Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 450
Som emnet sier, jeg har et mysterium her. I dag da jeg starta maskinen og åpna firefox, var alle bokmerkene, inkludert faner borte vekk. Jeg har ikke gjort noen endringer i software, ingen endringer i firefox's instillinger. Det er bare plutselig forandret her. Er det noen som har anelser om hva som har skjedd her? Eller har noen opplevd det samme?
Jeg har opplevd det samme.. Det skjer når programmet ikke er lukket skikkelig; fordi da er brukerprofilen din fortsatt opptatt når programmet starter igjen... Er en kjent feil dette, men tror det er fikset i siste versjon som kom for noen dager siden..
Det samme har skjedd meg! Du har nok byttet profil i FF. Gå på siden til FF og se igjennom FAQ'en der står det åssen man bytter profiler. Hos meg fungerte det ikke å bytte profilen tilbake igjen, for den jeg brukte var allerede i bruk. Så jeg måtte legge inn alle på nytt.

Edit: der slo Stormen meg på mål-linjen ja
FAQ'en til ff er nede! Er det noen som vet hvordan man bytter profilen?
Gå inn på C:\Documents and Settings\morradi\Programdata\Mozilla\Firefox\Profiles
Slett den nyeste/minste mappa. Tror det skal fungere.
.. eller bare legg til -profilemanager i slutten av kjørkommandoen.