisfyll då.. Er sjølv 168høg, og veger 62kg.. (jente) Blir godt full på 4-6Cider Og drikking treng vel ikkje berre gøy, for sosialitetens skyld?
Sitat av [GC/Betater]
Og drikking treng vel ikkje berre gøy, for sosialitetens skyld?
Vis hele sitatet...
Var det et spørsmål?
treng vel ikkje være**** -- Tja-a, om du tolker det sånn
Sitat av [GC/Betater]
treng vel ikkje være**** -- Tja-a, om du tolker det sånn
Vis hele sitatet...

hehe. så det du sier er at - det er gøy å drikke, men man trenger ikke bli helt kanon?


spark meg i leggen viss jeg misforstår
Sitat av mrniceguy
hehe. så det du sier er at - det er gøy å drikke, men man trenger ikke bli helt kanon?


spark meg i leggen viss jeg misforstår
Vis hele sitatet...

Nei, var ikkje det eg meinte Kjem i bedre stemning, sosialt og alltids kjekt. Du som er i frå Nord drikk deg vel kanon på karskxD?

*sparker deg i begge leggene*
Sitat av [GC/Betater]
Kjem i bedre stemning, sosialt og alltids kjekt. Du som er i frå Nord drikk deg vel kanon på karskxD?

*sparker deg i begge leggene*
Vis hele sitatet...
du trenger vell ikke alkohol for å komme i stemning?
og du blir kanskje mer sosial av å drikke, om du er sjenert eller noe
og nei..

btw.. ikke la dette bli en nord/sør konflikt du vet du taper



au..
Så kva meiner du e pointet med å drikke då?!For å bli dritings å slåsst i fylla, sånn som alle dykk trøndere gjer? men no må me slutte å lage privattråd her=)

Neida, men alltids kjekt det, bortsett frå å drikke så mykje at man ikkje kan stå på beina.. Det er meiningslaust spørr du meg..
Sitat av hummm
Kan ikke spør om slikt.

Når jeg gjekk i 8. og 9. var jeg sørpe av en halv liter HB, nå ligger jeg rundt 1,5l for å få toppform..
Vis hele sitatet...
Haha! Sikkert! Meste jeg har klart å få i meg ihvertfall på en kveld er TOPPEN 1.l hjemmebrent. Da snakker vi laaangt nachspiel. Hva faen var det for slags "hjemmebrent" du drakk?
Sitat av [GC/Betater]
For å bli dritings å slåsst i fylla, sånn som alle dykk trøndere gjer?
Vis hele sitatet...

VILL BARE FÅ ALLE SAMMEN TIL Å SE DENNE QUOTEN.
ER DET BARE FOLK FRA VESTLANDET SOM INNBILLER SEG AT TRØNDERE KOMMER FRA NORDNORGE?


Og nei, det er ikke alle fra nordnorge som drikker seg fulle, ei heller alle som sloss i fylla.

som jeg har sagt tidligere:


drikk for kosen,
kos dere.
Neineinei! Ro deg litt då, var ein spøk eller eigentleg mest ironisk! seff drikke ikkje alle frå Nord seg fulle meire enn folk frå andre landsdeler! Beklager:P
Sitat av [GC/Betater]
Neineinei! Ro deg litt då, var ein spøk eller eigentleg mest ironisk! seff drikke ikkje alle frå Nord seg fulle meire enn folk frå andre landsdeler! Beklager:P
Vis hele sitatet...

alltid like rolig jeg, husk. jeg er mrniceguy

jeg ville bare høre om alle i norge tror at nordnorge og midtnorge er det samme?
Og da har vi kommet langt nok ut i offtopic-land til at vi stenger tråden