Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 816
jeg har koda i css en gang for lenge siden, men dette er all gone nå merker jeg.

Hvorfor herper det? jeg har skrevet av nøyaktig eksempelet her, men likevel funker det ikke.

jeg får opp sånt som

{\rtf1\ansi\ansicpg1252\deff0\deflang2068{\fonttbl{\f0\fswis s\fcharset0 Arial;}} {\*\generator Msftedit 5.41.15.1507;}\viewkind4\uc1\pard\f0\fs20 \par \par \par \par \par \par \par \par
This header is 36 pt
\par \par \par \par \par }

Hva i helvete er galt? jeg finner ingen feil? må jeg laste det ut på nett først før jeg får se hvordan det funker? må jeg ha en editor? skjønner ikkno jeg.
Hva har du lagret dette som?
Har du brukt noe tekstranformasjon av koden? Gjort den bold, endret font eller noe slikt? Hva brukte du til å lagre koden med?
pho
Trådstarter
jeg lagra det med notepad, som jeg trodde jeg hadde brukt før?

nei, jeg har ikke lagt til noe. jeg har bare skrevet av den koden,

edit: hva faen? hele fila har endra seg? sånn skal det ikke være? det er masse \par inni? what?
Sist endret av pho; 3. desember 2005 kl. 00:08.
Sitat av pho
jeg lagra det med notepad, som jeg trodde jeg hadde brukt før?
Vis hele sitatet...
Men _hva_ lagret du den som?
pho
Trådstarter
jeg lagra den som test.html og css1.css, med css1.css i linken i koden da seff.
hm, det som står helt først der - rtf1... kan ikke det tyde på at det er lagra som rtf?
Alt tyder jo på at du har brukt wordpad eller en annen tredjeparts programvare som bruker Microsofts DLL for Rich Text Editorer(msftedit.dll). Det kan du ikke gjøre. Prøv med en annen editor som for eksempel Code-Genie.
Altså er det laga i Wordpad, og ikke Notepad

Edit:
TipeX sucker
pho
Trådstarter
ah, da skjønner jeg. Den feilen har jeg da vitterlig gjort før. Takk skal dere ha!