Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 890
Heisann
Jeg driver å lager ny hjemmeside,og skulle gjerne hatt et bra mailskjema script...har et dårlig et i CGI fra før , men er det noen som gidder å gi noen anbefalinger på script jeg burde velge? gidder noen å legge in noen script eller forslag?
Sitat av zitcon
Heisann
Jeg driver å lager ny hjemmeside,og skulle gjerne hatt et bra mailskjema script...har et dårlig et i CGI fra før , men er det noen som gidder å gi noen anbefalinger på script jeg burde velge? gidder noen å legge in noen script eller forslag?
Vis hele sitatet...
Lag et i php. Er ikke så vanskelig, men sammtid sikkert. gå på php.net å søk etter mail funksjonen. Det vises en del eksempler osv der.
lsrr's Avatar
Trådstarter
ok..skal prøve det da
takk for raskt svar:P
▼ ... noen uker senere ... ▼
hotscripts.com alt fra java til php og my sql alt
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av KimPe
hotscripts.com alt fra java til php og my sql alt
Vis hele sitatet...
ord deling er gan ske plag somt...

Det heter MySQL
▼ ... over en uke senere ... ▼
Du kan ta en titt på webutvikling.lodclub.com sin database.
Sitat av NoXstar
Du kan ta en titt på webutvikling.lodclub.com sin database.
Vis hele sitatet...
Gud bedre for en database! 20 scripts/templates. Og av de 13 scriptsene, fant jeg ett som omhandlet det trådstarter spurte om.
Anbefaler heller at du titter innom hotscripts.com, eller om du vil skrive et skript selv (anbefales om du har et ønske om å lære deg PHP), stikk en tur innom php.net.
Sitat av raze
Gud bedre for en database! 20 scripts/templates. Og av de 13 scriptsene, fant jeg ett som omhandlet det trådstarter spurte om.
Anbefaler heller at du titter innom hotscripts.com, eller om du vil skrive et skript selv (anbefales om du har et ønske om å lære deg PHP), stikk en tur innom php.net.
Vis hele sitatet...
Vi hadde i alle fall et mail script da... På norsk også.

Man trenger ikke 20 forskjellige når det ene funker