Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 837
Da har jeg etterhvert begynt å endre designet på min hjemmeside. Foreløpig bare index-siden.

Vet at det er mange sykt gode web-utviklere her, ta det rolig, jeg prøver ikke å utkonkurrere dere!

Jeg vil bare ha en ryddig og trivelig side.

Se hva du synes!?
Stilig header, men alt annet var veldig kjedelig.
Legg til litt ekstra farger (gjerne på skrift og bakgrunn) er flott for å piffe opp siden litt
Ryddig er den jo, men er ikke så mye der til å ødelegge ryddigheten heller
Kanskje endre font til verdana ellerno?

Keep up the good work
fjern understrek på linker, og lag de litt mindre, prøv å lag en liten meny på siden der... du er på rett vei ihvertfall
bytt font på meny. syntes ikke bildet på header var så pen men greit.
Skal linkene/menyen være så stor(e)?
Den var jo ikke bra i det hele tatt! Hadde det enda vært skole så hadde jeg trodd at det var for et prosjekt du mekket på....
Frozk's Avatar
Trådstarter
Takk for ærlige svar! Hadde ikke regnet med annet.

r33l: det er et prosjekt jeg mekker på! Det er nesten skole, for jeg har ikke peiling men prøver å få litt peiling. Så du har nok rett: det er et skoleprosjekt jeg mekker på, min egen skole!
Skal fikse fonter og streker etterhvert!
Sist endret av Frozk; 16. juli 2005 kl. 13:28.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Menyen forandrer plassering når jeg trykker på kanppene, palsseringen avhenger av hvilken side jeg er på. Det irriterer, også må du ikke la menyen forandre seg fra indexen. Du burde også minske skrifta i menyen, og generelt sett på hele sida, til noe mellom 8-12px. En standard som er veldig fin å følge.
En burde være forsiktig med å bruke bilder som beveger seg, kan bli plagsomt for synet. Hvorfor har du reklame banneret der, er det en deal du har for å få domenet? I såfall, kjøp et ordentlig
Sist endret av Cappy; 16. juli 2005 kl. 14:11.
Cappy: Som det står i første post så er det kun index fila som er endret, resten av sidene kommer regner jeg med...
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Sitat av Cybergasm
Cappy: Som det står i første post så er det kun index fila som er endret, resten av sidene kommer regner jeg med...
Vis hele sitatet...
Glemte meg bort, han har hvertfall en liten pekepinn nå..
Du har iallfall begynt en plass, når de gjelder web-design.
Likte innholdet iallfall.
Kreativitet rundt animasjon.
Nå begynner det å ligne noe, du må bare få gjort noe med layouten til teksten på siden.. den passer liksom ikke inn...
Reklamene stjal all oppmerksomhet på sida, få dem vekk, eller integrer dem bedre i sida enn du gjør nå.
Frozk's Avatar
Trådstarter
Mye kritikk her nå! Takker så mye for det!
Nå har jeg oppdatert en smule mer. Sikkert ikke nok til å gjøre alle fornøyde. Men nå skal jeg snart på fest, så jeg får ikke tid til mer nå i dag!

Angående reklamen: gidder ikke å gjøre så mye med den enda. Har meldt meg på en rekke propram via TradeDoubler. Vil se hvilke reklamer jeg kommer til å beholde etterhvert.
(Og jo, reklame er dritt, men jeg vil teste muligheten, og se om det virkelig gir meg noen øre ) Domene er forresten kjøpt og betalt hos B-one.

Edit: Jeg lurte litt på om jeg skulle legge inn lydspor som bakgrunn i "didjeridoo-siden". Men jeg vet at ikke alle er like glad i plutselige lyder og slikt. Har heller ikke et representativt opptak enda. Forsøkte med et gammelt opptak, men fjerna det igjen.
Sist endret av Frozk; 16. juli 2005 kl. 16:30.
Hvis du skal ha lyd, la brukeren få mulighet til å slå den av.

Jeg ser ikke noe reklame.. Kanskje hosts fila mi som stopper det...