Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1063
Nå har jeg googla høl i hodet på meg etter den russiske filmen Night Watch som kom ut i fjor. Noen som vet om noen norske butikker som selger den? Eventuelt fra Storbritannia, Sverige eller Danmark?

Filmen kommer på kino den 4. november i år

IMDB
Trailer
Den så jo forresten meget, meget bra ut da. Skal søke litt jeg og, håper jeg finner'n.


Fikk forresten en "Blade-feeling" mens jeg så traileren, bare at dette var mye bedre greier. :P
Hieronymus
Miyamoto's Avatar
Trådstarter
Blade er dass får en følelse av grøssernes svar på LOTR og Matrix, spesielt siden det er en trilogi Nummer to kommer til neste år. Filmen toppet kinolisten i Russland og danket ut LOTR da den gikk der.
Denne så meget spennede ut, men noe Blade feeling fikk jeg ikke. Heller Underworld
Denne må sees. *leite*
Hieronymus
Miyamoto's Avatar
Trådstarter
Fant den fra en russisk nettbutikk, men så tvilsom som jeg er til det med å kjøpe ting fra helt ukjente nettbutikker.. vel.
Samlet pris kom på under 100 norske kroner og betalingsformen er via PayPal. Det jeg da er litt skeptisk til er om man får varen eller ikke. Noen som har kjennskap til den russiske nettbutikken DVD Center Club?
Filmen ligger ute på de fleste torrent sidene, fant den på TPB, torrenreactor og torrentspy.
Hieronymus
Miyamoto's Avatar
Trådstarter
Er klar over det, men jeg vil ha den på DVD (ikke brent nei )
Hieronymus
Miyamoto's Avatar
Trådstarter
Nå har jeg fått sett filmen, men vil ha den på DVD.

Hva kan jeg si om filmen? Jeg vil se de to neste. Minner litt om Underworld, en moderne Ringenes Herre og litt Matrix (The One). Det at den ikke er amerikansk får også bort Hollywood-effekten som ligger over de fleste filmer. Liker det veldig godt.
Ser gøy ut, men legger merke til i anmeldelsene at det kan være vanskelig å forstå historien. Finnes bøkene på engelsk?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Night.Watch.2004.CUSTOM.SWESUB.DVDr-SWELiTE @ TB
▼ ... over et år senere ... ▼
en kompis sa jeg måtte se den i dag.
Den ser jo ikke så rå ut lissom, men jeg satser hehe