Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 648
Hei

Jeg lurer på om noen vet om nettmøte script eller har et? (PHP)

Hilsen Eppa
Trådstarter
39 0
Meldingene skal ikke bli lagt ut før de er besvart
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Eppa, kor mykje kunnskap har du eigentleg? Du spør utruleg mykje, og problemet er at du seier *lite* om føremålet før du blir spurt om det. Legg fram mest mogeleg nøyaktig kva som er problemet, kva løysing du vil ha og kva den løysinga skal gjere *i* *første* *post*.

Forøvrig, har liggande et script som ligner litt på det du vil ha, men trengst tilpassing (var brukt til helldesk på et lan...).

Ellers har du vel sjekka slikt som hotscripts.com?
Det er ikkje akkurat så veldig vanskelig å skrive det du ber om heller, ville eg tru...
Trådstarter
39 0
Beklager at jeg ikke får med meg alt men er ny innen php kan du sette opp demo av det scriptet du har slashdot.

har skjekket hotscript fant ingen jeg ville ha der
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Eppa
Beklager at jeg ikke får med meg alt men er ny innen php kan du sette opp demo av det scriptet du har slashdot.

har skjekket hotscript fant ingen jeg ville ha der
Vis hele sitatet...
Bortsett fra at eg fann ut no nettopp at det nok kun er en versjon som er i produksjon (og godt integrert i anna skit) og den versjonen som er på en disk som kræsja...

men kort fortalt:
if (isset($answer)) {
echo $question.$answer;
}
Det burde vere ein peikepinn for deg. Smekk alt inn i en database, etterkvart som spørsmåla renn inn, plukk spørsmål frå databasen kronologisk (i.e nytt (SELECT * FROM `questions` LIMIT 0,1)), vis til den som skal svare, la han svare, og legg det inn i databasen. Gjenta fra steg 1.
Gutten er ute etter et klara-klok lignende script utifra det jeg har forstått..
Spørsmålene blir lagt inn i en database, spm. blir besvart og samtidig lagt ut, nooe ala slashdot sin..:

if (isset($answer)) {
echo $question.$answer;
}